Kysymys Jenni faneille!!!!

fanittaisitko?

Fanittaisitko vielä Jenni Vartiaista, jos se ottaisi täytettä huuliin, botoxia otsaan, tisseihin silikonit ja menisi Hymyn alastonkuviin? Pomppisi keikoilla minimini-vaatteissa?

10

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semifani

olis se aikamoinen näky, jos bikineihin pukeutunut silikonipallo kiehnäis itseään lavalla ja laulais "suru on kunniavieras" tai "missä muruseni on". Eiköhän silloin musatyylikin vaihtuisi bimbopoppiin, eikä kyllä kiinnostais enään.

• Fanimies

Mä alkaisin silloin fanittaan, nyt en.

• kymppi miinus

Jenni V voisi ottaa ne silikonit VIHDOINKIN, ei tarvii botoxii eikä mitään naamaan naama on täydellinen. Ja pomppii keikoilla ajoittain nahkahoisuissa minisortseissa ja minitopeissa nykyäänkin. Ja saisi kiehnätä enempi. Vain tissit sais olla isompi.

• tissit justsopivat
    • ei korjattavaa

Jennillä

1. täydellisen kaunis naama , ei lisätäytteentarvetta
      2. söpö perse, sääret ja kroppa
      3. järjetöän sexy lauluääni
      4. pienehköt mutta nätit pystyt ihanat tissit, e i IKINÄ silikoneja!

• fanittaisitko?

ei kysytty tarviiko Jenni operaatioita, vaan sitä, että jos tekis ni loppuisko fanittaminen?

• Jensku <3 <3 <3
        fanittaisitko? kirjoitti:

ei kysytty tarviiko Jenni operaatioita, vaan sitä, että jos tekis ni loppuisko fanittaminen?

Ei voi vastata koska Jenni ei mene operaatioihin. Olisi jo mennyt hankkimaan tissitäytteet jos olisi mennäkseen. Fanitan.

• JOuni bän

Fanitan juur sellasta jenniä kun tossa ed keikka kuvassa on. Ei tarvitse laittaa mitän.

• <3 <3 <3 <3 <3 <3 J

Jenni on petrannu parissa vuodessa esintymisessä 100%, ei enää niitä karmeita ikkunaverho haalareita vaan jumalattoman sexyjä esiintymis vaatteita, tiukkoja ja paljastaa sopivasti, kroppa helvvetin hyvässä kondiksessa. Ei varmaan mee nakukuviin seiska/hymy tms mautonta. Ei ota silkareita botoxia muita keinotekosta täytettä. MUN NAINEN!!

• kosimassa olen

ei ole vaan mun, tapellaanko?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät

Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain
      Maailman menoa
      60
      7492
    2. Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava

valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak
      Maailman menoa
      123
      2916
    3. Minkälaisen viestin

Laittaisit ikävöinnin kohteelle, jos rohkenisit?
      Ikävä
      142
      1766
    4. Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous

saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha
      Maailman menoa
      65
      1649
    5. Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi

Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim
      Maailman menoa
      115
      1458
    6. Miten voit olla niin tyhmä

että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle
      Tunteet
      167
      1394
    7. Missä vaiheessa

Päätit irl luovuttaa minun suhteeni?
      Ikävä
      130
      1134
    8. Millaisena uskot

Kaivattusi kokevan tunteensa?
      Ikävä
      73
      827
    9. Kyriake=Kirkko

Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko
      Kaste
      47
      802
    10. Mitä haluat eniten

Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      51
      707
    Aihe