Mapitare karttasofta

dippedilledorka

Vene 2014 messuilla esittelivät Mapitare softaa, johon oli yhdistetty merikortti ja maastokartta. Näytti aika hyvältä ja oli silloin saatavilla vain Android laitteisiin, mutta oli tulossa i-laitteillekin. Onkohan joku jo kokeillut miten tämä karttasofta toimii? Hinta on ainakin houkutteleva, mutta kun ei ole tablettia niin en ole itse sitä viitsinyt puhelimeen ladata.

5

2326

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MitaanTietamaton

En ole kokeillut, mutta kommentoin silti. Oppaasta en löytänyt, miten:
      - tuohon saisi etukäteen reitin ladattua, jotta näkisi ETA:n
      - ajetun trackin saisi ulos muihin ohjelmiin
      - muista ohjelmista toisi reitin tai reittipisteet

Oman paikan näyttö suuntanuolineen sekä paikkojen ja urien talletus on hyvä, mutta varsin vaatimaton toiminta karttaohjelmistolta. Monille ominaisuudet riittävät.

• Bossu

Eikös TaskuLoisto toimi samoin? Siinä voi näyttää maasto- ja merikartan samalla ruudulla tai kahdessa eri ruudussa.

• MitaanTietamaton

Bossun kanssa samaa mieltä. Lisäksi TaskuLoistossa on gpx-tiedostojen tuonti/vienti muista ohjelmista. Kun on muutama sata reittipistettä tai -kohdetta ja lukuisia reittejä, niin niillä on itsessään arvoa enemmän kuin näillä app:eilla konsanaan. Niille pitäisi löytyä siirtotoiminnot standardimuotoisena (kuten gpx).

Tälle keväälle on TaskuLoisto hinnoiteltu ominaisuuksien suhteen melkoisen alas.

• Anonyymi

Mapitaren merikartassa on virheitä, merimerkkejä joita ei ole olemassakaan ja kun niistä firmaan ilmoitin, niin ei ollut intoa tehdä asialle mitään. Pyysivät minua olemaan yhteydessä datan toimittajaan.

Maksan palvelusta Mapitarelle, ja minun pitäisi siis tuo softa oikaista ja he keräävät maksun.

En suosittele!

• Anonyymi00005

Kuinka saan ladattua myös tabletille. On puhelimessa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      339
      1155
    2. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      397
      1093
    3. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      905
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      82
      817
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      78
      792
    6. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      746
    7. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      676
    8. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      675
    9. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      39
      670
    10. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      103
      664
    Aihe