Ihan turhaan pelkäät

m -> n

En koskaan painosta, enkä tunkeudu kenenkään elämään. Rentoudu. Äläkä hajoile pikkuasioiden takia. Kaikenlaista sattuu.
Tunnistan ne rajat, jotka minulle olet asettanut, enkä ylitä niitä. Olen aina kunnioittanut reviiriäsi. Et voi kiistää sitä.

Niin ja piti vielä sanoa että olet vahva, fiksu, karismaattinen ja hyvän näköinen.

En nyt osaa sanoa mitään nasevaa loppukaneettia. Sori.

140

1482

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N>M

Hei laitatko tämän saman mun puhelimeen. Nyt heti! Tarvitsen sitä tänään, ylitä raja jonka itse asetin.. Olen liian ylpeä kumotakseni sen itse. Ikävä tuntuu jokaisessa kohdassani ja kuluttaa minua..

• M.... Mies

Jos olet asettanut rajan miehelle niin sinun on ylitettävä se itse ensin. Ei herrasmies tunkeile yli naisen asettaman rajan vaan kunnioittaa sitä.

Mukavaa aurinkoista iltaa :)

• Ap.

Komppaan M... Miestä. En voi. :) Se nyt vaan on niin. Kun nainen asettaa rajat ja tekee ne erittäin selväksi, niin mies ei oikein pysty niitä ylittämään.

Tämä saa nyt riittää. Sitäpaitsi vaikutat ihan "häneltä". :)

• Tarvitset passin
        Ap. kirjoitti:

Komppaan M... Miestä. En voi. :) Se nyt vaan on niin. Kun nainen asettaa rajat ja tekee ne erittäin selväksi, niin mies ei oikein pysty niitä ylittämään.

Eihän sun tarvitse sitä rajaa ylittää...houkuttele se nainen ylittämään itse se raja...
        En ole edellinen enkä sitä edellinen

• N>M
        Ap. kirjoitti:

Minä olen hän. Sinä olet herrasmies, got it.. Hyvää iltaa sitten..

• Ap.
        N>M kirjoitti:

Minä olen hän. Sinä olet herrasmies, got it.. Hyvää iltaa sitten..

En ole herrasmies. Tai olen, mutta en tämän ketjun herrasmies M...mies. Miehet on pohjimmiltaan samanlaisia tässä asiassa.

Hyvää iltaa sinullekin. :)

• Ap.
        Tarvitset passin kirjoitti:

Eihän sun tarvitse sitä rajaa ylittää...houkuttele se nainen ylittämään itse se raja...
        En ole edellinen enkä sitä edellinen

Se olisi jo tämän naisen asettamien rajojen ylittämistä. Hän on tehnyt selväksi, ettei sellaista kaipaa. Jos hänet tuntisit, niin tietäisit että se on parasta ymmärtää.

• OK.
        Ap. kirjoitti:

Se olisi jo tämän naisen asettamien rajojen ylittämistä. Hän on tehnyt selväksi, ettei sellaista kaipaa. Jos hänet tuntisit, niin tietäisit että se on parasta ymmärtää.

eli sanonut suoraan?

• Dreambuilder vai?
        Ap. kirjoitti:

joo -kyllä tiedän. Itse niitä joskus asettaneena...pelkoa ja epävarmuutta mielessäni. Pelkoa siitä, et tulee pettymään ja epävarmuutta toisen ajatuksista ja tunteista...
        Ei ole mitään sellaista mikä täysin kumoaisi pelkoni -toiselle vain leikkiä/peliä.
        Oletko varma ettei halua sinua? Ei ikävöi sinua, haaveile sinusta ja sylistäsi?

• Ap.
        OK. kirjoitti:

eli sanonut suoraan?

Ei sellaista suoraan sanota. Se sanotaan silleen, ettei tietyissä tilanteissa sanota mitään.

• N>M
        Ap. kirjoitti:

En ole herrasmies. Tai olen, mutta en tämän ketjun herrasmies M...mies. Miehet on pohjimmiltaan samanlaisia tässä asiassa.

Hyvää iltaa sinullekin. :)

Tiedän ettet ole M. Ihan toisella kirjaimella nimesi alkaa. Niin.. miehet on kaikki pohjimmiltaan samanlaisia. Siksipä ne rajat laitoin. Mietin nyt mitä haluan elämältäni.

• Ap.
        Dreambuilder vai? kirjoitti:

joo -kyllä tiedän. Itse niitä joskus asettaneena...pelkoa ja epävarmuutta mielessäni. Pelkoa siitä, et tulee pettymään ja epävarmuutta toisen ajatuksista ja tunteista...
        Ei ole mitään sellaista mikä täysin kumoaisi pelkoni -toiselle vain leikkiä/peliä.
        Oletko varma ettei halua sinua? Ei ikävöi sinua, haaveile sinusta ja sylistäsi?

En ole varma. :)

• Ap.
        N>M kirjoitti:

Tiedän ettet ole M. Ihan toisella kirjaimella nimesi alkaa. Niin.. miehet on kaikki pohjimmiltaan samanlaisia. Siksipä ne rajat laitoin. Mietin nyt mitä haluan elämältäni.

Mieti rauhassa. I already know...

Halusin vaan sanoa noi jutut. Tiedät ehkä miksi.

• N>M
        Ap. kirjoitti:

Voisinpa oikein kunnolla kertoa kasvotusten miksi löin liinat kiinni.. Pitkä juttu ja tosiaan suuri epävarmuus tunteistasi vaikka en mitään sinulta odottanutkaan. Anteeksi kaikki ristiriitainen käytökseni, ansaitset paljon parempaa..

• kummallinen elämä
        Ap. kirjoitti:

Tiedät valmiiksi mitä toinen haluaa? Vai luulet tietäväsi mitä itse haluat?

Nää palstat on niin tätä. Itse rajojen asettajana kaipaan sellaista miestä, joka näyttää sen rajan yli astumalla, että hän on tosissaan. Ehkä se suun aukaiseminen ja asian kakistaminen ulos olisi myös plussaa.

Ettei mene arvailuksi siitä, asteleeko toinen rajojen yli vain härnätäkseen ilman tarkoitteita tai aikomuksia.

Väärät ihmiset kyllä tulevat ja menevät miten lystäävät, ei kuitenkaan se, jolta tarvitsisin sen rajan ylittämisen.

Hmm.. Ja en ole tuo N>M. Selvyyden vuoksi todettakoon.

• Hmm.
        Ap. kirjoitti:

Ei sellaista suoraan sanota. Se sanotaan silleen, ettei tietyissä tilanteissa sanota mitään.

Oletkohan sitten varmasti ymmärtänyt oikein? Ettet ole vain tehnyt virhetulkintaa? Tunnetteko hyvinkin?

Ei kannata olettaa sellaista mitä ei tiedä. :)

• tieto lisää tuskaa?
        Ap. kirjoitti:

En ole varma. :)

Ota selvää -luulo ei ole tiedon väärti...vai miten se oli?

• Ap.
        N>M kirjoitti:

Voisinpa oikein kunnolla kertoa kasvotusten miksi löin liinat kiinni.. Pitkä juttu ja tosiaan suuri epävarmuus tunteistasi vaikka en mitään sinulta odottanutkaan. Anteeksi kaikki ristiriitainen käytökseni, ansaitset paljon parempaa..

Ehkä mä aavistan ne syyt. Ei mitään hätää.

Ja on sulla vieläkin ristiriitaiset tunteet. Sun ei tarvii pelätä niitä. Saat olla vihainenkin. Me ollaan niin erilaisia. Siitä se johtuu. Tiedän että ärsytän sua todella paljon ja että joskus ponnistelet hillitäksesi itsesi.

• Ap.
        kummallinen elämä kirjoitti:

Tiedät valmiiksi mitä toinen haluaa? Vai luulet tietäväsi mitä itse haluat?

Nää palstat on niin tätä. Itse rajojen asettajana kaipaan sellaista miestä, joka näyttää sen rajan yli astumalla, että hän on tosissaan. Ehkä se suun aukaiseminen ja asian kakistaminen ulos olisi myös plussaa.

Ettei mene arvailuksi siitä, asteleeko toinen rajojen yli vain härnätäkseen ilman tarkoitteita tai aikomuksia.

Väärät ihmiset kyllä tulevat ja menevät miten lystäävät, ei kuitenkaan se, jolta tarvitsisin sen rajan ylittämisen.

Hmm.. Ja en ole tuo N>M. Selvyyden vuoksi todettakoon.

Tiedän että kaipaat sellaista miestä, joka ylittää ne rajat ja osoittaa olevansa tosissaan, mutta mähän en ole sellainen mies. En mä voi sulle sellaiseksi muuttua.
        Mä olen oikeastaan sulle hankalin mahdollinen mies.

Tietenkin olet tuo N>M. Siitä ei ole epäilystäkään.

• N>M
        Ap. kirjoitti:

Ehkä mä aavistan ne syyt. Ei mitään hätää.

Ja on sulla vieläkin ristiriitaiset tunteet. Sun ei tarvii pelätä niitä. Saat olla vihainenkin. Me ollaan niin erilaisia. Siitä se johtuu. Tiedän että ärsytän sua todella paljon ja että joskus ponnistelet hillitäksesi itsesi.

Aivan uskomatonta.. Kirjoitat samalla tavalla kuin "minun hän". Et mitenkään voi tietää syytä miksi asiat meni näin. Se oli tapahtumasarja joka avasi silmäni. Mutta hupia ja tunteenpurkua ventovieraille tämä palsta on. Tiedän varmuudella että et ole hän.. Hän ei esimerkiksi ärsyttänyt minua millään lailla..

• Ap.
        tieto lisää tuskaa? kirjoitti:

Ota selvää -luulo ei ole tiedon väärti...vai miten se oli?

Mun ei tarvii tietää ihmisten kaikkia sisimpiä tunteita. Niillä on oikeus pitää ne omana tietonaan.

• Ap.
        Hmm. kirjoitti:

Oletkohan sitten varmasti ymmärtänyt oikein? Ettet ole vain tehnyt virhetulkintaa? Tunnetteko hyvinkin?

Ei kannata olettaa sellaista mitä ei tiedä. :)

Riittävän hyvin tunnetaan. Musta tuntuu että olen ymmärtänyt täysin oikein.

