miten olet koristellut rekkasi veturia?

junnua kiinnostaa

Miten ja millä olet koristellut rekkasi vetäjän hyttiä? onko ledejä kuinka monta ja missä kohtaa? onko kromi pakoputki? roiskeläppiä? VASTATKAA!!
laitappa kuva koristellusta vetoautostasi tänne, jos haluat.

7

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • junnua kiinnostaa

VASTATKAA! Kaipa tei kirjoittaa osaatte tietsikalla? Pyytäkää joltain apuja, jos ei onnistu yksin.

• palkkarenki vaan

On kaikki herkut, itse ostettuna tietenkin. Mukavaahan se on koska asun hytissä. Ledejä on kymmeniä, iso aarnikotka ledi härveli takaseinällä Volvossani ja kromipuskurikin menee tilaukseen heti kun saan rahaa kasaan. Alppitorvet on ja misukka ukot valaistuna katolla. Kromiputkikin tulee ehkä kesällä, sekin on paljolti siitä kiinni paljonko saan tiliä, nyt on keikkaa heikosti ja isännällä maksuvaikeuksia, ollaan tässä vähän niinkun talkoillakin ajeltu, autettu isäntää. Pääasiahan on että saa ajaa.

• tuunattu

juu mäkin laitoin emännän stadin asemalle tienaa kun on konttipuolella hiljaasta mull on ainaski vundereita viirii nimikylttii karvisia ja teletappeja,misukka ukkoo ,tekokukkii ja kaikkee härpäkettä niin ett ei meinaa ulos nähä

• Viljo Veturi

Olen Valtion Rautateillä töissä ja laitoin VR tarran veturiini. Laittakaa te rekkapellet rekka merkkejä KUORMA-AUTOIHINNE.

• veturimies heiluttaa

Mimmosia mällejä rahtaat veturillasi? Otatko paluukuormia? Pysähteletkö usein huoltikkojen paareihin??

• moon rekkamies

On 10 halogeenii katolla eteenpäin ja 6 taaksepäin, 4 romipakoputkee karjapuskurii ,viirit tietty hytissä, 50 ledivaloo sisällä ,32 tuumanen telkkari karvanoppia 5 parii ,10 vunderpaumii , ja paljon muuta, kaikki tilit menee härpäkkeisiin mutta mä oon king of the road. Tottakai pysähdyn jokaselle huoltsikalle että jengi saa kuolata et vhat a fuck.

• penat ja panut

Aika paljon rekkaturot ja -terot ostaa omilla fyrkoillaan autoihin kaikkee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe