Enpä oikein tiedä

Ja vkoloppua.

olisiko kaverikorttikaan enää voimassa. Eihän tuo sekään tuntunut saavan suurta suositota. No, jos apua tarvitaan, sitä tulee.

Siihen saakka, hyviä kyytejä ;).

43

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos..sainkin

sellaiset kyydit,ettei paremmasta väliä..

• ap.

No, sittenhän asia on kunnossa ;).

• kerro ihmeessä
        ap. kirjoitti:

No, sittenhän asia on kunnossa ;).

miten muitten naimiset kiinnostaa miestä noin kovasti? ihan oikeesti. miks sitä pitää hokee koko ajan?

• ap.
        kerro ihmeessä kirjoitti:

miten muitten naimiset kiinnostaa miestä noin kovasti? ihan oikeesti. miks sitä pitää hokee koko ajan?

Enpä ole mistään semmoisista täällä kysellyt. Vastauksille en voi mitään. Ovat mitä ovat.

• mitä vielä
        ap. kirjoitti:

Enpä ole mistään semmoisista täällä kysellyt. Vastauksille en voi mitään. Ovat mitä ovat.

itsehän ne lietsoit toivottelemalla hyviä kyytejä??

• ap.
        mitä vielä kirjoitti:

itsehän ne lietsoit toivottelemalla hyviä kyytejä??

Sisäpiirin juttu.

• ai sun sairaassa
        ap. kirjoitti:

Sisäpiirin juttu.

päässäkö???

• tuskinpa vaan
        ap. kirjoitti:

Sisäpiirin juttu.

on, ei sisäpiirijuttuja täällä viljellä.

• sivusta hssst
        tuskinpa vaan kirjoitti:

on, ei sisäpiirijuttuja täällä viljellä.

Psst... mä olen joskus viljellyt nimenomaan siksi, että hän bongais.

• yksioikoisia ovat he
        ai sun sairaassa kirjoitti:

päässäkö???

luultavasti, sairaissa päissä ei ole mitään muuta ajatuksia kuin kyytejä.

Suosio voisi olla suurempi, jos -

Samoin ;)

• kaveruuteen ei taida

kuulua se mitä aloitus sisältää, ainakin näin vanhemman ihmisen mielestä kaveruuteen ja ystävyyteen ei kuulu hitunenkaan piikikkyyttä.

• ap.

No, hän tietää kyllä mistä on kyse. Käytin hänen ilmauksiaan.

• )).
        ap. kirjoitti:

No, hän tietää kyllä mistä on kyse. Käytin hänen ilmauksiaan.

ettet napsinut taas väärää viestiä, ekkös sinä se oo?

• ei täytä määritelmiä

Mun mielestä, jos ollaan oikeasti kavereita tai ystäviä jopa, niin ei olla täällä vaan muualla yhteyksissä.

• väärillä jäljillä

oot nyt kyllä mies hyvä, ei ihme jos ei oo suurta suosioo, viestis kertoo sen.

• ja se kaverikin on

sitten anonyymi kirjoittaja? viitaten aikaisempiin sekoiluihin. sama kaveri lienet.

• Mieti itse

ootko ollut hyvä kaveri hälle, siitä tiedät vastauksen.

• ap.

Vähintään yhtä hyvä kuin hän on ollut minulle. Kaveruus on nyt ainoa mahdollisuus ja jos se ei kiinnosta. Ei tuputeta.

• joku muu kai
        ap. kirjoitti:

Vähintään yhtä hyvä kuin hän on ollut minulle. Kaveruus on nyt ainoa mahdollisuus ja jos se ei kiinnosta. Ei tuputeta.

Mua vois kiinnostaakin, mutta eipä näistä ota tolkkua. Mut sä taisit olla se sinkku, joka haikailee varattua?

• miksi sä puhut
        ap. kirjoitti:

siitä kaverista niin ilkeään sävyyn, jo alotus oli sitä ja nyt tääkin, mitä se semmonen kaveruus on?

• ap.
        joku muu kai kirjoitti:

Mua vois kiinnostaakin, mutta eipä näistä ota tolkkua. Mut sä taisit olla se sinkku, joka haikailee varattua?

En nyt varsinaisesti haikaile. Ole edes varma onko varattu. Kaverikorttia tarjoan oli tai ei.

• nyt oon kade
        ap. kirjoitti:

En nyt varsinaisesti haikaile. Ole edes varma onko varattu. Kaverikorttia tarjoan oli tai ei.

Voi ei sun kanssas. Jos et ole edes varma tuosta, niin sullahan on kaikki mahdollista! Irliin siitä hus hus ja tsemppipotku persuksille! Arvaa olisinko itse viivana ottamassa omaani yhteyttä, jos tietäisin, ettei hän ole varattu. Nää tämmöiset tilanteet jos mitkä saa tuntumaan kaiken tosi epäreilulta :(.

• ap.
        nyt oon kade kirjoitti:

Voi ei sun kanssas. Jos et ole edes varma tuosta, niin sullahan on kaikki mahdollista! Irliin siitä hus hus ja tsemppipotku persuksille! Arvaa olisinko itse viivana ottamassa omaani yhteyttä, jos tietäisin, ettei hän ole varattu. Nää tämmöiset tilanteet jos mitkä saa tuntumaan kaiken tosi epäreilulta :(.

No, kaverikorttia tarjoamaanko? Olen pahoillani, että kohteesi, omasi, on varattu. Kahden ihmisen väliin ei pidä mennä. Ensin selvitetään asiat siipan kanssa, sitten vasta aletaan millekään. Näin se on.

