Hei,
olen 20-vuotias opiskelija, mutta pystyn työskentelemään kokopäiväisesti ja jopa tekemään kahtakymmentä työtä samaan aikaan. Pohdintana koskee, että miten minulla olisi mahdollisuus saada tai onko edes 90 000 euron lainaa omakotitalon ja samalla siis ensiasuntoni ostoon?
Eli lähinnä haeskelen niitä eri teorioita,miten voin saada kyseisen summan Lainaa? Paljonko pitäisi kuukausipalkan olla? Ja mahdollisimman pienillä omilla säästöillä eli mitkä ovat ne minimi omat säästöt mitkä täytyisi olla, kun nykyäänhän on kaikkia pankkien tarjoamia omia takauksiakin yms..? Toki on myös mahdollista, että saisin takaajan, niin entä silloin omien säästöjen osuus? Kertokaa kaikki mahdolliset spekulaatiot, että miten onnistun, kiitos jo etukäteen :)
Asuntolaina?
48
2534
Vastaukset
- pulassa3
*kahta työtä samaan aikaan, korjaus edelliseen :)
- Näin sen saat helpos
Lainaa kyllä saa kun nimenomaan selvität vain tuon minkä jo mainitsitkin :
"Paljonko pitäisi kuukausipalkan olla?"
Sitten menet pariksi kuukaudeksi töihin saamaan sen suuruista palkkaa, maksa vaikka itse se palkka ensin pomolle joka sen sitten antaa takaisin "palkkana". Nyt sinulla on asunnon rahat.
Sitten menet toiseen pankkiin ja teet ensin täsmälleen saman palkansaanti pohjustuksen, ja otat tämän lainan johonkin veneeseen tai autoon vaikka, ja tällä sitten maksat sitä talon pankkilainaa.
Tätä kaavaa käyttäen voit ottaa aina uutta lainaa jos entisiä et meinaa saada maksettua, onhan se totta ettet saa ikinä lainoja maksettua, mutta etpä ikuisesti elä muutenkaan eikä lainat periydy.
Minä ostin jo lukion viimeisellä omakotitalon lainalla, se on jo aikaa sitten maksettu tällä kaavalla.
Ensiksi onnittelut siitä, että jaksat suunnitella talouttasi pitkällä tähtäimellä, täällä kun 20-vuotiailla tuppaa olemaan ihan muun tyyppisiä kysymyksiä. :-D