• Ap.
        N>M kirjoitti:

Aivan uskomatonta.. Kirjoitat samalla tavalla kuin "minun hän". Et mitenkään voi tietää syytä miksi asiat meni näin. Se oli tapahtumasarja joka avasi silmäni. Mutta hupia ja tunteenpurkua ventovieraille tämä palsta on. Tiedän varmuudella että et ole hän.. Hän ei esimerkiksi ärsyttänyt minua millään lailla..

Sovitaan niin, etten ole hän. ;)

• Pikkupiru
        Ap. kirjoitti:

Tiedän että kaipaat sellaista miestä, joka ylittää ne rajat ja osoittaa olevansa tosissaan, mutta mähän en ole sellainen mies. En mä voi sulle sellaiseksi muuttua.

En ole se. Mä olen vasta tässä - Sä olet S ja mä olen pirullinen nainen.

• Pieni korjaus
        Ap. kirjoitti:

Tuntemattomat ovat kyllä helpoimpia mahdollisia.

• Ap.
        Pikkupiru kirjoitti:

En ole se. Mä olen vasta tässä - Sä olet S ja mä olen pirullinen nainen.

Mä tiedän sun metkut. Ne ei oikein tehoa muhun.

• kummallinen elämä
        Ap. kirjoitti:

Mä tiedän sun metkut. Ne ei oikein tehoa muhun.

Mulla on joka tapauksessa eri metkut :D

• Ap.
        kummallinen elämä kirjoitti:

Mulla on joka tapauksessa eri metkut :D

Mä näen sun metkut. Mua ei vedätetä niin kuin miehiä yleensä. ;)

• N>M
        Ap. kirjoitti:

Sovitaan niin, etten ole hän. ;)

Olet kyllä tosiaan hieman ärsyttävä! Minun hän on ihana ja herkkä. Tulee fiilis että sinä olet keskenkasvuinen ja vähän player tyyppiä..

• kympit sulle
        Ap. kirjoitti:

Ei sua pystykkään vedättään. Mutta meillä jokaisella on omat rajansa eikä niitä ylitetä juu ja todellakin olet ärsyttävä ;)

• Tylleröinen
        Ap. kirjoitti:

Pitää paikkaansa. Kiitos silti.

• Ap.
        N>M kirjoitti:

Olet kyllä tosiaan hieman ärsyttävä! Minun hän on ihana ja herkkä. Tulee fiilis että sinä olet keskenkasvuinen ja vähän player tyyppiä..

Pitää paikkansa. Olen player-tyyppiä ja vähän keskenkasvuinen, eli just tällainen. En kuitenkaan ole player. Ei ihmisen tarvitse noudattaa alhaisimpia vaistojaan.

• Sivusta seuraaja
        kympit sulle kirjoitti:

Ei sua pystykkään vedättään. Mutta meillä jokaisella on omat rajansa eikä niitä ylitetä juu ja todellakin olet ärsyttävä ;)

Miten ikävä voi hävitä jos rajoja ei ylitä?

PS. Todellakaan en ole tuo Ap.

• kummallinen elämä
        Pieni korjaus kirjoitti:

Tuntemattomat ovat kyllä helpoimpia mahdollisia.

Ainakin aloittajan tapauksessa.

• yx mies
        N>M kirjoitti:

Laittaisit N>M sinun 'hänen' etunimen ekan kirjaimen, tuntuu jotenkin niin tutun oloiselta kirjoituksesi, mutta ehkä monikin tunnistaa näistä oman kaipauksensa kohteen.

• N>M
        yx mies kirjoitti:

Laittaisit N>M sinun 'hänen' etunimen ekan kirjaimen, tuntuu jotenkin niin tutun oloiselta kirjoituksesi, mutta ehkä monikin tunnistaa näistä oman kaipauksensa kohteen.

Laitappas itse.. Nolottaa jo muutenkin kirjoitukseni.. Hän ei varmaan alentuisi täällä minua kaipailemaan..

• Ap.
        N>M kirjoitti:

Laitappas itse.. Nolottaa jo muutenkin kirjoitukseni.. Hän ei varmaan alentuisi täällä minua kaipailemaan..

Minkähän tunnisteen mä laittaisin? Sun hiukset on vaaleet ja tummat. Samaan aikaan.

Eihän sua vaan hajota se, ettet voi olla varma siitä kuka oon?

• yx mies
        N>M kirjoitti:

etunimi k sukunimi r

• Ap.
        yx mies kirjoitti:

etunimi k sukunimi r

Ei ole.

• Aloittajalle
        Ap. kirjoitti:

Minkähän tunnisteen mä laittaisin? Sun hiukset on vaaleet ja tummat. Samaan aikaan.

Eihän sua vaan hajota se, ettet voi olla varma siitä kuka oon?

Nyt rupeaa menemään jo vaarallisen tutun kuuloiseksi. :D
        Tuo kirjoitustyyli ja nuo sanat kolahtavat aika oikeaan, koska ihastukseni käyttää noita termejä ja hiukset vastaavat paljon omiani.

• Ap.
        yx mies kirjoitti:

etunimi k sukunimi r

Ei ole.

• tahtoo lisää
        Ap. kirjoitti:

Ei ole.

No lisää...vai et kerro ?

