Onko kellään tietoa keneltä saisi ostettua suoraan pakurinkääpää, ettei tarvitsisi noita kalliita jauheita ostella joiden alkuperää ei edes tiedä eikä edes mitä pakuria ostaa koivu/joku muu puu?
pakurinkääpä
6
309
Vastaukset
- superlääke
Hei. Täältä löytyisi omasta metsästä kerättyä koivupakuria (parasta) puhtaista olosuhteista kerättyä ja rakkaudella leivinuunin päällä kuivattua ja edullisesti. 100g/10e kuivattuina paloina joita voi keittää kymmeniä kertoja, jauheisiin nähden käyttökerrat moninkertaisia! Sinä ja muut kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä s-postin välityksellä ja se on [email protected]
- Tikkatee.
Pakuria ei kyllä ole todettu superlääkkeeksi missään.
Jos on metsää lähellä niin pakuria löytyy sieltä kun viitsii vähän kävellä.
- halpaa on
Pakurijauhepussi kestää kuukausia eli ei maksa juuri mitään.
- Kops vaan.
Pakuri ei maksa mitään kun kopsauttaa sen puusta irti.
- Kääpäkääkkä
Kops vaan. kirjoitti:
Pakuri ei maksa mitään kun kopsauttaa sen puusta irti.
Jos on omaa metsää, mutta ei muiden metsästä saa niitä pakurikääpiä käydä kopsauttelemassa.
Sakot tulee että ropiseen. Se vasta kallista kääpää olisi! Ei kuulu jokamiehen oikeuksiin kerätä pakuria.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/pakurikääpää-ei-saa-kerätä-ilman-lupaa-1.24751 - ei maksa mitään
Kääpäkääkkä kirjoitti:
Jos on omaa metsää, mutta ei muiden metsästä saa niitä pakurikääpiä käydä kopsauttelemassa.
Sakot tulee että ropiseen. Se vasta kallista kääpää olisi! Ei kuulu jokamiehen oikeuksiin kerätä pakuria.
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/metsä/pakurikääpää-ei-saa-kerätä-ilman-lupaa-1.24751Pakuria voi kopautella puista ihan hyvillä mielin, sitä ei edes kukaan huomaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831439Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671225Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134926Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78783