onko TAYSissä vielä synnytystuolia? Kotisivuilta en ainakaan löytänyt infoa asiasta.
Allas sielä taisi olla?
Saako mies olla koko synnytyksessä mukana? Tarkoitan nyt, että jos synnytys vaikka venyisi pitkäksi. Voiko mies olla yötä kanssani, ettei yksin tarvitsisi olla ja pukertaa.
TAYS synnytystuoli ym.
4
575
Vastaukset
- kohtavalmis
Altaita on, myöskin synnytysjakkaroita. Jos tarkoitat relaxbirth tuolia, niin se kokeilu taitaa jo olla ohi, eli ei ole enää mielestäni niitä synnärissä. Mies saa olla salissa mukana loppuun saakka, hän on sinun tukihenkilösi. Miehelle ei sänkyä saleissa ole, mutta keinustuoleja ym. voi hyödyntää. Saliin siirrytään kun synnytys on kunnolla käynnissä, eli kun saliin olette siirtyneet saa mies olla mukana aina lapsivuodeosastolle saakka. Tsemppiä tulevaan!
-kätilöopiskelija - saa olla..
Minä olin salissa 23h ja mies oli kokoajan mukana. Kysyin kylläkin itse kätilöltä kun olin jo niin väsynyt (synnytys kestänyt jo edellisen yön eli tuli valvottua) että saanko minä jäädä vielä kun synnytys vain venyy ja venyy ja yökin on tulossa :) Eipä sieltä pois potkittu vaikka synnytykseen oli tuosta kysymyksestä aikaa vielä 15tuntia..
- korjaus..
ponnistukseen siis.. Ettei kellekkään nyt synny väärinkäsitystä tuosta lauseesta.
- Hauska virhe...
Se lienee selvää, että synnyttäjä saa jäädä... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760