• Ap.
        Aloittajalle kirjoitti:

Nyt rupeaa menemään jo vaarallisen tutun kuuloiseksi. :D
        Tuo kirjoitustyyli ja nuo sanat kolahtavat aika oikeaan, koska ihastukseni käyttää noita termejä ja hiukset vastaavat paljon omiani.

Mistähän se voisi johtua, että menee tutun kuuloiseksi? Johtuiskohan se siitä, että mä tiedän ihan tasan tarkkaan kuka sä olet?

• Veikkaan.
        Ap. kirjoitti:

Ei ole.

A.T.

• Ap.
        Veikkaan. kirjoitti:

A.T.

Ei.

• Joskuitenkin.
        Ap. kirjoitti:

Ei.

No mulla loppu arvaukset. E.P?

• Ap.
        tahtoo lisää kirjoitti:

No lisää...vai et kerro ?

Pitää keksiä joku, joka ei kuitenkaan ole liian täsmällinen. Vaikeeta... Se myöhästelee välillä. Muistaakseni hoidetut kynnet.

• yx mies
        Ap. kirjoitti:

Ei ole.

Sori Ap. kun varastin sun ketjun, mut huomasitko että se kysymys oli tolle N>M nimimerkille?

• Ap.
        Joskuitenkin. kirjoitti:

No mulla loppu arvaukset. E.P?

Välillä sen asenne on EVVK. Vähän kapinallinen. Toisaalta kunnon tyttö. Toi on ainoa kirjainyhdistelmä, jonka saatte.

• Ap.
        yx mies kirjoitti:

Sori Ap. kun varastin sun ketjun, mut huomasitko että se kysymys oli tolle N>M nimimerkille?

Huomasin toki, mutta vastasin ite just sille. Taidan tietää kuka se on.

• n-->m
        Ap. kirjoitti:

Pitää keksiä joku, joka ei kuitenkaan ole liian täsmällinen. Vaikeeta... Se myöhästelee välillä. Muistaakseni hoidetut kynnet.

ok -ei mulle -poistun

• Ap.
        n-->m kirjoitti:

ok -ei mulle -poistun

No voi harmi. ;)

• Aloittajalle
        Ap. kirjoitti:

Mistähän se voisi johtua, että menee tutun kuuloiseksi? Johtuiskohan se siitä, että mä tiedän ihan tasan tarkkaan kuka sä olet?

Omistan hoidetut kynnetkin. Taidat sä tietää.

• tellus
        Ap. kirjoitti:

Välillä sen asenne on EVVK. Vähän kapinallinen. Toisaalta kunnon tyttö. Toi on ainoa kirjainyhdistelmä, jonka saatte.

Tyttö. Minkä ikäinen?

• Ap.
        Aloittajalle kirjoitti:

Omistan hoidetut kynnetkin. Taidat sä tietää.

Taidan. Vielä pari tajunnanräjäyttävää tunnistetta. Välillä kengissä on korot. Välillä ei.

Mut pidemmälle ei mennä, koska sit joku sivullinen voi tajuta.

• Ap.
        tellus kirjoitti:

Tyttö. Minkä ikäinen?

Välillä 17-34. :D

• Veikkaus.
        Ap. kirjoitti:

MV. Hyvä valinta. Tasoa, älyä ja kauneutta.

• Aloittajalle
        Ap. kirjoitti:

Välillä 17-34. :D

No eipä sen perusteella osu sitten oikeaan. :(

• Ap.
        Aloittajalle kirjoitti:

No eipä sen perusteella osu sitten oikeaan. :(

Harmi. :) Mitä meistä olis voinut tullakaan... ;)

• kynnetön metkuilija
        Sivusta seuraaja kirjoitti:

Miten ikävä voi hävitä jos rajoja ei ylitä?

PS. Todellakaan en ole tuo Ap.

Ap onkin sp eikä ps..

• rajansa kaikella
        Ap. kirjoitti:

kummallinen ketju, mut minä laitoin miinat ja rajavartijan

• Nainen.
        Ap. kirjoitti:

Riittävän hyvin tunnetaan. Musta tuntuu että olen ymmärtänyt täysin oikein.

Musta tuntuu että olet aikanaan ymmärtänyt väärin. Panikoin, sori. Kysyisit joskus uudestaan, kysyisitkö?

• Nainen.
        Ap. kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa kuin et mistä toi kapinallinen tuli? Jotenkin liippaa turhankin läheltä tietyt jutut tässä ketjussa.

• Jeps..
        Ap. kirjoitti:

No voi harmi. ;)

Voi harmi.. Et halua edes että " kaipaamasi" henkilö lukisi nämä. Leikittelet vaan täällä ja et ole oikeasti laittanut yhtään hyvää tunnistetta.

• Veikkaus.
        Nainen. kirjoitti:

Ei voi muuta sanoa kuin et mistä toi kapinallinen tuli? Jotenkin liippaa turhankin läheltä tietyt jutut tässä ketjussa.

Nyt mä tiedän. Se on Audi S 3.

• myöhästelijä
        Ap. kirjoitti:

Laita joku tunniste itsestäs. Kaikki täsmää :-) mä myöhästelen ja sä olet ärsyttävä. hoidettuja kynsiä ei tosin ole. Kynnet on kuitenkin.

• yx nainen
        yx mies kirjoitti:

etunimi k sukunimi r

Pakko kysyä, mikä on sinun yx mies etunimen ensimmäinen kirjain?

