Mitä venäläisomisteisia firmoja Lappeenrannasta löytyy? Olisi hyvä tietää, niin tiedän laittaa nämä kaikki henkilökohtaiseen boikottiin. Itse kukin saa liittyä mukaan, jos haluaa. Boikotti on aivan paikallaan, sillä venäläiset tuntuvat käyttäytyvän kuin tiivis kollektiivi, tarkasti Kremlin pillin puhallusten mukaan.
Tietoa venäläisyrityksistä Lappeenrannassa?
8
316
Vastaukset
- tasaraha tauno
Hyvä mie laitan poikottii kaikki karvakäsi veronkirtäjien pitseriat Niissä kälyn serkun kumminkaimat olevinaan töissä että saavat oleskeluluvat Suomeen Ootteko saanu ikinä kuittia ko paikoista
- oikeeeeen
oikein!!
- Huomioita
Lehti:
"Suomessa asuvat venäjänkieliset sanovat, että joidenkin kantasuomalaisten suhtautuminen heihin on muuttunut epäluuloisemmaksi Krimin kriisin myötä. "
No niin,,,
tästä se lähtee - kohta pyydetään Putinia avuksi koska Suomessa aletaan sortaa venäläisiä.
Näinhän se saadaan etenemään kuin juna, kuten Krimillä. - ILMAN VOITA
Miun vaimo on asunut SUOMESSA 20 vuotta varmasti saattaa opettaa vaikka siun lapsia Maksaa verot SUOOMMMEE mikä harmittaa Ja ON RYSSÄ
- Tali Ihantala
Jostain sattuneesta syystä on tuo varovaisuus ryssiä kohti tullut äidin maidon mukana jo geeneihin. Sen verran monta sukupolvea on saatu opetella tuon arvaamattoman naapurin kanssa asua vierekkäin.
Itse en noihin kieroilijoihin ole ikinään luottanut enkä tule luottamaan. Siellä ne putlerin apinat pitävät harjoituksiaan meidänkin suvun entisillä tiluksilla. Vittu vielä pitäisi näiden paskojen persettä nuolla pthyi.
- taliaivo
No paljon meni siulta maita häh Minun äidin suvulta jäi noin 100h maita iivanoille Silti vaimoni asuu sUOMESSA ja on myös Kaksoiskansalaisuus Ja meillä on Aika Iso asunto PIETARISSA kyllä KÖYHÄÄ harmittaa
- Rohkea...
Siis käännetään tämä sepustuksesi Suomeksi. Maita jäi enemmän, kuin sinun satusi 100 hehtaarista. Teidän suku oli käpykaartilaisia ja perunakuopan pohjapinta-ala oli korkeintaan 2 neliömetriä jossa sukusi miehet pakoili rintamaa.
Itse olet reppana joka tankkausreissulla löysi sen oikean karvakolmiosta :) :)
Varmaankin sossun luukuttaja daamisi omisti siellä oman haarakonttorin.
Otan osaa jos harmittaa lenskin lutikkalinna, kun ei Suomesta ole saanut kuin sossun vuokrakämpän..... - Pitäskö
antaa mitali.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301926
- 1211385
Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!
https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro1401160Keitä oli kunnanjohtajan erottajat?
Kouluja ei ole varaa ylläpitää mutta johtajasopimukseen palaa 100000 euroa ja uuden johtajan hakuprosessi maksaa kymmeni631092Atte Harjanne usuttaa eläkeläisvihaan
Karmeeta kuultavaa aamun uutislähetyksessä, kun Atte Harjanne, tunnettu eläkeläisvihaaja, suitsii sukupolvien välistä v2861074- 491059
- 1381045
Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470927Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet94897Mä oon tyytyväinen, että ei ole enää tunteita.
Samalla tajusin, että sun kohdalla tykkäsin enemmän niistä tunteista kuin sinusta persoonana. Halusin väkisin nähdä sinu58829