Antibioottikuurin uusiminen?

Söin viime keväänä antibioottikuurin selän akneen. Nyt haluaisin tuon kuurin uudestaan, mutta miten menetellä kun sain reseptin tuolloin yksityiseltä yleislääkäriltä? Joudunko maksamaan uudesta käynnistä..?
3131
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

otahan rauhassa anbiootttia ja muuuta lääkettä kehoosi niin hyvä tulee saakeli, tutustuhan myös samallla sivuvaikutuksiin!

Äänestä
  • Mitä persettä pitää tulla raivoomaan :D eikö oo mun oma ongelma mitä teen. Osaako kukaan vastata?

    Äänestä

Käy ihmeessä ihotautilääkärillä ja osta kallein antiboottikuuri, saamme mukavat bonukset siitä lääkeyhtiöiltä.
Tavataan klinikalla!

Äänestä

Kommentoi aloitusta


moikkamoi1 kirjoitti:

Söin viime keväänä antibioottikuurin selän akneen. Nyt haluaisin tuon kuurin uudestaan, mutta miten menetellä kun sain reseptin tuolloin yksityiseltä yleislääkäriltä? Joudunko maksamaan uudesta käynnistä..?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu