Miten ja millä olet koristellut rekkasi vetäjän hyttiä? onko ledejä kuinka monta ja missä kohtaa? onko kromi pakoputki? roiskeläppiä? VASTATKAA!!
laitappa kuva koristellusta vetoautostasi tänne, jos haluat.
miten olet koristellut rekkasi veturia?
7
204
Vastaukset
- junnua kiinnostaa
VASTATKAA! Kaipa tei kirjoittaa osaatte tietsikalla? Pyytäkää joltain apuja, jos ei onnistu yksin.
- palkkarenki vaan
On kaikki herkut, itse ostettuna tietenkin. Mukavaahan se on koska asun hytissä. Ledejä on kymmeniä, iso aarnikotka ledi härveli takaseinällä Volvossani ja kromipuskurikin menee tilaukseen heti kun saan rahaa kasaan. Alppitorvet on ja misukka ukot valaistuna katolla. Kromiputkikin tulee ehkä kesällä, sekin on paljolti siitä kiinni paljonko saan tiliä, nyt on keikkaa heikosti ja isännällä maksuvaikeuksia, ollaan tässä vähän niinkun talkoillakin ajeltu, autettu isäntää. Pääasiahan on että saa ajaa.
- tuunattu
juu mäkin laitoin emännän stadin asemalle tienaa kun on konttipuolella hiljaasta mull on ainaski vundereita viirii nimikylttii karvisia ja teletappeja,misukka ukkoo ,tekokukkii ja kaikkee härpäkettä niin ett ei meinaa ulos nähä
- Viljo Veturi
Olen Valtion Rautateillä töissä ja laitoin VR tarran veturiini. Laittakaa te rekkapellet rekka merkkejä KUORMA-AUTOIHINNE.
- veturimies heiluttaa
Mimmosia mällejä rahtaat veturillasi? Otatko paluukuormia? Pysähteletkö usein huoltikkojen paareihin??
- moon rekkamies
On 10 halogeenii katolla eteenpäin ja 6 taaksepäin, 4 romipakoputkee karjapuskurii ,viirit tietty hytissä, 50 ledivaloo sisällä ,32 tuumanen telkkari karvanoppia 5 parii ,10 vunderpaumii , ja paljon muuta, kaikki tilit menee härpäkkeisiin mutta mä oon king of the road. Tottakai pysähdyn jokaselle huoltsikalle että jengi saa kuolata et vhat a fuck.
- penat ja panut
Aika paljon rekkaturot ja -terot ostaa omilla fyrkoillaan autoihin kaikkee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1857735Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.354943Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1262943- 832334
- 941646
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la2181550Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731151Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 202171104- 481029
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2261002