olemme me. Mikä meitä oikein estää? Me voidaan rakentaa oikein hyvä elämä yhdessä, molemminpuoliset syvät tunteet, outo sanaton ymmärrys, lisäksi molemmilla työ. Taivas on rajana. Haaveilen ainakin kaikesta kivasta, kunnes ne jokopäivä toteutuu.
Hyvää viikonloppua toivottaen..
Kaksi vapaata ihmistä
11
209
Vastaukset
- ei mikään estä
tunnistetta nyt heti, kiitos!
- ap.
En mä tänne itsestäni mitään tunnisteita laita, enkä kyllä hänestäkään. Ei ne tänne kuulu, eikä mikä tärkeintä me ei kuuluta tänne.
- niin................
ap. kirjoitti:
En mä tänne itsestäni mitään tunnisteita laita, enkä kyllä hänestäkään. Ei ne tänne kuulu, eikä mikä tärkeintä me ei kuuluta tänne.
........totta ja oikein.
- ap.
niin................ kirjoitti:
........totta ja oikein.
Joskus heitän jonkun vinkin, joka saattaisi antaa hänen aivoillensa kipinän ottaa yhteyttä. Stimuloin siis aivoja, enkä tarkoita etteikö hänellä olisi aivoja, hän on ainakin korkeammin koulutettu kuin minä. Meidän juttu selviää ihan oikeassa elämässä koska niin on tarkoitettu, mä uskon niin. Sitten jos luen hänen aloittamansa ketjun, tai ketjun jonka hän olisi voinut tuottaa, kirjoitan siihen jonkun kivan vastauksen, Mutta täällä tätä juttua on mahdoton selvittää.
- aapeelle
ap. kirjoitti:
Joskus heitän jonkun vinkin, joka saattaisi antaa hänen aivoillensa kipinän ottaa yhteyttä. Stimuloin siis aivoja, enkä tarkoita etteikö hänellä olisi aivoja, hän on ainakin korkeammin koulutettu kuin minä. Meidän juttu selviää ihan oikeassa elämässä koska niin on tarkoitettu, mä uskon niin. Sitten jos luen hänen aloittamansa ketjun, tai ketjun jonka hän olisi voinut tuottaa, kirjoitan siihen jonkun kivan vastauksen, Mutta täällä tätä juttua on mahdoton selvittää.
niin........mikä sinun mielestäsi on esteenä ettei hän ota yhteyttä
ja mikä on esteenä ettet sinä ota yhteyttä?
onko kumpikaan koskaan ottanut yhteyttä?
täällä annettu vinkki kyllä "stimuloi", mutta niin kuin varsin hyvin tiedetään se
miten varmasti täällä voi vinkit tai tunnisteet ottaa.
voisiko todeta niin, että yhteydenotto on täällä kirjoitettujen vinkkien varassa. - ap.
aapeelle kirjoitti:
niin........mikä sinun mielestäsi on esteenä ettei hän ota yhteyttä
ja mikä on esteenä ettet sinä ota yhteyttä?
onko kumpikaan koskaan ottanut yhteyttä?
täällä annettu vinkki kyllä "stimuloi", mutta niin kuin varsin hyvin tiedetään se
miten varmasti täällä voi vinkit tai tunnisteet ottaa.
voisiko todeta niin, että yhteydenotto on täällä kirjoitettujen vinkkien varassa.Hyvä kysymys oli tämä. Epävarmuus toisen tunteista ehkäpä! Mä luulen, että hän näkee minut ihan toisella tavalla kuin itse itseni, ja minä näen hänet aivan toisella tapaa kuin hän näkee itsensä.
- sivusta sanottuna
ap. kirjoitti:
Hyvä kysymys oli tämä. Epävarmuus toisen tunteista ehkäpä! Mä luulen, että hän näkee minut ihan toisella tavalla kuin itse itseni, ja minä näen hänet aivan toisella tapaa kuin hän näkee itsensä.
osuvasti ilmaistu.
- Hanna.........
Niin, totta! Voisihan se alkuun vaatia hieman totuttelua, mutta sitten kun huomaa, että kaikki onkin ok, niin siitä se sitten lähtee ;)
- ap.
En tiedä hänen toista tai kolmatta nimeään, mutta mutta Hanna ei tietääkseni ole ainakaan eka nimi.
Mutta nyt hyvää viikonloppua! ;)
- vapaat tehkää jotain
En ymmärtä teitä vapaita, miksi ette tee mitään, jos kerran mahdollisuus on? Ei mee jakeluun!
- Ei mikään muu
Epävarmuus toisen tunteista.
Jos molemmat on yhtä avoimia, asiasta on helppoa puhua mutta jos molemmat ujoja niin vaikeaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383829Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362964Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708