Rakas mies, kirjoita

kirjoita minulle

jotain kaunista. Jotain sellaista minkä avulla löydän sinut.

42

818

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei minulle

en ole rakas.

• yritä edes

Aloittaja vois itsekin vähän yrittää enemmän
      Omat tunnistees unohtui.
      Ootko tumma/vaalee, lyhyt/pitkä, pohjoisesta/etelästä... jne.
      Ei se niin vaikeeta ole.

• kirjoita minulle

Kirjoita mitä mieleen juolahtaa, jotain minusta.

• Olet

Meri, kesäisen tyyni, lämmin ja rauhallinen.
      Suot virkistävän olotilan, niinkuin aamuuinnin jälkeen tuntea voi.
      Kauneutesi on kuin auringonlasku, herkkä lämpöä hohkaava, tunteita herättävä.
      Olemuksesi kuin auringonnousu, se luo toivoa uuteen päivään, lämpöiseen tulevaisuuteen.

• sanoisin että

i love u babe and.... oliko meillä sillon toukokuussa jotain ??

• runo kauniil elämäl

taas kohmelosta heräsin olokin on vähän hapuinen. ryypylle lähdin ja mennessä vaimolle älähdin. muista en minne menin, mut ainakin tatjaanalle meni kait se päälle satanen. Vaimokin jo kokkailee, kylkeni onnessaan lakanoilla kääntyilee. Tän vaimokkeen rakkaus miehellee käy mahaan nälkäiseen.

• Trevlig resa:)

Kun rahat Tatjaanallet veit,taas paskatikin teit.
        En sulle todellakaan kokkaile mitään,mene vetämään safkas itään.
        On sulla ehkä myös kuppa,oot melkomainen ruppa.
        Mä sulle pakkasin kamat mukaan,ei sua kohta muista kukaan.

• Maksa köh
        Trevlig resa:) kirjoitti:

Kun rahat Tatjaanallet veit,taas paskatikin teit.
        En sulle todellakaan kokkaile mitään,mene vetämään safkas itään.
        On sulla ehkä myös kuppa,oot melkomainen ruppa.
        Mä sulle pakkasin kamat mukaan,ei sua kohta muista kukaan.

Haima Sarmaja?

• ghtoyi

Get the fuck out

• Kaihoisa mies

Olet korkeatasoinen ja söpö vieläkin.Muistan niin selvästi,miltä näytit siellä ulko-oven lähellä,kun seisoit odottamassa.Mulla on niin pasmat sekaisin kuin olla voi.Luulen,että olen kohdannut jotain erityistä.

• Odotan sua

Söpöydestä en tiedä mutta kerrotko missä tää ulko-ovi sijaitsee ja milloin viimeksi näit hänet?

• Kaihoisa mies
        Odotan sua kirjoitti:

Söpöydestä en tiedä mutta kerrotko missä tää ulko-ovi sijaitsee ja milloin viimeksi näit hänet?

Koulurakennus länsirannikolla.Nähtiin 12.3.Söpö.

• Odotan sua
        Kaihoisa mies kirjoitti:

Koulurakennus länsirannikolla.Nähtiin 12.3.Söpö.

Okei, mä oottelen sit eri miestä;)

• Täällä pohjoisen

kadun varrella istun asunnossani ja kaipaan sinua.
      Ajattelen lämmöllä herkkää olemustasi, oikeudenmukaista luonnettasi.
      Ajattelun rohkaisevaa katsettasi, hellää hymyäsi ja toivon...
      Toivon yhteistä tulevaisuutta, pitkää yhdessäoloa.
      Kumppanuutta jollaisesta joutsenet ovat tarinaa kertoneet.
      Sinä olet kuin vaalea joutsen, ylväs mutta hento ja haavoittuvainen, kaunis kuin kukkanen.
      Sinua Rakastan...

• Kaihoisa mies

Oliko tämä viesti aloittajalle tarkoitettu ja oliko kirjoittaja (täällä pohjoisen)mies vai nainen ?

• ed.
        Kaihoisa mies kirjoitti:

Oliko tämä viesti aloittajalle tarkoitettu ja oliko kirjoittaja (täällä pohjoisen)mies vai nainen ?

No se oli aloittajalle, jollekin tuntemattomalle.
        Ei vaan, häntä ajatellen tämä mies sen tähän kirjoitti kun joku niin kehoitti.

