Itken taas...

n -> n

Eipä kukaan uskoisi, jos kertoisin että itken nykyään melkein joka ilta. Ja yöllä itseni uneen.

Päivällä olen itse aurinko. En ikinä ole pahalla tuulella, en pura pahaa oloani muihin. Kaikki hyvin. Hymyä huuleen. Minä jaksan kyllä.

Kotona ahdistaa. Minä en halua elää, joten en syö juuri mitään. En halua nähdä ihmisiä, mutta pakotan itseni välillä sosiaalisiin kontakteihin, vaikka en saa niistä mitään irti. Kaikki tuntuu vaan niin tyhjältä.

Yksi ihminen saa minut aina hetkeksi maailman onnellisimmaksi tytöksi. Ei tarvitse kuin jutella vähän aikaa. Jotain kiehtovaa hänessä on, mutta hän ei tule koskaan olemaan minulle mitään. Hän on liian hyvä minulle. Varmaan rakastaakin jotain toista. Mitään muuta en toivoisi kuin että edes hänellä olisi asiat hyvin.

Ja halauksen.

10

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen kanssa

Puhut kuin minun elämästä...

• myy pyy

Rakastin niin paljon ja yksin silti jäin. Sattuu joka päivä.Vain hänen vuokseen kaikki tein.

• tai minun

vaikken koskaan itkekään itseäni uneen. Minäkin olen jopa niin hyväntuulinen päiväsaikaan, että olen saanut toiseksi nimekseni Aurinko. :D.

• nyt loppui tuo

Eihän tuosta mitään tule. Ryhdistäydy nyt ja lopeta se pillittäminen. Tyhjän perään ei kannata parkua.

• n -> n

Yritän "ryhdistäytyä", kun sentään näen ihmisiä vaikken edes halua.
        Yritän olla itkemättä. Herään yöllä omaan itkuuni.
        Ruokahalua ei vaan ole. Tiedän oksentavani, jos syön.

Ja päivät hymyilen niin perk*leesti, että sattuu poskilihaksiin.
        Niin, että mitä vielä voin tehdä ryhdistäytyäkseni?

• voisi olla hyvästä
        n -> n kirjoitti:

Yritän "ryhdistäytyä", kun sentään näen ihmisiä vaikken edes halua.
        Yritän olla itkemättä. Herään yöllä omaan itkuuni.
        Ruokahalua ei vaan ole. Tiedän oksentavani, jos syön.

Ja päivät hymyilen niin perk*leesti, että sattuu poskilihaksiin.
        Niin, että mitä vielä voin tehdä ryhdistäytyäkseni?

olla enemmän sen sun kaivatun ihmisen kanssa?

• n -> n
        voisi olla hyvästä kirjoitti:

olla enemmän sen sun kaivatun ihmisen kanssa?

Voisi joo...aina se ei vaan onnistu. Taidanpa tosiaan järjestää niin, että huomenna saan olla hetken hänen kanssaan. Täytyy tästä painua itkemään itsensä äkkiä uneen :'( ;)

• ed.
        n -> n kirjoitti:

Voisi joo...aina se ei vaan onnistu. Taidanpa tosiaan järjestää niin, että huomenna saan olla hetken hänen kanssaan. Täytyy tästä painua itkemään itsensä äkkiä uneen :'( ;)

kannattaa puhua hänelle asiasta. ihmiset yleensä on aika ymmärtäväisiä :) tsemppiä sulle äläkä kovin sure enää :( tulee itsellekin paha mieli :(

• mIES00

Olisit onnellinen kun saat itkeä. Siitä voi vaan unelmoida, jos saat tuon urpon ja joudut loppuelämäsi pidättämään kyyneleitä, ettei se huomaa mitään. Miehenä voin sanoa, että olemme urpoja koko sukupuoli. Älä turhaa kuvittele muuta. Etsi joku jokseenkin kehityskelpoinen yksilö ja valmistaudu pettymyksiin. Tervetuloa elämään :)

• nolla nolla

Onneksi ap:n viesti taisi olla naiselta naiselle tällöin ongelmaan ei tarvii sisällyttää yhtään Urpoa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11467
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9940
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5619
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2623
    Aihe