http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014032118141375_ul.shtml
___C___
Uskomaton, käänteentekevä keksintö jyrää kaikki...
Uusi WISHWinCapita rynnii markkinoille
4
96
Vastaukset
- WishWush-RahatMän
Ei ollut yhtä totisen näköönen nelikko kuin edellises WISH-vedätykses......
- Nelosethan kuvatakan
Joo -mutta matikka on korkeanpaa mitä soittimella,, kyllähän se alkupamauksen pystyy elollakin laskemaan, kun tiedetään miten nopeasti nyt laajennutaan vähän potensia vain mukaan ja kieppiä, väliäkös sitä on aivan millilensäkkään tietää, koska haikkeus kääntyi niinkuin fältillä kiilu.
Nyt sitten täytyy haalia kaikki Piin desimaaleista tunkuttajat ja Monte Carlo-simulaattoria karsastavat yhteen ketjuun kommentoimaan, miksi tämäkään löytö ei voi pitää paikkaansa.
Olin jo silloin aistivinani, että paras matemaatiikan ja fysiikan tietämys löytyy klubilaisten salskeasta joukosta. ;)))- Kaikea ei kerrota
Kolme hullua on mielisairaalassa. Kolmelle sairaalan potilaista päätetään antaa mahdollisuus lomaan, jos he ovat osoittaneet riittävää tervehtymistä. Ensimmäinen hulluista saapuu hoitajan puheille. Hoitaja kysyy: "Vieläkö ongit vessanpöntöstä?" Hullu vastaa: "Ongin joka aamu." Ensimmäinen hullu ei saanut lomaa. Toiselle hullulle esitetään sama kysymys, ja hänkin vastaa onkivansa vessanpöntöstä. Kun kolmannelta hullulta kysytään, hän sanoo ettei ongi ja hänelle myönnetään viikon loma. Kolmannen hullun pakatessa vaatteitaan toiset hullut kysyvät: "Miksi sä sanoit, että et ongi sieltä pöntöstä? Sähän ongit sieltä aina meidän kanssa.", johon kolmas hullu vastaa: "En minä mun apajiani rupee noille kertomaan!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?6372923- 1081542
Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh691508Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok831390- 1151287
- 1381276
- 1041135
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1381051- 48970
- 49939