Otin tänään käyttöön uuden Nokia 108 puhelimen, missä on kamera. Puhelimeen ostin myös siihen sopivan SD-muistikortin. Osaan kyllä ottaa kuvia, mutta ihmettelen, että miten niitä voi lähettää eteenpäin ? Minulla on Saunalahden liittymä ja sinne lähetettyyn asetusten hakupyyntöön tuli vastaus että "valitettavasti emme voi toimittaa palveluasetuksia automaattisesti käyttämääsi puhelinmalliin ..." - Eli onko nyt näin, että tällä kännykkämallilla EI voikaan lähettää eikä vastaanottaa multimediaviestejä ??? Ohjeissa sanotaan vain että kuvia voi jakaa Bluetoothin avulla koskettamalla omalla laitteella toista laitetta ! - Olen sen verran vanhanaikainen, etten tajua, mitä järkeä on kamerakännykässä, jos ottamiaan kuvia ei voi lähettää puhelimesta eteenpäin .
terv. vastauksesta kiitollinen mummeli
Nokia 108 ja valokuvien lähettäminen.
11
1772
Vastaukset
Moi!
Tuossa mallissa ei ole nettimahdollisuutta joten sillä ei voi lähettää/vastaanottaa multimedia viestejä.
Eli ainoat keinot jakaa kuvia on joko bluetoothin tai muistikortin kautta.- kysyyliikkeestä
ompa kumma 2016 uudella puhelimella ei mms kulje,entä jos tilaa operaattorilta mms asetukset
- yleensäjoo
operaattoriltahan se asetusviesti tulee yleensä automaattisesti, kun puhelimen ottaa uutena käyttöön.
- ?????????
Miten tuohon malliin saa ladattua koneelta musiikkia, kun ei ole mitään piuhaa mukana?
Muistikortin kautta.
- apua_nyt
Puhelimeni ei tunnista microSD-korttia. Kortissa ei ole vikaa. Puhelimella ei voi tallentaa kuvia kortille. Aina kun otan kuvaa, puhelin kehottaa asettamaan muistikortin, vaikka se on puhelimessa. Käyttöohjeista ei ole apua. Kortti on 16 GB kokoa.
- joskertaehjä
16gb on sitten varmaan liian iso kortti, eikä puhelin sen vuoksi tunnista sitä. 2gb toimii tuollaisessa ainakin.
- norre49
Kortin koko 32Gb asti! Kamera vain VGA tasoa
- norre49
.. niin ja valokuvien lähettäminen onnistuu bluetooth'in kautta esim tietokoneelle, josta niitä voi jakaa vaikka maililla!
- tri46
Minä en saa kuvia lähettettyä en musikkia voi kuunells kun en saa toimii sitä en ymmärrä ostin muisti kortin sitten pitääkö olla vielä kaksi sim korttia kun lukee 1 sim kortti ja2sim kortti mulla yksi sim kortti
- pannu3
Ei lähe mms täälläkään Nokia 216, muistikorti ollu androidluurissa 4Gb class 10 sdhc pitäiskö olla pelkkä sd? vaikee löytää tavallinen sd 2gb
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760