Uutta iPhonessa!

Prof. Gay Mieli-ala

17

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anterot lakaa

Milloinkahan androidi saataisiin edes iphone1 tasolle nopeudessa?
      Edelleen audiolatenssi on ihan kauhea androidissa.

• iPhone=PASKA

Aika jännä, minä kun katoin Nexus 5 vs iPhone 5S videota youtubessa niin Nexus oli kaikessa paljon nopeampi, sammuttaminenkin kesti iPhonessa minuutin verran. Ja Nexus 5 on kuitenkin 400€ halvempi....

• iPhone=PASKA kirjoitti:

Aika jännä, minä kun katoin Nexus 5 vs iPhone 5S videota youtubessa niin Nexus oli kaikessa paljon nopeampi, sammuttaminenkin kesti iPhonessa minuutin verran. Ja Nexus 5 on kuitenkin 400€ halvempi....

On kyllä jännää. Minä tosin tapaan käyttää puhelimia, en katsoa niitä esittäviä videoita juutuubista.

• iPommi=PASKA
        grim-riddar kirjoitti:

On kyllä jännää. Minä tosin tapaan käyttää puhelimia, en katsoa niitä esittäviä videoita juutuubista.

Niin, kyllä minä ennemmin katson ensin netistä että mikä kannattaa ostaa ja mikä on parempi, kuin että ostaisin summassa jonkin kalliin iPommin ilman mitään tietoa koko laitteesta.

• grim-riddar kirjoitti:

Heh heh, nyt on riddarilla heikot perusteet, heh heh.....

Taidat olla niitä "Seppoja", jotka ostaa tietokoneenkin vaikka "maitokaupasta", ja valitsee koneen summassa speksejä katsomatta, kunhan se on MAC? Ja puhelimen on pakko olla sitä iPommin taattua "laatua", speksejä katsomatta......?

Taitaa iPommit parissa kuukaudessa hajota, tai viimeistään kun on "takuu" loppu, heh heh, heh heh.................!

• Anterot lakaa
        iPhone=PASKA kirjoitti:

Audiolatenssi on aivan mahdottoman suuri, joten ei ole nopeampi vaan paljon hitaampi.
        Turhaan sinä videoita katselet jos et niistä eroa kuule, kokeile itse.
        Minä puhun aina vain kokemuksella.

Miksi muuten miinusta, eikö totuutta saisi kertoa kuten ei tubuttimistakaan, eli siis linuxeista?

• iPommi=PASKA kirjoitti:

Niin, kyllä minä ennemmin katson ensin netistä että mikä kannattaa ostaa ja mikä on parempi, kuin että ostaisin summassa jonkin kalliin iPommin ilman mitään tietoa koko laitteesta.

Minun ei tarvitse katsoa netistä videoita tietääkseni että en halua olla Googlen kävelevä mainos, joten Android ei tule koskaan olemaan mikään vaihtoehto minulle. Lumiaa olen käyttänyt työn puolesta aivan tarpeeksi, Jollaa ei viime puhelinta ostaessani ollut, joten vaihtoehtoja oli tasan yksi. Ja ei, en tarvinnut värin tai tallennustilankaan päättämiseen juutuubin apua.

Lisäksi nuo kilpailijat synkkaavat kovin huonosti iCloudin palvelujen kanssa, joten senkin puolesta valinta oli ja on kovin helppo.

• oikeastikin
        grim-riddar kirjoitti:

Ja Sampat on myös verkkonopeuksissa parempia, sorry.

• urphila
        grim-riddar kirjoitti:

Minun ei tarvitse katsoa netistä videoita tietääkseni että en halua olla Googlen kävelevä mainos, joten Android ei tule koskaan olemaan mikään vaihtoehto minulle. Lumiaa olen käyttänyt työn puolesta aivan tarpeeksi, Jollaa ei viime puhelinta ostaessani ollut, joten vaihtoehtoja oli tasan yksi. Ja ei, en tarvinnut värin tai tallennustilankaan päättämiseen juutuubin apua.

