Hei
Valmistun kesällä lähihoitajaksi ja kirjoittelen opinnäytetyötä kuoleman pelosta. Minua kiinostaisi jos ihmiset vaikke kertoisivat omia mielipiteitäänsä ja mietteitä mitä
Voisin käyttää opinnäytetyössäni.
Olisi myös mukavaa jos olisi joku halukas ihminen kertomaan omista kokemuksistaansa,
Mitä voisin käyttää esimerkkinä työssäni.
Ajattelin tälläistä lähentymistapaa koittaa koska kaikille ihmisille ei ole helppo puhua kasvotusten mutta sähköisesti ihminen pystyy helpommin avautumaan ja kertomaan omia kokemuksiaan ja omia kokemuksia.
Toivottavasti joku olisi halukas kertomaan omia mietteitä ja omikokemuksiaansa ja miten on yli päässyt.
Kuoleman pelko
1
<50
Vastaukset
- kuolevainen
Noin 15-vuotiaana minulla on ihan hirveä kuoleman pelko. Eräs sukulaisemme kuoli yllätten aivoverenvuotoon ja aloin pelkäämään että sama minuakin kohtaa. Kuolemassa pelotti se, että joudun helvettiin. Perheeni ei ole ollut koskaan uskonnollinen, mutta minä olen pohtinut uskonasioita niin kauan kuin muistan.
Sitten tulin uskoon 15-vutiaana ja kuolemanpelko loppui.
Kun ikää tulee ja sukulaisia kuolee niin jälleen usein ajattelee kuolemaan. Usko on turva kuoleman kysymyksen edessä, mutta kyllähän se jotenkin kolkko juttu fyysisesti on.
Voihan sitä joutua pitkäänkin odottamaan kuolemaan, jso sairastuu vakavasti ja riutuu pilluhiljaa pois.
Ilman Jumalaa en voisi kohdata kuolemaa. En sitä pelkää, mutta ei se mikään miellyttävä asia ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi554379Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal824069- 703538
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963460Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1082479- 352338
- 242219
- 362209
- 382189
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232084