• huuma vai rakkaus

• yx mies
        yx nainen kirjoitti:

Pakko kysyä, mikä on sinun yx mies etunimen ensimmäinen kirjain?

Siis nehän oli mun etu ja sukunimen kirjaimet jotka tuolla ylempänä laitoin.

• hullu ketju
        Veikkaus. kirjoitti:

MV. Hyvä valinta. Tasoa, älyä ja kauneutta.

Hullu !

• ed.
        yx mies kirjoitti:

Siis nehän oli mun etu ja sukunimen kirjaimet jotka tuolla ylempänä laitoin.

Okei, on vähän sekava ketju, myös joku toinen ymmärsi alempana kirjaimien tarkoittavan jotain muuta.

• yx mies
        ed. kirjoitti:

Okei, on vähän sekava ketju, myös joku toinen ymmärsi alempana kirjaimien tarkoittavan jotain muuta.

Niin täysin sekasin tosiaan ;)
        Kait sitä välillä mopo karkailee tunnekuohuissa.

• sinulle mies
        Ap. kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=LaMf7cPpMs4

• mieheltä naiselle
        Ap. kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=3j5bxCsUAds

• ykshnainen
        Ap. kirjoitti:

M alkava mies? Ja jotain 25?

• ykshnainen
        Ap. kirjoitti:

M alkava mies? Ja jotain 25?

• 13 + 9
        Nainen. kirjoitti:

Musta tuntuu että olet aikanaan ymmärtänyt väärin. Panikoin, sori. Kysyisit joskus uudestaan, kysyisitkö?

Sana on sulla.

• En tiedä mitä sanoa

Kivasti kirjoitettu, mä voisin ottaa nämä sanat eräältä itselleni.

• vahvainen

melkolailla ristiriitainen mies noine ajatuksineen. Mitä yrität kertoa? En saa koppia.

• n-->m

Ei haittaa nyt nasevuudet...Tiedän ettet ylitä -siksi arvostan sua entistä enemmän.
      Kiitos kauniista sanoista -toivottavasti juuri tuollainen. Nimestäni vielä laita etunimen ensimmäinen ja sukunimen toinen ja viimeinen kirjan -niin voin joko vahvistaa et on osoite oikea tai sulkea väärän pois

• Tämänsanoisin.

Omin tämän. Kiitos sanoistasi. Voin sanoa ihan samaa sinusta.

Kyllä mä vielä tulen kysymään, onko se asia järjestyksessä. En vain ajatellut nyt sinua häiritä, kun en tiedä tilannetta. Tiedän, ettet ylitä rajoja, mutta myönnä pois. Kyllä sinäkin niitä rajoja asetit tällä kertaa. Ainakin vähän. Eikä tämä viesti mennyt kenellekään muulle kuin sille ainoalle, jota olen täällä kaivannut.

• 1-5 vuotta???

Kuinka kauan ootte tunteneet toisenne?

• Pikkupiru

alkaen syksystä 2011 jos ap se joksi luulen

• oletko ap ?
        Pikkupiru kirjoitti:

alkaen syksystä 2011 jos ap se joksi luulen

Anna aloittajan vastata omasta puolesta !

• Dreambuilder vai?

aika lailla 5v

• ylläpito sählää
        oletko ap ? kirjoitti:

Anna aloittajan vastata omasta puolesta !

Aloittaja meni sekoittui jo omiin selvyyksiinsä, sen verran oli menoa eikä meininkiä..

• 1-5 vuotta???
        Dreambuilder vai? kirjoitti:

aika lailla 5v

Eli oot sä aloittaja? Aloittaja ei vastannut kysymykseeni?

• tiedostat sen itse

Noinko paljon hän häpeää sinua

• pikkuasioiden !

Pikkuasioiden ?

• siitäkö tässä onkyse

Ystävysten ketju?

• ei rakastavaisia

jos olis mulle -niin jep jep!

• Aloittajalle

Minä - kuten monet muutkin, olemme sitä mieltä, että tämän miehen tekstit sopisi justiin omalle kohdalle.
      Olen nainen ja jos tietäisin, että kyse on juuri minun ihastuksestani, niin haluaisin osoittaa hänelle, että hän voi vähän vapaammin tulla reviirilleni, vaikka usein menenkin ihan lukkoon ja tapaan jännittää turhistakin asioista.
      -Se johtuu itsetunnosta, koska se on jokseen kolhiintunut kuluneen puolen vuoden aikana. Toivoisin, että ymmärtäisit sen, miksi asetan rajoja, vaikka emme seurustele, eikä sellaisesta ole puhettakaan.
      Rakastan kuitenkin tätä miestä enemmän, kuin muita ja enemmän kuin koskaan vielä ketään, mutta onneksi hän kunnioittaa minua ja etenemme hitaasti. Emme myönnä, että tavallaan etenemme suhteessamme, koska ei parisuhteesta ole puhettakaan, mutta tiedän vahvasti, että menemme kuitenkin koko ajan jonnekkin suuntaan.
      Olet hieno mies sanoinesi täällä ja kuka ikinä oletkaan, toivon sinulle tsemppiä naisesi kanssa. Puhu hänelle, jos tahdot selvittää näitä asioita. Ei hän varmaan pure.
      /Kirjoitan muuten erilailla, kuin tavallisesti. :)

• Sivusta.

