tarvitseeko joku reipasta lasten hoitajaa vantaalla ?

lapsenvahti

Olen 13 vuotias tyttö vantaalta , mutta täytän 14 vuotta tänä vuonna. Osaan olla hyvin lasten kanssa , koska itselläni on 2 pikkuveljeä jotka ovat 7 ja 5 vuotiaita ja olen hoitanut niitä aina ja ollut se auttava kävi heidän kanssa. Vahdin heitä jos äiti haluaa mennä lenkille , tai viettämään iltaa kavereiden kanssa yms.

10

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tippanen

      Jos lastensuojelu tietäisi tästä teidän järjestelystä niin kyllä ovi heilahtaisi, tiesithän että alle 15-vuotias ei saa olla yksin vastuussa lapsista?

    • lastenhoitaja1

      No äiti on aina tavoitettavissa puhelimella ja se on nii että jos sä et lapsena opi hoita lapsia ja tekee kotitöitä nii oot iha lapanen aikuisena :)

    • tuttu1

      Tein ap:sta LS -ilmoituksen, joten asia on hoidossa.

      • ihmeissään

        Miksi?!


    • moi1

      mikä on ap ?

    • 1234567

      Hienoa että yrität saada lastenhoito töitä.Ja on normaalia että vanhemmat sisarukset hoitavat nuorempia eikä todellakaan ole rikos.Tsemppiä työnhakuun.

    • ^_^

      ap:ksi kutsutaan yleensä aloittajaa, eli alkuperäinen :)

    • moi2

      Kertokaas mulle mitä pahaa siinä on jos on äitin apuna että sen ei tarvitse tehdä kaikkea yksin koska isät ei ole paljon kuvioissa? Mikä oikeus asia se on jos 14 vuotias hoitaa lapsia ?? Jotkut on jo teiniäitejä sen ikäsenä , nii eiks se oo parempi et hoitaa sisaruksia tai muita lapsia ku et hankkii tän ikäsenä lapsia ??

      • tippanen

        Kyse ei ole siitä että siinä olisi mitään pahaa, päinvastoin! Mutta aloittaja puhuu siitä että hän vahtii sisaruksiaan jos äiti haluaa mennä lenkille tai kavereiden kanssa ulos, ja se on laitonta. Alle 15-vuotiasta ei saa jättää YKSIN huolehtimaan muista alaikäisistä. Jos poliisi sattuisi pärähtämään ovelle äidin ollessa kavereiden kanssa ulkona, ni huonostihan siinä kävisi..


    • moi3

      No mitä laitointa siinä on kertokaas perusteluita ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8721
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2613
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2351
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe