Tiedäthän

sinä että

minä haluan sinut kulkemaan vierelläni tämän elämän loppuun saakka, en ketään muuta.

28

548

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • et minua

jonkun muun,minä olen vaan minä,ei minua kukaan halua.

• ap.

Kyllä sinullekin joku jossain on, pitää vaan uskoa itseensä ja luottaa tulevaan.

• ei minulle
        ap. kirjoitti:

Kyllä sinullekin joku jossain on, pitää vaan uskoa itseensä ja luottaa tulevaan.

.......muille on minulle ei.

• Kaihoisa mies

Kauniisti sanottu.Toivottavasti saat hänet vierellesi kulkemaan.

• varmaksi voi tietää

Tuskin monikaan täällä olisi jos tietäisi.

Täällä on tietämättömien ikävöivien kerho koolla ja pari hauskuuttajaa siinä sivussa.

• sekin herättelijä taas!

Sanoja, sanoja, sanoja tyhjiä täällä :)

Tyhjyyteen sanoja, sanoja jotka revitään täällä käsistä :)

Sanoja, sanoja tunteista, joihin saa vastakaikua vain täällä :)

Sille miehelle tahtoisin sanoa, että luulen tätä rakkaudeksi, auta mua ymmärtämään, tahdon sua koskettaa sun sielua ja sydäntä, sun vartaloasi tutkia, helliä, sun silmiäsi suukotella, sun huuliasi suudella :). Ja sydämeni huutaa rakasta mua myös.

Kuitenkaan en voi, hymyilen kyynelten läpi, en aina saa silmiäni uskomaan hymyyn, joten annan niiden surra.

Hymyilen, vaikka sydän vaikeroi, en suostu vajoamaan synkkyyteen :)

• nimetön

Onpa hieno asia. Varmaankin hän on onnellinen tiedosta, jonka tännekin kerroit.

• se ja sama, näetkö

Oletko lapsellinen. En kertonut tietääkseni kenelle oli, en pidä häntä myöskään niin tyhmänä, että kuvittelee mun täällä hänelle kirjoittavan. Voi olla että käy täällä, voi olla että ei. Hänestä en juuri paljoakaan tiedä, hän enemmän minusta, mutta tyhmä ei ole.

Mä en muuta voi, bittiavaruuteen sanoin nakkaavani!

• se ja sama, lopetan nyt
        se ja sama, näetkö kirjoitti:

Oletko lapsellinen. En kertonut tietääkseni kenelle oli, en pidä häntä myöskään niin tyhmänä, että kuvittelee mun täällä hänelle kirjoittavan. Voi olla että käy täällä, voi olla että ei. Hänestä en juuri paljoakaan tiedä, hän enemmän minusta, mutta tyhmä ei ole.

Tai siis, voi pitää mua tyhmänä ja voi arvata mun täällä kirjoittavan, ja arvaa,että hän on syy siihen. Mutta tietäköön jos luulee olevansa selvänäkijä, että omia tunteitani täällä puran ja tiedän, luulen että hän pitää mua raukkana. Mutta jos ei pitäisi, niin olisin ikionnellinen jos vain me kaksistaan voitaisi joskus istua alas ja ihmetellä yhdessä miksi mä oon mikä oon, ei hänen tarvitse "pelätä" muuta.

• jotenkin aikas
        se ja sama, lopetan nyt kirjoitti:

Tai siis, voi pitää mua tyhmänä ja voi arvata mun täällä kirjoittavan, ja arvaa,että hän on syy siihen. Mutta tietäköön jos luulee olevansa selvänäkijä, että omia tunteitani täällä puran ja tiedän, luulen että hän pitää mua raukkana. Mutta jos ei pitäisi, niin olisin ikionnellinen jos vain me kaksistaan voitaisi joskus istua alas ja ihmetellä yhdessä miksi mä oon mikä oon, ei hänen tarvitse "pelätä" muuta.

kitkerä asenne sulla kaikkeen, kokkeile joskus vaik vähän toisenlaista, toi voi olla sellasta mikä nimenomaan pelottaa.

