Onko meillä lupq ja oikeus alkaa deittaan.oöen tyttö ja hån tietenkin mies.pidämme tpisistamme paöjon.mä hänestä kovasti.nään myös että hän musta ku hän kattoo mua ja pyörii mun läjelläni ja koskee luhun muka vahingossa.miten aloittaisimme ilmqn että muut huomaa??
oppilaan ja opettajan suhde=(
32
348
Vastaukset
- Sian saksoo
Jospa ihan ensimmäisenä aloittaisit uudelleen koulun käynnin ja kiinnitä erityisesti huomiota opiskelussa selkeän kirjoitusasun opetteluun ja sisäistämiseen. Tämän jälkeen palaat sitten maanpinnalle ja lopetat tuollaisen vouhotuksen sillä se opettaja ei ole sinusta kiinnostunut vaan olet vain yksi oppilas muiden joukossa. Hyvin normaalia nuorelle tytölle että ihastuu opettajaansa ja kuvittelee että opekin on sinusta kiinnostunut vaikkei oikeasti tee muuta kuin työnsä.
Ps. hyvä trolli johon oli ilo vastata.- tiedon haluaja
Ensinnäki olen 8 luokalla ja muut laverit on huomannu kanssa sen että me tykätään ja pidetään muista.toiseksi kirjoitan puhelimella nii kirjaimet tulee väärät
- tiedon haluaja
tiedon haluaja kirjoitti:
Ensinnäki olen 8 luokalla ja muut laverit on huomannu kanssa sen että me tykätään ja pidetään muista.toiseksi kirjoitan puhelimella nii kirjaimet tulee väärät
*kummastaki
- 9+17
Ei hyvältä kuulosta jos ihan tosissasi olet etkä trollaa tämän kanssa. Alkaa lähennellä jo rikosta pelkästään lain mukaan jos tämä opettaja lähentelee tuon ikäisiä. Oikeasti kerro jollekin aikuiselle tuosta asiasta...
- Kirjoitatko
pimeässä?
Pimeää ainakin on teksti.
Kyllä kai opettaja voi pitää oppilaasta, samalla tavoin kuin pitää esimerkiksi sisarustensa lapsista. Lapsina. Ilman mitään romantiikkaa. Ole nyt varovainen, ettet sekoit asioita.
Jos opettaja ihan tosissaan lähentelee, hän tekee rikoksen. - tiedon haluaja
miten hän tekee rikoksen?
- 3qaw4s
Rikoslain 20 luku, 5. pykälä:
Seksuaalinen hyväksikäyttö
Joka asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi
1) kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, joka on koulussa tai muussa laitoksessa hänen määräysvaltansa tai valvontansa alainen taikka muussa niihin rinnastettavassa alisteisessa suhteessa häneen,
2) kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, jonka kyky itsenäisesti päättää seksuaalisesta käyttäytymisestään on hänen kypsymättömyytensä sekä osapuolten ikäeron vuoksi olennaisesti heikompi kuin tekijällä, käyttämällä törkeästi väärin tämän kypsymättömyyttä,
3) henkilön, joka on hoidettavana sairaalassa tai muussa laitoksessa ja jonka kyky puolustaa itseään on sairauden, vammaisuuden tai muun heikkoudentilan vuoksi olennaisesti heikentynyt, tai
4) henkilön, joka on hänestä erityisen riippuvainen, käyttämällä törkeästi väärin tätä riippuvuussuhdetta tekijästä,
on tuomittava seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi. - 3qaw4s
3qaw4s kirjoitti:
Rikoslain 20 luku, 5. pykälä:
Seksuaalinen hyväksikäyttö
Joka asemaansa hyväksikäyttäen taivuttaa sukupuoliyhteyteen tai ryhtymään muuhun seksuaalista itsemääräämisoikeutta olennaisesti loukkaavaan seksuaaliseen tekoon tai alistumaan sellaisen teon kohteeksi
1) kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, joka on koulussa tai muussa laitoksessa hänen määräysvaltansa tai valvontansa alainen taikka muussa niihin rinnastettavassa alisteisessa suhteessa häneen,
2) kahdeksaatoista vuotta nuoremman henkilön, jonka kyky itsenäisesti päättää seksuaalisesta käyttäytymisestään on hänen kypsymättömyytensä sekä osapuolten ikäeron vuoksi olennaisesti heikompi kuin tekijällä, käyttämällä törkeästi väärin tämän kypsymättömyyttä,
3) henkilön, joka on hoidettavana sairaalassa tai muussa laitoksessa ja jonka kyky puolustaa itseään on sairauden, vammaisuuden tai muun heikkoudentilan vuoksi olennaisesti heikentynyt, tai
4) henkilön, joka on hänestä erityisen riippuvainen, käyttämällä törkeästi väärin tätä riippuvuussuhdetta tekijästä,
on tuomittava seksuaalisesta hyväksikäytöstä sakkoon tai vankeuteen enintään neljäksi vuodeksi.Jäi tuosta vielä 6. ja 7. pykälä mitkä kannattaa lukea, löydät varmaan googlella itsekin.
