3v miettien ja haaveillen meistä..

Jiiltä Eeelle

Yhteisen ajan loppuessa ja toimien ilman järkeä tein sen kun näin hänestä sen mitä tunnet. Niin monta mahdollisuutta on mennyt ohi kolmessa vuodessa kun en voinut antaa sydäntäni muille jos ajattelen toista ihmistä. En ole heikko mielestäni mutta joskus en vai voi ymmärtää miehenä näitä tunteita ja jos joku olisi sanonut 3 vuotta sitten että elämä ajautuu näin tuskaiseksi rakkauden tähden niin olisin pyytänyt jonkun jäädyttämään sydämmeni häneltä.. Aina siihen asti kun/jos vain saadaan mahdollisuus lopulta.. ---->-----

16

447

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EEEEEEEEEEEEEEEEEEE

No, otappa yhteyttä, katsotaan vieläkö kipunoi;))

• sydämiä eteiseen

Tekosi seuraukset, ei kiinnosta. et sinä oikeesti välittänyt, pidit mua leikkinäs. osaat sitä ns. rakkauden aapista tavata. Ei onnistu enää

• EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

No, mitäs sitte laittelet tuommosia viestejä---->----?????

• just thinking

Ehkä tuo "sydämiä eteiseen" ei oo sama kuin aloittaja...mitä luulet ?

• Emmi.

katsotaan yhdessä mitä voidaan tehdä.

• E:ltä J:lle

Miksi aika loppuu, mitä tapahtuu? Mikset tee mitään? Miksi en itse tee mitään? Olen haaveillut meistä jo muutaman kuukauden, mutta en uskalla tehdä aloitetta, ujo kun olen. Voi kunpa kysyisit multa suoraan, vastaisin myöntävästi!
      Minäkään en pysty ajattelemaan tai kiinnostumaan muista, sillä sinä olet olemassa..

• EEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Joo, tekisit jotain asian eteen....minulakin tunteet vielä jyllää, vaikka tosiaan aikaa jo mennyt

• rikottu mies

Joku täällä kirjoittaa omaa tarinaani, onko se susta hauskaa, varmaan. No, sait mitä halusit. Rakastan ja kärsin, vaikka satutat. Nautitko nyt?

• onko nimesi ja....

Aika ei lopu, yhteinen vasta alkaa. Ensi kesä on meidän, jos niin haluat.

• ...

On, mutta usko on jo menetetty..

• hki
        ... kirjoitti:

On, mutta usko on jo menetetty..

Mä oon odottanut sua

• J.....
        hki kirjoitti:

Mä oon odottanut sua

Alkaa polttaa jo liiaksi. Etkö saanut mun viestiä, vai miksi odotat? Taisin ampua itseäni jalkaan kun sen lähetin..

• hki
        J..... kirjoitti:

Alkaa polttaa jo liiaksi. Etkö saanut mun viestiä, vai miksi odotat? Taisin ampua itseäni jalkaan kun sen lähetin..

Ei ole tullut viestiä

• J.....
        hki kirjoitti:

Ei ole tullut viestiä

Arvelinkin ettet ole hän, koska käytös muuttui ja tuntuu nykyään välttelevän, eli oli varmaan saanut sen.. Ei se mitään, olen jo osin hyväksynyt tilanteen, vaikka se on edelleen vaikeaa. Toivottavasti teillä menee paremmin..

• Jiiltä Eeelle

Entiselle työkaverille, enkä ole ja.

• Jiiltä Eeelle

Niin tyhjää ilman sua..
      Ei sellasta sanaa oo mikää kuvaa mun tunteita suhun se pitäis kokea yhdessä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      1
      1566
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      92
      1485
    3. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1041
    4. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      199
      940
    5. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      123
      842
    6. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      2
      787
    7. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      42
      751
    8. Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?

Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks
      Haapavesi
      29
      750
    9. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      7
      714
    10. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      60