minun terapia jumittaa sinun takia. Laitetaanko kutsukirje tulemaan? Tulisit yhteen tapaamiseen :D))))) Ei ollut minun ehdotus..
Kuulemma
25
264
Vastaukset
- joku syy on
en ollut tulossa mukaan ja mitä jos tekisit asialle jotain, ettei tarvitse jumitella?
- hmm...miksei...
Minä voin järjestää sinulle henkilökohtaista terapiaa, tiedän, että meillä juttu luistaisi. Vaara on tietysti olemassa, että keskustelu muuttuu liiankin suulliseksi ;D
Äitisi suusta varmaan tuo ehdotus...- ei aloitus
minulta.
- ap.
Terapeutin suusta tuo ehdotus..
Se on ihan kyllästynyt sinuun tai sinusta "jauhamiseen" :DD - TERAPEUTTINEN
ap. kirjoitti:
Se on ihan kyllästynyt sinuun tai sinusta "jauhamiseen" :DDKUKAS SÄ OOT?
- mikäjottei
ap. kirjoitti:
Se on ihan kyllästynyt sinuun tai sinusta "jauhamiseen" :DDmullakin olisi siellä asiaa ja terapeuttikin näkisi ongelman. kutsukorttia odotellen.
- sinä sinä sinä sinä
ap. kirjoitti:
Se on ihan kyllästynyt sinuun tai sinusta "jauhamiseen" :DDTai sitten se on kyllästynyt SINUUN ja sinun jauhamiseesi :D
Onko terapeutti koskaan jutellut aiheesta projisointi?
- No tiesinhän
minä kuinka siinä käy.
Laita tulemaan kellonaika ja päivä, niin katsotaan jos ne lukot aukeais ;). - Miksi?
Minnekähän päin mun nyt pitäis tulla terapiaan?
- Ei naurata
Paras varmaan selvittää asiat tavalla tai toisella kyseisen ihmisen kanssa.
Jos on ihminen isolla iillä niin ymmärtää kyllä. Muuta en osaa sanoa. - Laitappa kirjettä
tulemaan vaan, minä ainakin olisin valmis auttamaan häntä kaikin tavoin - johti se sitten suuntaan tai toiseen.
- ap.
Terapeutti meinasi laittaa kutsun tulemaan. Minusta ei kovin hyvä idea. ;)
- apinain kuningas
ap. kirjoitti:
Terapeutti meinasi laittaa kutsun tulemaan. Minusta ei kovin hyvä idea. ;)
Saattaa mennä pelkäksi pettingiksi istunto.
- Tulemaan vaan
Joo se terapeutti vois sitten samalla terapoida muakin ;)
- ....
Laita. Hyvä ehdotus se oli silti...
- Tavallaan olisin
todella otettu, jos hän (ja/tai terapeutti) oikeasti tahtoisi minut mukaan istunnollenne, sillä sehän kai tarkoittaisi sitä, että ainakin joskus merkitsin edes jotain..
- .....
Varmaan vaan nauraisin ja hihittelisin koko sen ajan ... tai sit oisin täysin mykkä
- theRAPISTturku
The Rapist sekä Raapija, siinähän ne ovatkin sitten hyvät sanat Henkilökohtainen Raiskaaja, sekä joku "raapija", niin huvittava juttu kun veli soitti kerran kännyyn, olin jossain kaupungilla, että mitä nappia pitikään painaa jotta saan tarkan tähtäimen päälle, joku komentokoodi konsolilla.
Mutta niin, olipa huvittava jakso taas farmi-ohjelmassa, tuli poltettua kalaa, ei niinkään savustettua. - Voin mä tulla
kertomaan sun terapeutille, että olen tykästynyt sinuun.
- M.... Mies
Jos tilanne on aloittajalla tuollainen niin laita kutsukirje :)
- Jos helpottaa sinua
Laita kutsukirje
- Tulisin
viivana paikalle!
- No jos..
se sua auttaa niin laita kirje menee vaan, tuun jos on tarvis.
- Ooks hölmö?
Se sun terapeutti haluaa vaan sun kans olla!
- Oon samaa mieltä
kuin moni muukin vastaaja: ilman muuta kannattaa ainakin kysyä. Jos yhteinen tapaaminen terapeutin kanssa auttaisi jumitukseen, tasapainotttaisi ja vapauttaisi energiaa muuhunkin elämään niin varmasti sen arvoista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633