mm-kisoja kesällä mun kanssa? Paljon parempaa kuin joku jääkiekko. Hoidin kisakatsomon kuntoon hyvissä ajoin, ostin uuden telkkarin ja sohvan. Kauniita unia ja perjantaita naiselle. Aikainen ylösnousemus.
Kuka muuten voittaa? Mä sanon Argentiina. ;).
https://www.youtube.com/watch?v=EUcKpuaw6n4
Tuutko kattoo fudiksen
20
246
Vastaukset
- Meinasin sanoa
Mä sanon.. En sano mitään.
- ainaFULLHDBluRay
Joku veli kerran soitteli että tuutko katsomaan jalkapallon, juttua, HD:nä katsoimme kankaalta sitten, aika jännittävä ottelu tuokin oli. HD-videotykit ovatkin jo nykypäivää jokaisessa kotitalouksessa.
- ei kaikilla
paitsi mulla.
- kiva kutsu
en seuraa fudista mutta voisin aloittaa :-P
- jos haluut
kylllä tuun .jos pyydät kasvotusten .
- En mä fudista
mut pesis on se jota seuraan.
Jos vaihdat lajia niin eikun katsellaan ;). - jennionhuonokomentaj
Oli taas uusi bluray 3D juttu laseilla mitä testasinkin, Uutena Vuotena, toimii hyvin, sanoisin että kohtuullsesti, mutta ei ole oikea 3D... kun ruutujen tarkkailijoita iltaisin.
Tuo oli kyllä niin huvittava jakso tuossa farmi-nelonenHD -jaksossa kun ne toikkaroivat mitä sattuu eläimet karkailevat minne sattuu, savustuslaite syttyy tuleen, melkein savusaunakin sitten... - Ehhehhee
Taas joku mies, joka käyttää kauniit kesäpäivät penkkiurheiluun.. No onhan se miehekästä ja toki jopa minäkin ymmärrän, että fudis hienompi laji, kuin lätkä.
- En mä tuu
mun kultu tykkää vain lätkästä. Vaikka en mä kyllä sitäkään katsois :)
- Tottakai tulen, jos
olet David Beckham
http://i3.mirror.co.uk/incoming/article260594.ece/ALTERNATES/s615/david-beckham-300x145-sifr-image-1-651246195-260594.jpg - Nähdään!
Todellakin tuun! :) Voisit laittaa tän viestin mun puhelimeen... ja vähän muutakin :D
- Minä tulen
jos mennään paikan päälle katsomaan ja maksat matkat sinne missä kisat tänä vuonna pidetäänkään. ;)
- Brasiliassa
pidetään tänä vuonna. Minäpä veikkaan sitten, että isäntämaa vie mestaruuden. :)
- pirlosballoteline
Toivon, että Italia voittaa.,Buffon on hyvä.
- EN KATSO KISOJA
EVVK
- suostunhan minä
Tulen jos saan häiritä sua kokoajan nin ettei sun kisojen katsomisesta tule yhtään mitäään ;)
- isäntämaa voittaa
Onko ok-mies siis rahamies?
Sohvia ja telkkareita ja 420 euroo lompakossa. - KANADA!!
En mä futista. Hokkia vaan.
- 199
Tossa: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12099558 merkitykselliset pelit, tie mestaruuteen. ;)
- 1619
16.6. 19.00 Saksa-Portugali
21.6. 22.00 Saksa-Ghana
26.6. 19.00 USA-Saksa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää2244556Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4453298Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142208Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa211869Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51208Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691035- 741033
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat261015- 77946
- 54926