• valkeni

näin joutsenet, muistin jotain hetken

• ed.
        valkeni kirjoitti:

näin joutsenet, muistin jotain hetken

Missäpäin joutsenet näit?

• 34j5ö23j5345jö

Keron hirviö-jutun tuossa että kun poliiseilla on nämä .22 lälläripistoolit, niin minulle tarjottiin suoraan kadulta .45" revolveria ja paketti päälle siinä;:D

• tässäpä jotain

Silmäsi....ja joka solusi jokaista hiussuortuvaa myöten....

....ne huokuvat suurta tunnetta ja suurta hyvyyttä, jota en ennen ole aistinut....
      .....en kenessäkään ihmisessä joiden kanssa olen elämäni aikana tekemisissä ollut..................vain sinä pystyt siihen.
      Aina kun lähelläsi olen, tartutat sen saman tunteen myös minuun.
      En valita ;) Tuntuu se vain uskomattomalta.
      Rakastan. Rakastatko sinä, tai tunnetko niin kuin antaisit olettaa ei aina voi varmuudella tietää.

• En ole ap., mutta

ihanasti kirjoitettu. Rakastan, usko siihen.

• tässäpä jotain
        En ole ap., mutta kirjoitti:

ihanasti kirjoitettu. Rakastan, usko siihen.

vielä pikkaisen.
        joskus sinusta kajastaa myös tiukkaluontoinen kiukuttelija - aah
        en voi olla rakastamatta sitäkään puolta sinusta. ja jollain, ei niinkään millään
        sairaalla tavalla, mutta jollain tavalla sekin saa sydämeni lyömään kiihkeämmin
        sinulle ja vain sinulle.
        tuo tiukkaluontoinen kiukuttelija yhdistettynä jääräpäisyyteen, jonka loittonevan
        selän kauemmaksi huomaan tekisi vain mieleni omistaa lasso ja sinut sillä
        lassota takaisin ja sitoa ja käydä viereesi ja hellyydelläni ja rakkaudellani poistaa
        tuo kiukku ja vain olla siinä- lähelläsi - olisimme lähellä toisiamme - sylikkäin ja
        nähdä etuoikeutetussa paikassa kuinka mielesi täyttää taas valo ja kirkkaus.
        luoden sinuun taas sen suuren tunteen ja hellyyden. aah.
        sinulle rakkaani.

• en ole ap.
        tässäpä jotain kirjoitti:

vielä pikkaisen.
        en voi olla rakastamatta sitäkään puolta sinusta. ja jollain, ei niinkään millään
        sinulle ja vain sinulle.
        tuo tiukkaluontoinen kiukuttelija yhdistettynä jääräpäisyyteen, jonka loittonevan
        lassota takaisin ja sitoa ja käydä viereesi ja hellyydelläni ja rakkaudellani poistaa
        tuo kiukku ja vain olla siinä- lähelläsi - olisimme lähellä toisiamme - sylikkäin ja
        sinulle rakkaani.

Niin, joskus mua kiukuttaa jos et anna mulle huomiota ja jos välttelet mua. Mutta ota vaan silloin vaikka sillä lassolla minut kiinni ja ota tiukasti syliisi. Sinun syliisi ja lähellesihän minä tahtoisin ja kaiken hellyyteni antaa sinulle rakas, tiedäthän sen. Haluan katsoa sinua rakastavasti silmiin ja että näet aina silmistäni sen kaiken rakkauden ja hellyyden, jota tunnen sinua kohtaan.

• sykli
        en ole ap. kirjoitti:

Niin, joskus mua kiukuttaa jos et anna mulle huomiota ja jos välttelet mua. Mutta ota vaan silloin vaikka sillä lassolla minut kiinni ja ota tiukasti syliisi. Sinun syliisi ja lähellesihän minä tahtoisin ja kaiken hellyyteni antaa sinulle rakas, tiedäthän sen. Haluan katsoa sinua rakastavasti silmiin ja että näet aina silmistäni sen kaiken rakkauden ja hellyyden, jota tunnen sinua kohtaan.

Niin kauan kun on alku ja loppu, voi olla siinä välissä mitään.
        Kun on saanu alun voi jo odottaa kohta loppua.
        Ei ehdi sanoa tai huomata siinä väissä mitään ei ketään.

