Hei!
Koen stressiä mahani pitämistä äänistä hiljaisina hetkinä etenkin, jos paikalla on paljon porukkaa joille ei voi heittää läppää mahaäänistä ja puhua asiasta. Nälkäkurinaa en pidä niin ahdistavana, mutta ilmankiertoääniä kylläkin. Onko asialle tehtävissä jotain? Joko ahdistukselle tai äänille, jotta ne vähenisivät? Kiinnittävätkö ihmiset edes huomiota mahaääniin?
Vertaistukea mahaääniin
3
116
Vastaukset
- Ymmärrän hyvin
Olen hyvin hienotunteinen ihminen enkä näytä ikinä ulospäin, jos huomaan, että toisesta kuuluu/näkyy/haiskahtaa jotain outoa. Pidän sanonnasta "Joskus suurinta huomaavaisuutta on olla huomaamatta".
Minuakin ärsyttää, jos ihmiset kommentoivat minusta lähteviä tahattomia ääniä. "Onks sun nälkä?" tai "Sun maha kurisee kauheasti". Minusta tuo on todella epäkohteliasta. Nälkäkurinaan auttaa jonkinverran veden juominen. Yleiseen mahan möyryämiseen ei sitten autakaan oikein mikään. Muistan kun joskus opiskeluaikoina hiljaisessa luentosalissa koetin painaa mahaa nyrkillä niin kovin kuin pystyin, kun hävetti niin paljon vieraiden ihmisten keskellä. Eipä auttanut oikein sekään, vähäsen vaimensi. Tosin korkeakouluopiskelijat eivät yleensä ole tuollaista onneksi huomaavinaankaan, kun ovat harvemmin mitään ihmettelijöitä tai möläyttelijöitä.
Nykyään maha on jostain syystä lopettanut tuon elämöinnin.- pahamaha1
Kävisipä minullekin niin, että maha lopettaisi elämöinnin! Kukaan ei kyllä koskaan ole sanonut minulle mitään mahani mölinästä, mutta itse kun kiinnitän siihen niin paljon huomiota, häiritsee heti, jos alkaa tuntua siltä, että kohta se mölisee.
- don't eat so much
Käykää vessassa piereskelemässä pahat ilmat pois :D
Älkää syökö niin paljon niin mahassa ei ole silloin paljon kaasun muodostustakaan. Tosiasiassa ihminen pärjää aika vähällä ravinnolla, siis aikuinen, lapset tarvitsee ja kuluttaa paljon energiaa silkkaan kasvamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal293245- 692878
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811699- 231528
- 281507
- 281478
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474