Ahaa. No, nyt taidan ymmärtää. Ihan hieno alku ja asenne teillä. Se lupaa hyvää.

• onsomanylevels

Ap:n ristiriitaisuudessa on nyt jotain liian tuttua. Ärsyttävä ja hankala mies todellakin. Ja silti täyttää ajatukset vieläkin. Oh well...

• Ap.

Mähän sanoin että mä kunnioitan sun rajoja. Ei tarvii pelätä! Jos tilanne muuttuu, mä teen just niin kuin parhaaksi näen.

• kummalinen elämä
        Ap. kirjoitti:

Mähän sanoin että mä kunnioitan sun rajoja. Ei tarvii pelätä! Jos tilanne muuttuu, mä teen just niin kuin parhaaksi näen.

Eli et mitään.. :D

• rajojen asettaja
        Ap. kirjoitti:

Enpä usko. -Miten tilanne nyt vois muuttua?

• onsomanylevels
        Ap. kirjoitti:

Mitkä ne rajat on? Ja taas tuo jos! Josjosjosjosjosjos.... "jos tilanne muuttuu niin teen just niin kuin parhaaksi näen". Susta tulis hyvä politiikko, puhut paljon muttet sano oikeastaan mitään... ;)

• mietin vain
        Ap. kirjoitti:

Kenen parhaaksi ?

• 12´13
        onsomanylevels kirjoitti:

Mitkä ne rajat on? Ja taas tuo jos! Josjosjosjosjosjos.... "jos tilanne muuttuu niin teen just niin kuin parhaaksi näen". Susta tulis hyvä politiikko, puhut paljon muttet sano oikeastaan mitään... ;)

kenen kans tinkaat ?

• Ap.

Haluun että rauhoitut. Sun pitäisi tajuta, etten aio mitään pahaa. En aio tehdä SINULLE koskaan mitään pahaa. Tämän kun sisäistät, olosi on parempi.

• onsomanylevels
        Ap. kirjoitti:

Haluun että rauhoitut. Sun pitäisi tajuta, etten aio mitään pahaa. En aio tehdä SINULLE koskaan mitään pahaa. Tämän kun sisäistät, olosi on parempi.

Oletko siis ihan harmiton?

Aiotkos tehdä minulle koskaan mitään hyvää, jos et kerran pahaa? :)

• Ap.

Oletko siis ihan harmiton?

Aiotkos tehdä minulle koskaan mitään hyvää, jos et kerran pahaa? :)

En mä harmiton ole, vai tuntuuko susta siltä tän kaiken jälkeen? Mulla on moraali.

• suu tukkoon

what !?

• 17+17

Taas uppoaa palstan naisiin kuin veitsi sulaan voihin tää huolestunut mies/halusin sun kanssa/torjuttu mies eli pantera-naisen aloitus.

• no höh

Mun täytyy sit ryhtyä karismaatikkosaarnaajaks, kun et mua halua :-(

• jepsis jee

Voi ap, palstan provo. Vastaa niinkuin haluat tai niinkuin haluaa. ja naiset lakoo tai ei lakoo. Ihan sekava toi kirjoituksesi ja mistä sä tiedät mikä on hyvä ja sopiva kellekin. Taidat uskotella itsellesi niin. Et oo harmiton, mutta sulla on moraali? kaikenlaisia ehdotuksia siis.

• N>M

Samaa mieltä että ap on vedättänyt koko ketjun niin että tunnisteet sopii melkein kaikkiin naisiin. Saanko arvata että naisen hiukset on myös, ei pitkät mutta ei lyhyetkään. Uskomaton tyyppi.. Ja ei, nimikirjaimeni ei ole K.R. Tämä oli sille kaverille joka aikaisemmin kysyi..

• Ap.
        N>M kirjoitti:

Samaa mieltä että ap on vedättänyt koko ketjun niin että tunnisteet sopii melkein kaikkiin naisiin. Saanko arvata että naisen hiukset on myös, ei pitkät mutta ei lyhyetkään. Uskomaton tyyppi.. Ja ei, nimikirjaimeni ei ole K.R. Tämä oli sille kaverille joka aikaisemmin kysyi..

Sen silmät on tumman siniset, JA sillä on myös tumman sinisiä farkkuja!!!

• M..
        N>M kirjoitti:

J.E

• harmi myös...

selvisi ettei ole ainakaan minulle

• M>N

N>M
      Onko i viimenen kirjain s-nimestäs

• N>M

Ei ole.. Silmäni ei myöskään ole siniset joten en ole ap:n kaipaama. Mutta sen jo tiesinkin koska ap on niiiin ärsyttävä.

• se aikaisempi
        N>M kirjoitti:

Ei ole.. Silmäni ei myöskään ole siniset joten en ole ap:n kaipaama. Mutta sen jo tiesinkin koska ap on niiiin ärsyttävä.

Niistä nimikirjaimista, vastasin siihen että laitappa itse, eli nuo K.R. on mun nimikirjaimet.

• N>M
        se aikaisempi kirjoitti:

Niistä nimikirjaimista, vastasin siihen että laitappa itse, eli nuo K.R. on mun nimikirjaimet.