- tiedon haluaja
3qaw4s kirjoitti:
Jäi tuosta vielä 6. ja 7. pykälä mitkä kannattaa lukea, löydät varmaan googlella itsekin.
sehän voi olla vain pelkkkää halaamista meän suhde
- 3qaw4s
sehän voi olla vain pelkkkää halaamista meän suhde
Ei se siitä huolimatta ole normaalia jos aikuisella miehellä on suhde lapsen kanssa. Tuossa tapauksessa voi jo suoraan sanoa että ei ole ensinnäkään mitään asiaa alaikäisten opettajan työhön ja melko varmasti toimii myös perusteena antaa potkut työstä jos asia selviää.
- Bien
3qaw4s kirjoitti:
Ei se siitä huolimatta ole normaalia jos aikuisella miehellä on suhde lapsen kanssa. Tuossa tapauksessa voi jo suoraan sanoa että ei ole ensinnäkään mitään asiaa alaikäisten opettajan työhön ja melko varmasti toimii myös perusteena antaa potkut työstä jos asia selviää.
Opelle tulis potkut välittömästi. Sen jälkeen ei opella ainakaan olis mitään mahdollisuuksia työelämässä lasten pariin. Näin se vaan menee.
Itse tämä "tiedon haluaja" mitä ilmeisemmin joutuisi naurunalaiseksi koulussa, noin helposti vedätettävissä vaikka nuori onkin.
Pysy nyt vaan niissä oman ikäisissä pojissa.
- ohjenuora
Känni känni...
Senkun aloitat ja mahdollisimman pian. Huomista ei välttämättä tule.- tiedon haluaja
Mutta miten aloitan et kummatki tajuaa että halutaan?
- 11+1
Mutta miten aloitan et kummatki tajuaa että halutaan?
Et mitenkään. Jos mies alkaa suhteeseen lapsen kanssa on hän pedofiili eli juuri sellainen ihminen joista vanhemmat aina varoittelevat lapsiaan. Jos et muuten usko vanhempia ihmisiä niin usko nyt edes tässä asiassa. Pysy kaukana, ymmärrät asian vanhempana.
- tiedon haluaja
11+1 kirjoitti:
Et mitenkään. Jos mies alkaa suhteeseen lapsen kanssa on hän pedofiili eli juuri sellainen ihminen joista vanhemmat aina varoittelevat lapsiaan. Jos et muuten usko vanhempia ihmisiä niin usko nyt edes tässä asiassa. Pysy kaukana, ymmärrät asian vanhempana.
Miksi hän sitten koko ajan tulee sinne missä mä oon ja hymyilee ja tyijottaa? Häb on noin 31 vuotta
- 11+1
Miksi hän sitten koko ajan tulee sinne missä mä oon ja hymyilee ja tyijottaa? Häb on noin 31 vuotta
Olet ilmeisesti siinä uskossa että pedofiilit ovat ainoastaan niitä jotka kaappaavat lapsia tien varresta. Näin ei todellakaan ole, vaan he voivat myös esittää ystävällistä että pääsevät lähelle. Tämänkaltaiset ihmiset myös usein hakeutuvat sellaisiin ammatteihin joissa he voivat olla paljon tekemisissä lasten kanssa.