• taisi se

vielä pikkaisen.
        sinulle ja vain sinulle.
        sinulle rakkaani.

kuuuisa äly jättää. ehheh sentään.

• pellen_

vielä pikkaisen.
        sinulle ja vain sinulle.
        sinulle rakkaani.

jorinaa.

• voiko rakas

vielä pikkaisen.
        sinulle ja vain sinulle.
        sinulle rakkaani.

olla kuka vain?

• vain ja ainoastaan
        voiko rakas kirjoitti:

olla kuka vain?

Höpsö tiedäthän! ei voi koskaan olla.

• näkemä voi
        voiko rakas kirjoitti:

olla kuka vain?

ainakin tuolle miehelle. ja mun exä kuulu samaan miesryhmään, ei mitään välii, kaikki kävi.

• höpsö?
        vain ja ainoastaan kirjoitti:

minä en tunne sinua mutta asia kiinnosti siinä mielessä miten helppoa tuollainen on miehille.

• miesten tapa!
        vain ja ainoastaan kirjoitti:

minkä illalla naiselle lupaa sen aamulla kieltää. porsaita kaikki.

• mulla näin
        näkemä voi kirjoitti:

ainakin tuolle miehelle. ja mun exä kuulu samaan miesryhmään, ei mitään välii, kaikki kävi.

mies halusi pesää, halusi ja halusi ja kuinka ollakkaan kun sai haluamansa niin
        eipä vastannutkaan enään seur. päivänä puhelimeen eikä viesteihin, että näin.

• Tökeröä yleistystä
        miesten tapa! kirjoitti:

minkä illalla naiselle lupaa sen aamulla kieltää. porsaita kaikki.

Ei päde kaikkiin kolme lahkeisiin joten yleistyksesi on rasistinen. Myös loukkaava koska en voi samaistua ajatusmaailmaasi tältä osin.

• koukuttavaa

Ajatuksesi ja se miten ilmaiset itseäsi oli jotain kaunista ja herkkää, olin koukussa sinuun heti. Kun ensimmäisen kerran todella katsoin sinua, olit lumoava, koukut upposivat irtoamattoman syvälle. Minä tiesin jo silloin, etten koskaan tule toipumaan sinusta. Aina en ole minäkään oikeassa, sillä kertaa kuitenkin olin.

• Mieluummin haluaisin

kohdata ja tunteeni hänelle henkilökohtaisesti näyttää.

• snif!

Ja sitten vielä jotkut kehtaavat väittää ettei suomalainen mies osaa rakastaa ja kertoa siitä. :)

• jos pysähtyy

Kyllä osaa, jos pysähtyy kuuntelemaan.

• Reilu Meininki!

Niinpä niin. Suomalaisen miehen on vaikea kertoa todellisia tunteitaan, varsinkin rakkauden sellaisia. No, meillähän on rakkauden ja kohtalon tangot jolla/jonka sanoin tunteista puhutaan. Mutta tämä on tosi, jos suomalainen mies sanoo että rakastaa, se myös tarkoittaa sitä. Se on jämpti ni!

• olen suomalainen

suomalainen mies ei välttämättä rakkauden tunnustuksiaan pura kovinkaan herkästi
        vaan sille oikeelle sitten kaikki vuodatetaan. ja sen pitää sitten olla se HÄN.

• yksinjäin

Olipa kerran, kauan sitten, pohjoisessa synkkä metsä. Niin synkkä ettei auringon valo koskaan osunut maahan asti. Metsän reunalla seisoivat poika ja tyttö käsi kädessä, rakkauden sokaisemana he aikoivat oikaista metsän läpin tytön mummon luokse.

Mutta samaan aikaan synkän metsän synkässä tuvassä synkkä noita akka oli vatkaamassa isoa isoa kattilaa, jossa valmistui ikuisen elämän keittoa. Keittosta uupui vielä yksi rakastavainen sydän, mutta noita akalla oli suunnitelma jo valmiina ja ansa viritettynä synkän metsän mustalla joella..

• sen pituinen se

Kerran noita oli tyttö jonka sydämen poika heitti keittoon. Poika kun olikin se varsinainen noita. Tyttö jäi yksin ja muuttui ilman sydäntä vanhaksi ja sapekkaaksi.

• Kirjoitan

että haista paska! Tunnistitko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2934
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1578
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      904
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      744
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      688
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      687
    Aihe