Kuinka moni teistä pystyisi/uskaltaisi sanoa kaivatulleen näitä täällä kirjoittamiaan ajatuksia hänestä?
Jos et, niin miksi?
rohkeako syö rokkaa?
19
161
Vastaukset
- vaikka heti
Uskaltaisin jos saisin mahdollisuuden. Ei teki edes tiukkaa.
- ei ongelmaa
helposti
- Miksi et sinä
ap aloita itse?
- ap.
Oon sanonut, mutta tunteet ei kohdanneet.
Tästä on jo aikaa.
- Jos tietäisin
että sekin tykkää musta, niin ei olis ongelmaa. Olishan se mukava.
- vaalea karkulainen
Kertoisin varmasti.
Ajattelen ettei mulla ole mitään hävittävää tai hävettävää.
Ei mulla nyt tosin mitään mullistavaa kerrottavaa oliskaan, ihan vaan halu tutustua kun viimeksi mun osaltani se meni vähän mönkään.
Mutta ei ole keinoja ottaa yhteyttä. - *huoh*
Minä uskalsin ja nyt kaduttaa. Miestä ei kiinnostanut. Se siitä.
- Olen ajatellut
näitä kertoakin, sitten kun siihen saan mahdollisuuden.
Ei ehkä näitä kaikkein herkimpiä vuodatuksia nyt viitsi pistää vielä ainakaan heti tunteiden tunnustuksen jälkeen ... mutta aikanaan. - Kuin tuhka tuuleen
Jos hänet jostakin löytäisin.Niin sanoisin mielummin muuta kautta, kuin tälläisellä palstalla.Puhelimessa, meilillä, tai kasvotusten.
Tuntuu kuin tuuleen huutelisi mutkan kautta, jos täällä kertoisi tunteistaan jollekkin tietylle ihmiselle.Kuin yksinpuhelua.En muutenkaan kerro täällä tuntemattomille ajatuksiani hänestä.En näe siinä mitään järkeä.Kaikenlisäksi, ei täällä käy kaikki kaipaamanne ihmiset päivystämässä 24/7 sitä, että kertooko joku heille jotakin täällä.
Moni ilmeisesti uskottelee itselleen näin, näistä viesteistä päätellen. - Sammy Babitzin ; )
Miks mun piisi on tosa? Vaikka olkoon vaan , ei se mua häiritse. Syyn te varmaan tiedätte..hihhih! Kirka myös. ; )
- miksei..
Tietysti. Se olisi hullunkirista, hauskaa? Ei välttämättä heti ensimmäisenä. Jossain vaiheessa kyllä vain...
- miksei..
Riippuu tietysti jos toinen ottaisi puheeksi. Kylllä jossain vaiheessa ajattelin..
- miksei..
miksei.. kirjoitti:
Riippuu tietysti jos toinen ottaisi puheeksi. Kylllä jossain vaiheessa ajattelin..
Toisaalta ei voi tietää päätyykö sen kanssa siihen pisteeseen kenen toivoisi.
- tietenkin uskallan
sanoa kjirjoittamani asiat myös kasvotusten. Suurimman osan joutuisin kyllä sanomaan "pilke silmäkulmassa". ;)
- 13+5
Hernerokka on hyvää. Miksi sen syömiseen tarvitaan rohkeutta?
- rohkeuden syy
Ne ilmavaivat
- 3+19
rohkeuden syy kirjoitti:
Ne ilmavaivat
Nehän on vaan itsetuotettua bioenergiaa.
- luonnonystävää
3+19 kirjoitti:
Nehän on vaan itsetuotettua bioenergiaa.
Luonto kiittää
- Antti Rokka ; )
Rokka on hyvää, varsinkin Armeijan rokka. Rokkaa, Vanikkaa ja pannukakkua. Se on Suomen Armeijan Torstai päivän menu. Namia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741