Olen siis ostamassa ensi viikonloppuna itselleni vähän nautintoja, ja enkä tiedä kumman näistä ostan. En osaa esimerkiksi perustella kumpi on parempi. Mielestäni ovat yhtä hyviä. Olen ostamassa siis PS3! Mutta näin ainakin olen perustellut miksi ostan jotain näistä, enkä mitää uutta ghostia taikka turhaa BO2. Pistän alle perusteet:
1. Black Ops 1 ei ole turhan monimutkainen, ja epäselvä.
2. Modern Warfare 2 paras multiplayer, ja pelaajia riittää. :)
3. Modern Warfare 3 enemmän perkkejä, ja pointseja.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. Black Ops 1 hauskuus ei lopu niin helposti, koska Kino Der Totem ja eeppinen tarinapeli.
5. Modern Warfare 2, paljon ystäviä jotka omistaa kyseisen pelin, ja todella suosittu ainakin ystävieni takia.
6. Modern Warfare 3 todella mahtavat grafiikat, ja simulointi tarinapelissä sekä multiplayerissa.
BO1 vai MW2/MW3?
OP-Player
3
128
Vastaukset
- OP-Player
Kiitän vastauksista.
- ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Osta vaikka nuo kaikki tai mw2 ja b01 saat ne yhden hinnalle. Mw2 siksi jos sun kaverit pelaa sitä niin saat siitä hupia ja black opsin kino der toten on kyllä semmosta huvia että sitä kyllä jaksaa tahkota ja myös multi mättö on siinä hyvä.
- OP-Player
Joo no, päätin ostaa Call of Duty Black Ops 1:n. Koska MW:ssä on enemmän hackmodeja, sekä survivalmappeja. Muistan, kun hakkasin CoD4 ja sitte kävikin niin ettei Multiplayeriin päästy. Koska hackmodaajat..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1912471Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä711222Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1785141Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa353770Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963584Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss523218Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092924Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132558Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie562200Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191995