Lisäksi nuo kilpailijat synkkaavat kovin huonosti iCloudin palvelujen kanssa, joten senkin puolesta valinta oli ja on kovin helppo.

Olet siis Applen kävelevä mainos, niitä mainostajia onkin kaikki mainokset ja ohjelmat täynnä tosin maksettuna. Tai oliko se niin että Applen omenalogo voi näkyä, sen sijaan Samsung ei saa lukea.

• urphila kirjoitti:

Olet siis Applen kävelevä mainos, niitä mainostajia onkin kaikki mainokset ja ohjelmat täynnä tosin maksettuna. Tai oliko se niin että Applen omenalogo voi näkyä, sen sijaan Samsung ei saa lukea.

Apple ei ole mainosfirma. Google on. Applen intresseissä on pitää minut tyytyväisenä jotta ostan lisää laitteita. Googlen intresseissä on imeä kaikki sinusta irtoava data mainoskäyttöön jotta yritykset ostaisivat lisää mainoksia.

Jokainen tekee toki omat valintansa, mutta minusta Googlen toimintamalli on vastenmielinen.

• puppelipoju69

On se hyvä kuitenkin, kun siinä on kallis haukattu omena logona?

• Hyvähän se on, ihan kärkikastia oikeastaan kaikessa, paitsi näytön fyysisessä koossa. Kamera, suorituskyky, tallennustila, näytön tarkkuus, muotoilu, käytettävyys, sovellusten määrä, tietoturva, yritysominaisuudet, yhteydet ym... Ei ehkä absoluuttisesti paras missään, mutta selkeästi ihan parhaiden joukossa kaikissa. Juuri sitä mitä minä puhelimelta (ja ylipäätään lähes kaikelta) haluan, ja siksi todennäköisesti tulen jatkossakin merkin parissa pysymään.

• Ostan ja itken?
        grim-riddar kirjoitti:

Hyvähän se on, ihan kärkikastia oikeastaan kaikessa, paitsi näytön fyysisessä koossa. Kamera, suorituskyky, tallennustila, näytön tarkkuus, muotoilu, käytettävyys, sovellusten määrä, tietoturva, yritysominaisuudet, yhteydet ym... Ei ehkä absoluuttisesti paras missään, mutta selkeästi ihan parhaiden joukossa kaikissa. Juuri sitä mitä minä puhelimelta (ja ylipäätään lähes kaikelta) haluan, ja siksi todennäköisesti tulen jatkossakin merkin parissa pysymään.

Minulla on NOKIAn puhelin, jolla voin vain soittaa ja lähetellä tekstareita. NSA ei saa paljoa tietää mitä puuhailen, kun akkukin lähtee tarvittaessa irti, eikä puhelimessa ole piiloakkuakaan, joten ei lähetä paikkatietojakaan. Maksoi noin 6 vuotta sitten ~20€ ja olen ollut tyytyväinen.
        Pystyykö tuollainen 800 euron ipone voittamaan NOKIAlaiseni?

• Ostan ja itken? kirjoitti:

Minulla on NOKIAn puhelin, jolla voin vain soittaa ja lähetellä tekstareita. NSA ei saa paljoa tietää mitä puuhailen, kun akkukin lähtee tarvittaessa irti, eikä puhelimessa ole piiloakkuakaan, joten ei lähetä paikkatietojakaan. Maksoi noin 6 vuotta sitten ~20€ ja olen ollut tyytyväinen.
        Pystyykö tuollainen 800 euron ipone voittamaan NOKIAlaiseni?

Totta kai. Puhelujen ja tekstiviestien lisäksi sillä voi tehdä miljoona muutakin asiaa. Voittajasta ei ole epäselvyyttä.

• Eipä taida moniajo toimia, vai mitä, heh heh, heh heh................!

• tri-windows-mieli-ala kirjoitti:

Eipä taida moniajo toimia, vai mitä, heh heh, heh heh................!

Oikein hyvin toimii, kiitoksia kysymästä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      55
      4399
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      82
      4089
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3558
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3480
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      109
      2511
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2358
    7. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2232
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      2229
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      2209
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      2094
    Aihe