Olen ihan loppuunpalanut kouluhommien takia... Ylppärit eivät menneet kehuttavasti.. motivaatio oli jo ihan lopussa ennen ylppäreitä..
En jaksa. Katson vain papereita ja krjoja ja lukemisesta ei tule mitään. Olen yksin täällä ollut neljän seinän sisällä koko viikon, enkä ole mitään saanut aikaiseksi. Maanantaina viimeiset kirjoitukset...
Kertokaa.. Mitä teen??? :( Minulla jatkuu kirjoitukset vielä ensi syksynä ja sitten se on siinä. Käyn vielä pari kurssia koulua..
Kaikki burn outista selvinneet, kertokaa miten pääsitte yli ja saitte yö/koulumotivaationne takaisin?? Haluaisin selvitä tästä koska mieliala on tosi matalalla ja olen jo aika ahdistunut ja masentunut...
Kiitos
Miten päästä yli burn outista?
tuskaaa
3
270
Vastaukset
- RUUVIPENKISSÄ OLLUT
kaiken tärken asia minulle oli positiivinen asenne. minä aloin nauttia pienistä onnistumista. musiikin kuuntelu ja haaveilu ja ihmiset ympärillä auttoi.
- Liikunta auttaa
Jos vain suinkin jaksat ja kykenet, yritä liikkua: ulkoilua ja lenkkeilyä tms. Urheilu lisää endorfiineja ja vaikuttaa siten mieleialaan lääkitsevästi.
- tutkija rytkövaarast
Jos ei jaksa niin sillon ei jaksa.
Pitää tunnustaa faktat ja antaa itelle mahis lepoon.
Toiset tarvii viikon , jotkuu useamman vuoden.
Itellä meni burnoutin jälkeen kolmisen vuotta että kykenin alan vaihtoon ja koulunpenkille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2184529
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.283220Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1082413Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek342014- 1861728
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut341695Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131403Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs61309Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2211276- 421262