keski-ikää kolkutteleva vanha, rypenyt ja väsynyt? Kun voin saada sellaisen nuoren, virkeän ja iloisenkin? Ei kiinnosta mikään jokapaikanapu, kiitti vaan hei kaverit :D
Miksi mun pitäis ottaa joku
30
232
Vastaukset
- Tää ei ollut
multa.
- ap.
Ei niin, koska tää oli multa! Eräs nuori ja söpö mies = nam!! Mulle ei taida kelvata kukaan muu...
- ei minkään takia.
ja suoraan sanottuna,en edes jaksaisi seurustella.
- Elämä on lyhyt
Totta puhut. Ota viriili nuori ihminen. Elämänne ja hieno tulevaisuus on edessänne. Miksi rupeaisit vanhushoitajaksi, ainakin miehen ollessa kysymyksessä.
- ap.
Otan jos vaan saan ;)
- miksikö
Et saa ottaa, oon sulle vihainen nyt:(
- Paha ikäero
teillä?
- ap.
Yhtä monta vuotta kun omassa etunimessäni on kirjaimia, ei paljon siis ;) Hän* voi toki olla eri mieltä :|
- Ei nimet oo
ap. kirjoitti:
Yhtä monta vuotta kun omassa etunimessäni on kirjaimia, ei paljon siis ;) Hän* voi toki olla eri mieltä :|
pitkiä eikä vuodet suuria, toimi.
- vanha ja veltto
ei miksikään
- Mitä
tarkoittaa jokapaikanapu?
- voitietystisuurentaa
Mutta jos menee äärimmäisyyksiin näissä, ottaa esimerkiksi jonkun Paul Newmanin vaikka, 41-vuotiaana menee naimisiin 16-vuotiaan naisen kanssa.
Siinä on melko optimaalinen ikäero miehen ja naisen välillä ;) - Ei tartte
otat sen joka sydämmessä tuntuu oikealta, ei se rakkaus ikää kysele.
- merkityksetöntätuo
Niin tosiaan ei ikäerolla ole paljon merkitystä jos on keskenään hauskaa olla sitten ja kumpikin ovat aikuisia.
- muu on utopiaa
parisuhteessa kestävä ikäero on - 5vuotta
- tämäontotuus
parisuhteessa kestävä ikäero on /- 30 vuottakin :D
- tämäontotuus
Mutta niin naisen pitää olla aina nuorempi vaihdevuosien takia, miehellä ei ole tuollaista ikärajaa, kuten naisilla ovat vaihdevuodet.
- 40v
tämäontotuus kirjoitti:
Mutta niin naisen pitää olla aina nuorempi vaihdevuosien takia, miehellä ei ole tuollaista ikärajaa, kuten naisilla ovat vaihdevuodet.
juu mut ku miehet väsyy. naisilla kiima vasta alkaa
- Hieman on
40v kirjoitti:
juu mut ku miehet väsyy. naisilla kiima vasta alkaa
tuokin yleistämistä, onhan noita vanhoja muusikkoitakin jotka vetää pitkän konsertin tuosta vaan - eli kunto kohdillaan.
Ihan ihmisestä kiinni mitä harrastaa ja miten elää.
- näin on
ota vaan ,olen samaa mieltä.oon liian vanha.
- testotkäyttöön.
Miehillä on vaihdevuodet ja aika pahat ku hormoonit loppuu niin loppuu muukin ihanuus,naisilla on vain parempi vaidevuosien jälkeenkin.
- miks, munkaa
Pitäs ottaa jotain keski-ikästä rupusta vanhaa ukkoo joka kuvittelee itsestään niin suuria et sais nuoren naisen voi voi palaa kuule maanpinnalle, kun nainen tutustuu sinuun paremmin niin huomaa miten itsekeskeinen kus, pää olet.
heh heh, salli mun nauraa. Luulot ovat suuria sulla. - testotkäyttöön
Niinpä ja vielä pikkukikkeliki ja siihenkö iskee vaihdevuodet niin jo on hauskaa. Naisilla on vaan hauskaa ja lapset on tehty, eikä sekään ole murheenkryyni, siis useamalle. Siinä miehellä ku miehellä suu menee suppuun.
- w22w
ei se nuori pitään katso tommosta blösöä vähän aikaa panee ja vaihtaa uuteen.
- eipä todellakaan....
Haittaa ja opettele kirjoittaa, sitten kun nuorempi kyllästyy vaihdan tietty toiseen
- itsekin vielä nuori
Pakottaako sua joku ottamaan yhtään mitään.Ota se jonka haluut tai se jonka saat.
Palstanko se pitäs tietää mitä sun pitäisi tehdä millonkin.Etkö osaa itse arvioida asioita.- hyvä hyvä.......
Jotain on pielessä jos pitää palstalta kysellä et mitä tekee ja täällä kun kukaan ei tunne toisiaan on kuin ottaisi jonkun sian säkissä.
- Elämä On Ihanaa : )
Pitääkö sitä yleensä ottaa ketään. Elämä on muutenkin mukavaa. Miehen elämän laatu alkaa paranemaan ainakin henkisesti tuossa 52-54 jälkeen, kun pääsee siitä seksin ikeestä. Ei ole enää seksipaineita ja naiset muuttuvat toisarvoisiksi ainakin seksin suhteen. Ystävyys ja Rakkaus naiseen on sitten toinen juttu.Moni mies on vielä viriili ja vitaalinen, mutta elämään tulee paljon muita mukavia asioita. Voi toteuttaa elämänsä haaveet.
- Mistä nykyään
saa kunnon lihaa?
- jäpäjäpäjä
Halveksit siis keski-ikää kolkuttelevia, ja päätellähän voisi, että itse aloittaja kuulut samaan ikäryhmään. Loogista, not.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1212243Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n562176Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501865EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt71407Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan771395- 941377
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191161Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311150Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men621123- 68989