Haluan lopettaa kaiken ja tehdä tehdyn tekemättömäksi. Haluan elämäni takaisin.
Auta minua tämän kerran, pyydän. Ymmärräthän, että menin sinusta sekaisin ja olin tasapainoton.
Unohda kaikki äläkä anna minulle enää mitään itsestäsi ja ajatuksistasi.
Halveksi ja vihaa minua ja näytä se.
Taikka suhtaudu täysin välinpitämättömästi.
Taikka kohtele kuten muitakin ystävällisellä etäisyydellä.
Minä teen vastavuoroisesti sinulle jonkin palveluksen, kun sitä tarvitset ja pyydät. Lupaan varmasti.
Auta minua nyt tämän viimeisen kerran
21
414
Vastaukset
- naiselta
En mä nyt mittää tommosta menis tekemää. Ei pysty. Kohtaa totuus, hyväksy se. Helpottaa aikanaa. Mutta kipeää se tekee
- aaape
Hän pystyy, hän jos joku.
- The Name Of Love
Tajuatko mitä pyydät. Rakkaus ei voisi koskaan suostua pyyntöihisi. Siksi en suostu. Rakkauden nimissä.
- ok.
ok.
- En.
En tee sitä koska se ei ole sun parhaaksi. Se manipuloi sua uhkailemalla mutta se ei voi manipuloida mua ajattelemaan että se henkinen tyhjyys johon sut tiputettiin on sulle hyväksi. Oot ennenpitkään takaisin siinä torjunnassa ja arvostamattomuudessa jos poistun. Ei käy, koska sulle kuuluu ilo, onnellisuus ja haavojen hellintä.
- aaape
Sano sille, että jättää viimeinkin rauhaan. Onko hänessä inhimillisyyttä yhtään? Sanopa, kun tunnet hänet niin pitkältä ajalta.
- Kiitos.
En ole ollut mukana palstalla pitkään aikaan, mutta tämä viesti osuu ja uppoaa. Kiitän sinua että olet tehnyt sen mitä olet tehnyt ja en halua sinun lopettavan. Et todellakaan mies arvaa kuinka paljon toi on merkinnyt mulle. Todella paljon. Juuri noista syistä sua aidosti arvostan. Olen tiennyt sinun auttavan minua ja varmaankin yksi niistä syistä miksi sinua rakastan. Se aito sinä, jota harvoin näkee.
Otin vapaaehtoisesti sylkykupin roolin auttaakseni tilannetta. Koska olen riittävän vahva siihen. Tosin tilanne muuttui radikaalisti ja tarvitsen apuasi. Kiitos.
- M.... Mies
Aloittajalle yksinkertaisesti: ota yhteyttä siihen ihmiseen oikeassa elämässä ja selvittäkää asiat. Jos olet loukannut pyydä anteeksi. Toivotaan että saatte asiat juteltua kuten aikuiset.
Toivon aloittajalle onnea ja hyvää yötä. :) - aaape
Voi ahdistus.
- Yle Puhe iltapäivä
On ikävää, että ulkona on noin kova lumimyrsky. Onneksi sääennusteessa sanottiin, että tulee kevät. Ja tuleekin aivan uskomattoman hieno kevät.
T. Yle 1. Maailmanpolitiikan arkipäivää - Onko susta
reilua noin vain määrätä mitä toinen ihminen saa tuntea? Käskyttää toista unohtamaan? Anonyymisti palstalla? Eikö osapuolilla ole yhtälainen oikeus kokea ja tuntea just niin kun tekevät? Jos haluat apua niin pyydä sitä. Vähintä mitä voi tehdä on ottaa yhteyttä toiseen ja selvittää tilannetta, harva osaa ajatuksia lukea. Kiitos ja näkemiin, en halua/voi pitää yhteyttä, hyvää jatkoa - tai jotain. Lopeta yhteydenpito jos haluat sen lopettaa, tee se niin ettei tilanne jää epäselväksi. Tajuaa sit se toinen jättää sut rauhaan.
- aaape
Ei tässä ole siitä kyse. Kyseessä on niin erityinen suhde, etteivät tähän saakka oppimani ihmissuhdetaidot auta. Monenlaista on kokeiltukin. No mutta jokainen saa tietenkin tuntea, mitä haluaa.
Tämä ei ollut sinulle, että sikäli voit olla huoleti kuin myös muutkin. Tämä on sisäisen ahdistuksen sanoittamista. - Hei toi sisäinen
aaape kirjoitti:
Ei tässä ole siitä kyse. Kyseessä on niin erityinen suhde, etteivät tähän saakka oppimani ihmissuhdetaidot auta. Monenlaista on kokeiltukin. No mutta jokainen saa tietenkin tuntea, mitä haluaa.
Tämä ei ollut sinulle, että sikäli voit olla huoleti kuin myös muutkin. Tämä on sisäisen ahdistuksen sanoittamista.ahdistus on ihan tuttua. Yritä pullikoida ylös sieltä ja kuunnella sitä vellontaa. Sieltä välistä löytyy pikku vinkkejä ja ns. tehtävärasteja jotka selviää ajan myötä. Jos yrität täältä etsiä jotain tähdellistä ajatukset menee entistä enemmän sekaisin. Tää on hyvä purkupaikka, huono lataamo.
- Onko susta
Hei toi sisäinen kirjoitti:
ahdistus on ihan tuttua. Yritä pullikoida ylös sieltä ja kuunnella sitä vellontaa. Sieltä välistä löytyy pikku vinkkejä ja ns. tehtävärasteja jotka selviää ajan myötä. Jos yrität täältä etsiä jotain tähdellistä ajatukset menee entistä enemmän sekaisin. Tää on hyvä purkupaikka, huono lataamo.
Joo, en tietenkään kuvitellut et viesti olis mulle tai kellekään täällä pyörivälle random-tyypille erityisesti suunnattu. Kuten ed. kirjoitti, niin tää palstailu on hyvä purkupaikka. Mullekin. Halusin vaan kannustaa kohtaamaan hankalat tunteet & tilanteet eikä vaan odottaa et tilanne ratkeaa kun antaa pölyn laskeutua. Tsemiä sulle, siinä mun viestini!
- sopii se
Okei. Näin tehdään.
- Hahhah!
Teen päinvastoin. Minä lupaan!!!
- cucuv
ahdistavA viesti
- Neuvoni mun.
Pyydä siltä naiselta anteeksi.
- näitä riittää
Taas yks sekava ketju
- Ketjut solmussa
Yleensä täällä on aina nämä ketjujen loppupäät tälläisiä.Mitä pidempi ketju ja mitä enemmän vastaajia, sitä sekaisemmaksi menee.Eikä mitään koskaan selviä, kuten luulisi.
- Niinseon.
Pyydä vain. Mä autan kyllä. Eikä se vaadi mitään vastapalveluksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001