Joko ymmärrät miten vaarallisilla vesillä liikut? Myös iän puolesta mies voisi olla melkeinpä isäsi! Jos mies alkaa oikeasti lähentelemään siitä kannattaa heti ilmoittaa poliisille vaikka netin kautta jos ei muuten uskalla, mies tekee rikoksen. - tiedon haluaja
11+1 kirjoitti:
Olet ilmeisesti siinä uskossa että pedofiilit ovat ainoastaan niitä jotka kaappaavat lapsia tien varresta. Näin ei todellakaan ole, vaan he voivat myös esittää ystävällistä että pääsevät lähelle. Tämänkaltaiset ihmiset myös usein hakeutuvat sellaisiin ammatteihin joissa he voivat olla paljon tekemisissä lasten kanssa.
Joko ymmärrät miten vaarallisilla vesillä liikut? Myös iän puolesta mies voisi olla melkeinpä isäsi! Jos mies alkaa oikeasti lähentelemään siitä kannattaa heti ilmoittaa poliisille vaikka netin kautta jos ei muuten uskalla, mies tekee rikoksen.Mun opettaja ei varmasti trkis niis.mä aidosti nään että hän välittää musta oikeasti!
- 11+1
Mun opettaja ei varmasti trkis niis.mä aidosti nään että hän välittää musta oikeasti!
Sitä suuremmalla syyllä pysy kaukana! Montako surullista uutista sinulle täytyy linkittää joissa se "kiltti setä" onkin alkanut yhtä äkkiä uhkailla ties millä asioilla jos nuori ei ole tehnyt mitä mies on alkanutkin yhtä äkkiä vaatia? Usko että tuossa asiassa on kaikki niin väärin kuin olla ja voi. Aikuisen ja lapsen suhde ei ole ikinä hyväksyttävä.
- Höpinät pois
Joopa joo, on tullut vissiin katsottua televisiosarja Raja, jossa juuri kyseinen aihe.
Huono provo sulla.- tiedon haluaja
Tosi asia kuule!
- 18+2
Tämä alkaa lähennellä jo sitä rajaa että ylläpidon olisi puututtava jo asiaa ja otettava yhteyttä ketjun aloittajaan ja sekä tehtävä ilmoitus mahdollisesta pedofilia epäilystä. Vaikka ketjun aloittaja kirjoittaisi pilanpäiten tälläistä niin asia on syytä tutkia koska jos tilanne onkin sitten oikea niin mitä nopeammin tuollainen opettaja saadaan tuosta ammatista pois niin sen pienempi riski on että hän ehtii tuhota kenenkään elämää tempuillaan. Aloittaja ei ehkä ymmärrä tilanteen vakavuutta mutta nämä eivät tosiaan ole enää mitään hauskoja piloja.
- Samaa mietin
Pitäisikö tehdä ilmoitus, jotta poliisi voisi selvittää kirjoittajan sekä opettajan..
- 11+1
Samaa mietin kirjoitti:
Pitäisikö tehdä ilmoitus, jotta poliisi voisi selvittää kirjoittajan sekä opettajan..
Aivan samaa mietin myös itse, kauheaa luettavaa jos on oikeasti totta. Jos taas on pilaa niin todella sairasta sellaista. Nettivinkkiä poliisille tai jotain.
- tiedon haluaja
11+1 kirjoitti:
Aivan samaa mietin myös itse, kauheaa luettavaa jos on oikeasti totta. Jos taas on pilaa niin todella sairasta sellaista. Nettivinkkiä poliisille tai jotain.