• ed.
        ap. kirjoitti:

No, kaverikorttia tarjoamaanko? Olen pahoillani, että kohteesi, omasi, on varattu. Kahden ihmisen väliin ei pidä mennä. Ensin selvitetään asiat siipan kanssa, sitten vasta aletaan millekään. Näin se on.

Ei tietenkään pidä, siksi en oo menossakaan. Mut miksi itse olet kaverikorttia tarjoamassa?

• ap.
        ed. kirjoitti:

Ei tietenkään pidä, siksi en oo menossakaan. Mut miksi itse olet kaverikorttia tarjoamassa?

Koska se on ainoa kortti, mikä on jäljellä. Koska tiedän, että hän kaipaa minua ja minä kaipaan häntä. Koska me emme voi antaa toisillemme sitä, mitä toinen tarvitsee. Koska hänen lähellään olen kotona. Niinkuin myös hän minun. Ainoa tapa jolla siihen kotiin enää pääsemme, ilman että unelmista tarvitsee luopua, on olla kavereita.

• ed.
        ap. kirjoitti:

Koska se on ainoa kortti, mikä on jäljellä. Koska tiedän, että hän kaipaa minua ja minä kaipaan häntä. Koska me emme voi antaa toisillemme sitä, mitä toinen tarvitsee. Koska hänen lähellään olen kotona. Niinkuin myös hän minun. Ainoa tapa jolla siihen kotiin enää pääsemme, ilman että unelmista tarvitsee luopua, on olla kavereita.

Vaikka olet vapaa ja vaikka hän on mahdollisesti vapaa?

Ootte outoja, etten sanoisi.

• ap.
        ed. kirjoitti:

Vaikka olet vapaa ja vaikka hän on mahdollisesti vapaa?

Ootte outoja, etten sanoisi.

Pitkä ja verinen historia... Vaikka ei voi elää yhdessä, ei se silti tarkoita, etteikö toista kaipaa.

• kyseleehuvikseen
        ap. kirjoitti:

Pitkä ja verinen historia... Vaikka ei voi elää yhdessä, ei se silti tarkoita, etteikö toista kaipaa.

varattuja molemmat? kiinnostuneita molemmat? ette nää irl? mutta pidätte yhteyttä irl? kaverikortilla voi pitää yhteyttä -ei ole luvattomilla teillä, vaikka kyydeistä puhuminen vähän viittaa siihen, et ehkä tekis mieli?

• sivusta luen
        kyseleehuvikseen kirjoitti:

varattuja molemmat? kiinnostuneita molemmat? ette nää irl? mutta pidätte yhteyttä irl? kaverikortilla voi pitää yhteyttä -ei ole luvattomilla teillä, vaikka kyydeistä puhuminen vähän viittaa siihen, et ehkä tekis mieli?

Lue ennenkuin kyselet. Ap sanoi, ettei ole varma, onko toinen varattu.

• ap.
        kyseleehuvikseen kirjoitti:

Ei. Ei ja ei. Kyyti on kyyti kahdessa merkityksessä. Ja oma asiasi, miten tulkitset. Tarjoan kaveruutta perinteisessä mielessä. Oliko selvä?

• comeandtryreachme

Kyllä niin pojat muistavat tuollaiset asiat kyllä ihmisistä :)

Iron Maiden - Hallowed by Thy Name.

• Varmista asia

Hei ap.En nyt ole satavarma, olisinko tuo jolle tarjoat korttiasi.Mutta, voisimmeko varmistaa asian siten, että laitat tähän nimeni alkukirjaimen?Kannattaa varmistaa.
      Koska minäkin ajattelen eräästä ihmisestä samoin kuin sinä.Emme ole olleet pitkään aikaan missään tekemisissä.Enkä tiedä mitä hän minusta ajattelee.

• ap.

Tuo ei sovi meihin. Ja tuskin kaveruuttani kaipailee. L:lle menee.

• natsikoltti
        ap. kirjoitti:

Tuo ei sovi meihin. Ja tuskin kaveruuttani kaipailee. L:lle menee.

Oho, tulipas eksyttyä..

• ap.
        natsikoltti kirjoitti:

Oho, tulipas eksyttyä..

No sitä mä vähän arvelinkin, että ei minun kaveruuttani kaipaa.

• kortit sekaisin
        ap. kirjoitti:

No sitä mä vähän arvelinkin, että ei minun kaveruuttani kaipaa.

Kunhan testasin ;)

• Varmistettu

Ok .Kiitos varmistuksesta ap :) Ei osunut tällä kertaa, ei ollut minulle siis.Nimeni ei ala L kirjaimella.
      Tuskin minuakaan kaveriksi kaipaillaan.

• kortit sekaisin

Mutta minunpa nimi alkaa.

• jokeri.
        kortit sekaisin kirjoitti:

Mutta minunpa nimi alkaa.

L?

• halvattu sentään
        jokeri. kirjoitti:

L?

Niin? Onko siinä jotakin kummallista jos nimi alkaa L-kirjaimella?

• ap.
        halvattu sentään kirjoitti:

Niin? Onko siinä jotakin kummallista jos nimi alkaa L-kirjaimella?

Joo. Ja jos joku kehtaa väittää, että siinä kirjaimessa on jotain vikaa, joutuu tekemisiin minun kanssani...

• aakkoset hukassa
        ap. kirjoitti:

Joo. Ja jos joku kehtaa väittää, että siinä kirjaimessa on jotain vikaa, joutuu tekemisiin minun kanssani...

Koneella kirjoitettuna pukkaa suoraa kulmaa. Itse taidan olla aika kiemurainen kaunokirjoitusällä.

Mikäköhän kirjain sinuun sopisi?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3878
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      351
      3011
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      11
      1915
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1635
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1099
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      944
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      781
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      769
    Aihe