järjellä, niin mitä teille tapahtuisi ?
Jos ei tarvisi
14
227
Vastaukset
- vääntäisin ehkä
turhanpäiväisiä aloituksia ikäväpalstalle
- .....
tapahtuisi se mikä on oikeasti järkevää
- .999.
Harrastettaisiin varmaan tälläkin hetkellä villiä muhinointia peittojen suojissa tai peiton päällä tai ...
- uusi mahdollisuus
Vähät välittäisin esteistä ja tiedustelisin suoraan uutta mahdollisuutta tuon ihanan miehen kanssa. Olisin valmis jopa avioliitoon hänen kanssaan joskaan se ei nyt se olennaisin seikka ole. Kunhan saisin olla loppuelämäni hänen kanssaan.
- Niin ne
esteet, saispa raivattua tieltä.
- rakastelua pannen
Varmaan naitas ja riideltäs kokoajan.
- onnexonsejärki
Kai sitä ois 13 vuotiaasta asti juossut miesten perässä sinne tänne.
- 2QT2BSTR8
Varmaan se mitä mulle nyt just tapahtuu. Järki unohtui taas jälleen kerran jonnekin matkan varrelle ja kaikenlaista..... no joo. Se siitä. Kunhan se järki jostain taas löytyy, häviän tältä palstalta for good ja yritän ikävöidä vähemmän julkisesti.
- ....................
kuolisin oman käden kautta.
- niin no hänen järki säil
Itsellä tunne voitti jo järjen. Haluaisin olla hänen kanssaan....yhdessä.
- Tiedoksesi vain
itse olen halunnut tuota kyllä alusta asti.
- sanottu on
Tiedoksesi vain kirjoitti:
itse olen halunnut tuota kyllä alusta asti.
No hyvä sulle. Mun hän ei halua.
- Tuskimpa juuri
mitään.
- mielenkiintoista!
olisin huppelissa ja harrastaisin irtoseksiä, paljon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639720
- 1405508
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak782558