• voitko auttaa naista
        jotenkin aikas kirjoitti:

kitkerä asenne sulla kaikkeen, kokkeile joskus vaik vähän toisenlaista, toi voi olla sellasta mikä nimenomaan pelottaa.

Ei mun ainakaan tarvitse kokeilla jotain toista, silloin en olisi minä. Sinä olet se lapsellinen, joka toivot jokaisen kirjoittavan sellaista mikä sulle sopii, noh, ystävä hyvä, ei Se niin mene, että kaikki kirjoittaa vain sitä mikä täällä miellyttää muita, jonkun täytyy kirjoittaa millainen paska hän ( minä) olen :)

• en oo aloittaja
        se ja sama, näetkö kirjoitti:

Oletko "se ja sama" edes ap. vai sotkeeko joku muu ketjua? Aloittaja kirjoitti ylempänä nimimerkillä "ap."

• ap.
        en oo aloittaja kirjoitti:

Oletko "se ja sama" edes ap. vai sotkeeko joku muu ketjua? Aloittaja kirjoitti ylempänä nimimerkillä "ap."

Ei se ollut minä joka tuossa ylempänä vastasi, kirjoitin tänne koska kyseessä 'kiellettyt' tunteet.
        Emme ole pettäjiä joten ...

• - ?? -
        ap. kirjoitti:

Ei se ollut minä joka tuossa ylempänä vastasi, kirjoitin tänne koska kyseessä 'kiellettyt' tunteet.

miksi sitten aloitus ??

• että sit heitit
        ap. kirjoitti:

shittiä taivaalle !

• ap.
        - ?? - kirjoitti:

miksi sitten aloitus ??

Eikö täällä saa enään toivokkaan mitään?

• pois
        se ja sama, lopetan nyt kirjoitti:

tuo sana PELÄTÄ tuntuu vastenmieliseltä tuossa jutussa, menneisyyskö suhteessa

• Voi ettäs

Tietäis edes menikö miehelle vai naiselle.

• sama toive

Kyllä tiedän, jos hän olisit. On tämä jotain niin suurta. Samaa minäkin haluaisin, kulkea vierelläsi elämän loppuun saakka.

• sama toive

Lisään vielä, että haluan siis minäkin tuota samaa asiaa kanssasi, vaikka nämä tunteemme onkin "kiellettyjä". Rakastan sinua.

• ap.
        sama toive kirjoitti:

Lisään vielä, että haluan siis minäkin tuota samaa asiaa kanssasi, vaikka nämä tunteemme onkin "kiellettyjä". Rakastan sinua.

Minun hän seurustelee toisen kanssa mutta ei ole vielä kihloissa, joten omalta osaltani ajattelen että unelmaa voi vielä elää, antaa ajan näyttää mitä hän valitsee.

• yks aito

tiedän, mutta rakastit minua vääristä syistä, oliko aitoo

• yks akka

Miten rakastetaan vääristä syistä?

Esimerkki erkki;i Minulla on se tunne sydämessä. Sen kummemmetta syittä. Syytön tai syyllinen.

rakastan sitä miestä. Paljon syvemmin kuin koskaan ketään toista. Se vain on niin.

• rinnallaan

Me tulemme kulkemaan viimeiseen henkäykseen saakka yhdessä.

• jos minusta

se riippuu,niin kuljen loppumatkan jonkun muun kanssa.

• juoksen pois

ei tulla kulkemaan, en ota sulta käskyjä vastaan

• olisitpa se

Milloin viimeksi nähtiin?

• ap.

Viimeviikon keskiviikkona hänen työpaikallaan, valitettavasti ei päästy muuta kun moikkaamaan ja etäämmältä katselemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11467
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9940
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5619
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2623
    Aihe