Ehkä mä varmaan vaan kuvittelen..olen aina halunnu sen oikean.hän on mun opettaja ja sillä selvä
- tiedon haluaja
Ehkä mä varmaan vaan kuvittelen..olen aina halunnu sen oikean.hän on mun opettaja ja sillä selvä
*kuvittelen varmaan ku mä en oo terve ihminen. Oon eronku monesta poikaystävästä ja olen aina halunku saaha sen oikean. En oo törmänny
Kuvittelen monesti asioita. Jos oöen kaupungilla joku katsoo ja ajattelen että hän pitää musta - tiedon haluaja
*kuvittelen varmaan ku mä en oo terve ihminen. Oon eronku monesta poikaystävästä ja olen aina halunku saaha sen oikean. En oo törmänny
Kuvittelen monesti asioita. Jos oöen kaupungilla joku katsoo ja ajattelen että hän pitää mustaEi se oikeasti ole kiinnostunut.kaikki ihmiset kuvittelevat asioita ja luulevat että asia o niin miten päättelee että se on kiinnostunut. Kehomi kuvitteli sen
- Mietipä nyt
Ei se oikeasti ole kiinnostunut.kaikki ihmiset kuvittelevat asioita ja luulevat että asia o niin miten päättelee että se on kiinnostunut. Kehomi kuvitteli sen
Jos asiaa lähdettäisiin viemään eteenpäin, ja vaikka osoittautuisikin perättömäksi, ja opettajasi olisi syytön, hän silti todennäköisesti menettäisi työnsä, sekä kantaisi lopun elämänsä pedofiilin leimaa. Todennäköisesti ei saisi enää ikinä oman ammattinsa töitä.
Kannattaa olla varovainen kuvittelujensa kanssa. - tiedon haluaja
Mietipä nyt kirjoitti:
Jos asiaa lähdettäisiin viemään eteenpäin, ja vaikka osoittautuisikin perättömäksi, ja opettajasi olisi syytön, hän silti todennäköisesti menettäisi työnsä, sekä kantaisi lopun elämänsä pedofiilin leimaa. Todennäköisesti ei saisi enää ikinä oman ammattinsa töitä.
Kannattaa olla varovainen kuvittelujensa kanssa.Mä vaan toivon että ei kerrottais koska mähän en voi sit käyä koulua ku kailki opettajat ajattelee et tuossa se valehteöija on. Mä vaan kuvittelin..mulla o muutenki rankkaa asun perhekodissa
- 11+1
Mä vaan toivon että ei kerrottais koska mähän en voi sit käyä koulua ku kailki opettajat ajattelee et tuossa se valehteöija on. Mä vaan kuvittelin..mulla o muutenki rankkaa asun perhekodissa
Ei sinun tuollaisesta tarvitse huolehtia että et voisi koulua käydä, tietenkin voit. Muutenkin ne asiat ovat esimerkiksi poliisille salassapidettäviä, ei niitä kukaan asian ulkopuolinen saa tietää. Täällä on vaan ihmiset huolissaan sinusta koska nettiin kirjoitettuna on vaikea sanoa heti onko joku asia totta vai ei.
Muistathan kuitenkin olla varovainen tuon asian kanssa ja kerrot siitä heti jos joku aikuinen yrittää lähennellä, voit lukea ylempää miksi se on tärkeää. - tiedon haluaja
11+1 kirjoitti:
Ei sinun tuollaisesta tarvitse huolehtia että et voisi koulua käydä, tietenkin voit. Muutenkin ne asiat ovat esimerkiksi poliisille salassapidettäviä, ei niitä kukaan asian ulkopuolinen saa tietää. Täällä on vaan ihmiset huolissaan sinusta koska nettiin kirjoitettuna on vaikea sanoa heti onko joku asia totta vai ei.
Muistathan kuitenkin olla varovainen tuon asian kanssa ja kerrot siitä heti jos joku aikuinen yrittää lähennellä, voit lukea ylempää miksi se on tärkeää.Joo.mut mä vaan kuvittelin sen
- eikö niin
Taidat olla sekaisin.
- tiedon haluaja
Kait olrn
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708