Kun minä menen Prisman kassalle maksamaan ostoksiani niin en todellakaan halua, että kassa juttelee niitä näitä toisen henkilökuntaan kuuluvan kanssa, minä haluan, että ostokset jotka minä maksan hoidetaan ensin! Ihmetouhua, kauppa vaihtui nyt, vittu ei kiinnosta milloin kaupan kassalla alkaa kesäloma.
Prisman kassa
4
370
Vastaukset
- ex asiakas
Samaa tapahtuu usein prismassa!!!! Asiakasta odotutetaan. Jos multa kysytään tuollaisilla ei pitäisi olla lisääntymisoikeutta.
- Es-kortti
Varkauden Prismassa kassan valinta on tarkkaa hommaa. Muutama kassa tekee ystävällisesti sen tehtävänsä eli rahastaa asiakkaan ripeästi ja asiallisesti.
Sitten on kassat, jotka on 99% työajasta naama norsun v*tulla ja meno on kuin hidastetussa filmissä.
Ehkä pahin on kuitenkin, muutama ylisosiaalinen, jotka näyttää tuntevan kaikkia ja joilla sitten on sitä aikaa myös selvittää niiden kaikkien kanssa ne kaikki kuulumiset siinä kassalla. Vaikka asiakas on ostoksensa jo maksanut niin kaula pitkänä ollaan sinne kassahihnan pakkauspäähän ja uusi asiakas saa odottaa vuoroaan, kun käydään läpi omat ja naapureiden tapahtumat.
Prismassa voi saada hyvää kassapalvelua, mutta tarkkuutta ja joskus tuuria (kassa vaihtuu kesken jonottamisen) se kyllä vaatii. Enemmän kuin missään muussa elintarvikeliikkeessä.
- pulinat pois!
Eikä vain Varkaudessa. Monella muulla paikkakunnalla myös Prisman kassat juttelevat keskenään niitä näitä. Olen nähnyt monen, myös itsekin, vaihtavan kassaa.
Ja kun kassa vaihtuu (esim. ruokatunti) taas siinä jutellaan, ihan muista kuin työasioista. Prisman kyllä pitäisi kouluttaa kassojaan! Kahvitauot ja ruokatunnit ovat juttelemista varten. Ei muissakaan työpaikoissa jutella henkilökohtaisia asioita työaikana, vaikka ei asiakaspalvelussa olisikaan. On nimittäin sen verran kiire, ettei sellaista jouda tekemään. Muutenkin on vähän kassoja kun yritetään selvitä vähillä kustannukisilla ja sitten vielä kassa vain höpisee! Onneksi on vielä kauppoja joissa ei tuollaista ole. Kassan vaihtuessa on hyväksyttävää jos muutaman sanan sanoo työasioista, mutta en minäkään oikein viitsi kuunnella edellisen illan ryyppäämisestä, kuinka kännissä tulikaan oltua ja mikä olo on nyt. Onneksi nykyisellä asuinpaikkakunnallani kassat ovat vähän etempänä toisistaan, enkä vielä ole huomannut kenenkään jutustelevan henkilökohtaisista asioista. Tosin en kovin useasti Prismassa käykään, on sen verran kaukana. - antti toope
Rakennetaa betoniseinä kassojen välii,loppuu juoruilu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458