En tunne ketään K.R joten turhaan omani laitan.. :)

• jojo

pffffffff. hyvä, että olet noin tietoinen omista toimistasi.
      Miksi se fiksu ihminen kuitenkin hyppi seinille ja hyppäsi melkein itsensä hajottaen läpi ikkunan.. Omituinen juttu, ei se ole ollenkaan fiksu ja vahva, sehän on seinähullu, kilahtanut ja hermonsa menettänyt prässin alla jo kauankauan sitten.
      Sillä kilahtaa heti, kun vain haiseekin prässäämiselle.

• kaikille täällä

Jaloa toimintaa.

• en pelkää enää

Kiitos, pelastit päiväni. Olen jo aivan rento... Mukavaa viikonvaihdetta, kultaseni! Toivottavasti tapaamme pian.

• yks enkeli
    • eroa ensin

ap. on varattu

• eipäs vaan

Minä taas sanoisin, että vapaa ;)

• eroa ensin
        eipäs vaan kirjoitti:

Minä taas sanoisin, että vapaa ;)

pk seudulta ja varattu.

• tässä hyvä tunniste

Kuinka paljon olen pahimmillani myöhästynyt? :)

• Vastaus sinulle

Olen tarkkaillut. 3,5 minuuttia.

• naiselta

miehelle, voisin aloittoittajan sanoin aloittaa tämän tekstin, mutta kun aloittaja on tehnyt näin, niin todellakaan en tee niin, paitsi itse olen rakastunut 40-vuo tiaaseen miieheen,. itse olen 50 -vuoti as nainen, tiedän, että hänelläkin tunteita minua kohtaan, mutta hänellä perhe josta ei varmaan voi luoipua,,lapset hänelle miehelle erittäin tärkeitä, arvostan sitä, että hän tosiaan elää lapsilleen, mutta jos heitä ei olisi olisi m,eidän romantiikka täydellistä,,

• mieheltä

Menipäs jännästi. Olen noin 40 vuotias mies ja nainen on juurikin tuo 50 tienoilla oleva. Tiedän että hänellä on ollut myös minua kohtaan tunteita, mutta nyt hän on tarkoituksella otanut etäisyyttä vaikka olen muuta yrittänyt. Hän on myös varattu, joten omalle kohdalle käy myös tuo aloittajan viesti, eli rajat tiedetään... Tsemppiä ja jaksamista, tiedän tunteen.

• naiselta
        mieheltä kirjoitti:

Menipäs jännästi. Olen noin 40 vuotias mies ja nainen on juurikin tuo 50 tienoilla oleva. Tiedän että hänellä on ollut myös minua kohtaan tunteita, mutta nyt hän on tarkoituksella otanut etäisyyttä vaikka olen muuta yrittänyt. Hän on myös varattu, joten omalle kohdalle käy myös tuo aloittajan viesti, eli rajat tiedetään... Tsemppiä ja jaksamista, tiedän tunteen.

toivottavasti emme ole toistemme kaipaajia,anteeksi kirjoitusvirheeni32 mutta en voi itse vaikuttaa edellisiin enkä välttämättä kaikkiin tuleviin, vaan tämä minun kone temppuilee,

• mieheltä
        naiselta kirjoitti:

toivottavasti emme ole toistemme kaipaajia,anteeksi kirjoitusvirheeni32 mutta en voi itse vaikuttaa edellisiin enkä välttämättä kaikkiin tuleviin, vaan tämä minun kone temppuilee,

Toivottavasti ei. Kyllähän tuossa sun ekassa kirjoituksessa on paljon asioita mitkä osuvat kohdalleen, sen takia vastasin. Omatkin tunteet ovat vain tässä ajan kuluessa vahvistuneet. On asioita joita ei pysty vaan kertomaan spostin välityksellä ja hän ei ole halunnut tavata. Kuten oli puhetta rajat tiedetään.
        Kannataa kysyä toiselta osapuolelta jos on epäselvää, se auttaa. Omassa tapauksessa ainakin on tullut se selväksi, että ei halua tavata. Elämä on...

• Toisesta ei tiedä
        mieheltä kirjoitti:

Toivottavasti ei. Kyllähän tuossa sun ekassa kirjoituksessa on paljon asioita mitkä osuvat kohdalleen, sen takia vastasin. Omatkin tunteet ovat vain tässä ajan kuluessa vahvistuneet. On asioita joita ei pysty vaan kertomaan spostin välityksellä ja hän ei ole halunnut tavata. Kuten oli puhetta rajat tiedetään.
        Kannataa kysyä toiselta osapuolelta jos on epäselvää, se auttaa. Omassa tapauksessa ainakin on tullut se selväksi, että ei halua tavata. Elämä on...

