mun poliittinen suuntautuminen? ;)
Häiritseekö sua
25
230
Vastaukset
- oikeistolainen
Ei jos osaat kunnioittaa myös erilaista arvomaailmaa..saatais varmaan hyvät keskustelut aikaan :)
- ap.
Entäs 3m x 2m seinämaalaus che;stä mun kotona? Aivan varmasti saataisiin ;).
- Ei häiri
eikä seksuaalinenkaan ;).
- ap.
Oon ihan suora suomeksi. ;)
- tulevatalouspoliitik
Kyllä, mutta saan sut vielä käännytettyä.
- ap.
En tekisi koskaan Nalle Wahlroosseja, nyt unille.
- M.... Mies
Ei häiritse :)
- ^^^^^
Häiritsee kun et uskaltanut kertoa. En ikinä tajua sitä ettet uskaltanut luottaa.
- ap.
Hän (NAINEN) tietää kyllä joten TUSKIN sulle ;).
- Hän-nainen
ap. kirjoitti:
Hän (NAINEN) tietää kyllä joten TUSKIN sulle ;).
Joo ja tuleva yhteinen kämppä maalataan chen uhrien verenpunaiseksi. Tästä ei keskustella, koska edustan oikeaa muistan hänen saavutuksensa. Sinulle ideilogina se ei sano mitään, mutta toisaalta mitäpä historia vasureita kiinnostaa ;). Comprende?
- ap.
Hän-nainen kirjoitti:
Joo ja tuleva yhteinen kämppä maalataan chen uhrien verenpunaiseksi. Tästä ei keskustella, koska edustan oikeaa muistan hänen saavutuksensa. Sinulle ideilogina se ei sano mitään, mutta toisaalta mitäpä historia vasureita kiinnostaa ;). Comprende?
Valitettavasti en kaipaa H-kirjaimella alkavaa naista joten, en tahdo hänen kanssa yhteistä kämppääkään, valitan.
- Mikä kisavisa
ap. kirjoitti:
Valitettavasti en kaipaa H-kirjaimella alkavaa naista joten, en tahdo hänen kanssa yhteistä kämppääkään, valitan.
tääl on menossa, suomi24kymppi tai tuttuu huttuu show? Saaks yleisö heittää ihan mitä haluu ilmoille tääl? Hyvä ap. muista kuri, suomalaisen ahdistuksen kurissa pitää.
- ap.
Mikä kisavisa kirjoitti:
tääl on menossa, suomi24kymppi tai tuttuu huttuu show? Saaks yleisö heittää ihan mitä haluu ilmoille tääl? Hyvä ap. muista kuri, suomalaisen ahdistuksen kurissa pitää.
En tajua paljon tämän palstan jutuista, vielä vähemmän sun. Menehän sinäkin nukkumaan, voi tehdä hyvää.
- Eiku aattelin
ap. kirjoitti:
En tajua paljon tämän palstan jutuista, vielä vähemmän sun. Menehän sinäkin nukkumaan, voi tehdä hyvää.
et tarttee harjottaa tajunnanvirtaa. Floow, flooow... iisofpiis floooow. Vesiliukumäkeen, jonka alla odottaa lämmin poreamme. Vauvauinnilla sukellan aarrearkulle ja sieltä löytyy... onnitonni.
- ja kynsissä
Tykkään punaisesta vain vaatteissani ja huulissani.
- ap.
Hyvä valinta öitä.
- .xxx.
Voisin sen kestää, jos olet valmis perusteelliseen väittelyyn. Väitän kääntäväni yhden poliittisen suuntautumisajatuksen helposti edes lämmittelemättä. Che:n kuva saa jäädä, kuulostaa tyylikkäältä ;)
- ap.
Mukava vastaus. Se nähdään. Hyviä öitä ;).
- .xxx.
ap. kirjoitti:
Mukava vastaus. Se nähdään. Hyviä öitä ;).
Öitä sinullekin :)
- Krimi kuuluu
venäjälle. huva huva venäjä
- Damn!
antaisin samalla mitalla takaisin mutta olen aseeton
- suora vastaus
Kyllä häiritsisi.
- kommari
Ei hirveesti.
- nainen....
Ei; jonkun on huolehdittava heikoista luonnollisesti.
- luonto hoitaa
heikot...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478