Voisiko olla ettei halua tavata sua sen takia, ettei tunteet nouse pintaan ja pelkää vaikka niiden voimaan. Voi olla että pelkää sitä miten voi käydä. Satuttaa muita ihmisiä ja sitten olisikin niin, että toinen onkin vaan leikkinyt/pitänyt hauskaa tms
        Toisen ajatuksista kun ei tiedä -varsinkaan jos ei kysy -silloinkin toinen voi ne kieltää. Ehdota tapaamista-sano että haluat nähdä.
        Kasvokkain ei voi valehdella...tunteet näkyy ja tuntuu

• mieheltä
        Toisesta ei tiedä kirjoitti:

Voisiko olla ettei halua tavata sua sen takia, ettei tunteet nouse pintaan ja pelkää vaikka niiden voimaan. Voi olla että pelkää sitä miten voi käydä. Satuttaa muita ihmisiä ja sitten olisikin niin, että toinen onkin vaan leikkinyt/pitänyt hauskaa tms
        Toisen ajatuksista kun ei tiedä -varsinkaan jos ei kysy -silloinkin toinen voi ne kieltää. Ehdota tapaamista-sano että haluat nähdä.
        Kasvokkain ei voi valehdella...tunteet näkyy ja tuntuu

Voihan se olla... Mutta vaikea tietää, kun ei suostu tapaamaan. Itsellä oli myös tuo sama mielessä, et silloin ainakin näkee onko toinen sanojensa takana. Jos tilanne olisi toinen, niin en paljoa kyselisi vaan menisin häntä tapaamaan ja selvittäisin asian. Nyt pidetään se mitä on luvattu... rajat.

• asilk

j, minen vaan osannut.

• me.

Good for you. Hyvä, että olet tunnistanut rajat ja kunnioitat niitä.
      Sori et kaikki meni niinkuin se meni, mut niin sen varmaan täytyi mennäkin. :)

• Ap.

Mä en nyt tiedä miten mä tän sulle selittäisin, ettet tulkitse väärin ja loukkaannu sydänjuuriasi myöten kohtalokkaasti ja ala hautomaan murhaamistani.

Mua ihan pikkuisen vaan häiritsee se, että annat mun läsnäolon vaikuttaa sun olemiseen. Lopeta nyt se pelkääminen. Mä en ala sua hätyyttämään, niin kuin jo aloituksessa sanoin. Ota ihan rennosti. Haluun että voit hyvin etkä hajoile. Sä seurustelet. Mä en puutu sun elämään, enkä yritä mitään. Ei yksi rakkaus voi olla noin kauheaa! Onhan sulla se toinen rakkaus, tai mikä nyt onkaan.

Miehet tykkää susta ihan selvästi. Älä ole tuollainen panikoija. Se ykskin tekee susta pian äidin itselleen, jos et ole varovainen.

• onsomanylevels

Ei ollutkaan minulle tämä, helpottavaa sinänsä :) ei ole tummansinisiä silmiä enkä ole varattu. Muuten kyllä tuntomerkit täsmäsi.

Hyvää jatkoa ap:lle, luulen että tulkitset naisen käytöstä ja tilannetta liikaa. Asioilla on tapana järjestyä :)

• halu

Ap:lle Se tunne kun toinen on jotain niin ihanaa että toisen puolesta tekisi mitä vain. Rakkaus kun toisen silmiin katsot ja huomaat miten hän saa sinun sydämesi lyömään tiheämmin ja sinun on vaikea puhua hänelle koska sinua jännittää Se ettet vain mokaa mitään koska hänen tunteesi merkitsee sinulle kaikkea sitä mikä on parasta elämässä.

• sivusta...

Tietääkö mies tunteesi? Kannattaisiko kertoa se miehelle suoraan, vai leikitkö hänen kanssaan?

• heräsin jotenkin

Vaikea vastata kun on niin ihme naiselle osoitettu, en ole, mutta olen hajoillut, mitään rajoja en ole osoittanut tai laatinut, hän välttää mua silti ja minä häntä, vaikka häntä ajattelenkin.

• EVVK

Kaikki tunnisteet sopii. Kiitos. Ja anteeksi :D Tiedän että olen toiminut hyvin ristiriitaisesti sinun lähelläsi ja ymmärrän että se tekee varmasti sinunkin olosi epämukavaksi. Tämä kaikki on johtunut vain siitä syystä että ihastun/rakastun hyvin harvoin ja valittuihin ihmisiin. Lisäksi oman elämäni ongelmat. Ne tekivät jo perusolemisestani hieman tukalaa. En osannut käsitellä sitä kaikkea sisälläni myllertävää, vieläpä kun en voinut kertoa tilanteesta kenellekään. Täytyi vain selvitä, jotenkin.
      Että kyllä tämä tästä. Aikaa oletkin minulle suonut, kengänjälki persuuksissa tuntuu vieläkin;) Ja hyvä niin. Normaalisti omaan itsekin suhteellisen korkean moraalin, yhtä ja toista elämässä nähneenä ja todenneena. Pidän sinusta vieläkin todella paljon ja kestikin aikansa, että ymmärsin sen olevan ok. Tunteita saa ja pitääkin olla. Olet ihana. Kaikkea hyvää ja unelmiesi täyttymyksiä sinulle. Red lady with blue eyes.

• bluejeangirl

Kaikillehan on ihan selvää esimerkiksi paikkakunta missä kyseinen naishenkilö mahtaa vaikuttaa...
      Kaikki vaan olettaa ja omii näitä juttuja, näin saadaan kilometrin mittainen ketju ilman mitään järkevää sisältöä.

Käsi ylös kaikki sinisilmäiset naiset, jotka käyttää sinisiä farkkuja! Minäminäminä!

• iceicebeibi

Sä oot niin coool, että mä tärisen kylmästä!
      ootko silti lämmin ihminen? Es mulle?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3819
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2954
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      924
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      731
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe