Vastaa rehellisesti: Oletko onnellinen?

Onnea on

Kyllä vai ei? Oletko m vai n?

40

359

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monimutkaista

joo ja en
      n

• Nainen olen

Sama täällä. Olen onnellinen kaikesta mitä olen elämältä saanut ja toisinaan onneton että en voi elää sellaista elämää kuin haluaisin.

• jotain puuttuu

Ei.
      Olen n.

• yksipävain

En ole onnellinen, kun en saa häntä, joka sydämeni valloitti :( Ikävä on liian kova.
      Nainen olen.

• en m

.

• sielu on harmaa ja turta

En. Mun elämä on mennyt perseelleen jo syntymästä.Perimä, kaltoinkohtelu,sairaus ja lääkkeet jättäneet jälkensä, En ole syönyt lääkkeitä moneen vuoteen,mutta enpä enää tunnekaan mitään.Varmistin vielä paskan elämän rakastumalla mieheen joka häpeää tunteitaan minuun.Tiedoksi miehelle joka ei koskaan lue tätä, et kuule minusta koskaan enää.Älkääkä vittu kyselkö kenelle menee.Ei kenellekkään teistä.

• nainen<<

en ole tällä hetkellä...pitäisi saada se mies,sitten olisin...muuten elämäni on puolinaista...tiedän heti mitä tekisin sen miehen kanssa
      olen nainen

• >> mies <<

miksi et vain tee jotain. täällä tuskin saa kukaan mitään tapahtumaan.

• nainen<<
        >> mies << kirjoitti:

miksi et vain tee jotain. täällä tuskin saa kukaan mitään tapahtumaan.

kiitos sain luvan....menen ja otan sitä miestä niskasta :D näin täytyy varmaan toimia

• nainen<<
        nainen<< kirjoitti:

kiitos sain luvan....menen ja otan sitä miestä niskasta :D näin täytyy varmaan toimia

ootte te miehet hankalia....teitä pitää vetää jalasta ja raahata sänkyynsä :) ja kun ajattelin toimia ihan toisella tavalla....!

• rivienvälistäm

Miksi täällä.

• onneton

no en ole ollut vuosiin onnellinen .toivottavasti joskus olen

• yksin ja onneton

En ole onnellinen, mutta toivon mukaan joku päivä voisin olla. Juuri nyt en halua tai tuskin, koskaan tulen olemaankaan sellaista ei suoda vain kaikille.

• yksin ja onneton

En ole onnellinen, mutta toivon mukaan joku päivä voisin olla. Juuri nyt en halua tai tuskin, koskaan tulen olemaankaan sellaista ei suoda vain kaikille.

• yksin ja onneton
        yksin ja onneton kirjoitti:

Lisäys ed. Nainen olen.

• lunasta vastaus

vastaa ensn itse, miksi haluat tietää ?

• olen tumma

Olen. Tänään sain kuulla kuinka kaunis ja fiksu pari olemme mieheni kanssa. Ja sitä olemmekin kera rakkauden

• Barbarita

olen olen olen:)))

• vilpitön

Onnea teille. Rakastunut pari on kaunis. Ja ne hyvät teot....

• ei ikinä tiedä

Olin. Haluaisin joskus kokea täydellisen, viipyilevän onnellisuuden uudelleen. Kenties hänen kanssa ketä kaihoan.

• surullinen

En ole onnellinen. Paljon murheita mielen päällä, raskaita päätöksiä pitänyt tehdä. En edes muista milloin olisin ollut onnellinen. n

• joojookoo

Muuten onnellinen mies olen, tyytyväinen itseeni ja tähänhetkeen.
      Ainoa joka puuttuu on se palanen sydäntäni jonka hän on ottanut pantiksi.

• sydän lämpöä täys

saat lainata mun sydäntä, se on kyllä aika riekaleinen, eheytymässä

• Kosketusta kaipaava

En taida olla koska hän puuttuu viereltä :(
      Olen nainen

• Kosketusta kaipaava

Kuvan katselu teki työnsä, mies ilmestyi uneeni

• Tarvitaanko onnea

Olen yrittänyt olla onnellinen, välillä onnistunut siinä hyvinkin, mutta nyt on vaikeaa. Löysin rakkauden pitkästä aikaa kanssasi, sen oikean tunteen. En voinut jatkaa, koska en ymmärtänyt miten välillä kohtelit minua. Rakkaus raastaa minua. Haluan pois sinut ajatuksista. Haluan olla vapaa sinusta, vaikka kaipaan yhteisiä hyviä hetkiä, tunnetta että me olla toisille tärkeitä, että voisin luottaa sinuun. Sekoan varmaan. Oletko jo unohtanut minut. Hyvä varmaan minulle. Ehkä pääsen joskus tasapainoon ja olen taas onnellinen omassa itsessäni. En tarvitse rakkauttasi, koska et sitä halua antaa, vaikka sanot että välität.

Olen selviytynyt paljon pahemmistakin myrskyistä, voisinko selvitä nyt. Ei tunnu siltä enää. Olisi mukava luovuttaa. En jaksa enää. Toivottavasti löydät onnesi, vaikka en tule sitä löytämään. Se viimeinen kappale, jonka soitit, oli kaunis. Se ei ollut enää minulle.

Tarvitaanko onnea, voiko olla vaan onneton ja kuihtua pois.

• Oliko se r...?

Olisin yllättynyt, jos hän olisi sanonut tuntevansa noin. Mutta hänelle oli ilmeisesti vaikeaa olla niistä avoin, eikä hän tainnut noin syvästi tunteakaan. ? . Avoimuuden puute, tilanne ja siitä johtuva ajoittainen jarruttelu sai tuntumaan kaiken vaikealta ja myös raskaalta, kun tunteet oli niin suuria - ainakin omalta puoleltani. Tunteita vielä on, mutta olen luovuttanut. On ollut pakko, että pää pysyy joten kuten kasassa.
        Aina kun kuulen sen viimeisen kappaleen, hän tulee mieleeni. Se oli hänelle.
        Tästä nyt vain on kammettava eteenpäin. Meitä ei ollut tarkoitettu vaikka siltä niin tuntui ja hölmönä siihen aikani uskoin.
        Onnellinen? Aika näyttää, mutta nyt juuri yritän vain toipua...

• Tarvitaanko onnea
        Oliko se r...? kirjoitti:

Olisin yllättynyt, jos hän olisi sanonut tuntevansa noin. Mutta hänelle oli ilmeisesti vaikeaa olla niistä avoin, eikä hän tainnut noin syvästi tunteakaan. ? . Avoimuuden puute, tilanne ja siitä johtuva ajoittainen jarruttelu sai tuntumaan kaiken vaikealta ja myös raskaalta, kun tunteet oli niin suuria - ainakin omalta puoleltani. Tunteita vielä on, mutta olen luovuttanut. On ollut pakko, että pää pysyy joten kuten kasassa.
        Aina kun kuulen sen viimeisen kappaleen, hän tulee mieleeni. Se oli hänelle.
        Tästä nyt vain on kammettava eteenpäin. Meitä ei ollut tarkoitettu vaikka siltä niin tuntui ja hölmönä siihen aikani uskoin.
        Onnellinen? Aika näyttää, mutta nyt juuri yritän vain toipua...

ei ollut r

• Nainen.

En. En ole.

• on vain

Olen ja en ole. Päällisin puolin elämä hyvää,mutta jotain on pielessä
      kun täällä hortoilen.

• -n-

En. Mun elämä on aina ollut p*rseestä. Kai se tätä samaa p*skaa on loppuunkin asti. Ikuisesti yksin.

• onnellinen sairas

On se ihmeellistä että onnellisuus on jostain toisesta ihmisestä kiinni. "En saa sitä, en voi olla onnellinen...blaa,blaa..."
      Onnellisuus lähtee sinusta itsestäsi, kun itse teet itsesi onnelliseksi se onnellisuus on paljon helpompi jakaa toisen kanssa.
      On elämä kohdellut minuakin aika rajusti mutta siitä huolimatta olen aina pystynyt kasaamaan itseni, iloitsen elämän tarjoamista pienistä asioista, en laita onnellisuuttani toisen niskoille kannettavaksi. Oma asenne, hyvät ihmiset!

Tästä tulee satavarmasti kauhea ryöppy katkeria vastauksia kuinka elämä on niin pee:stä ja voi, voi säälikää... No, se on sitten heidän asenteensa onnellisuuteen, en voi sille mitään.

• Kaikki eivät

valitettavasti ole yhtä kovia kuin sinä, eikä heillä ole tarvetta pitää jotakin jumalatonta muuria koko ajan itsensä ympärillä selvitäkseen elämässä. Toisilla on tarve tuntea oikeita tunteita. Tiedän muurin takana eläneenä, kumpi niistä on lopulta parempi vaihtoehto.

Kaipaisit hieman empatiaa olemukseesi. Se muuri on sinullekin pelkkä selviytymiskeino, tosiasiassa pelkäät aitoja kohtaamisia enemmän kuin mitään muuta. Ja lopulta sua itseäsi sattuu kaikista eniten. Ketään muutahan ne sun tunteesi eivät tuolla tavoin ikinä kosketa.

• vaikka muut asiat..

itseltä puuttuu elämästä se toinen ihminen...uskon,että myös mies,perhe tuo onnellisuutta...yksin en näitä voi saada...

• M Woman

:) Onnellisuus on minulle kiitollisuutta, jos koen olevani kiitollinen voin sanoa, että olen onnellinen. Olen kiitollinen niin monesta ja arkisistakin asioista, tiedän jo elämänkokemuksen perusteella, että onni on tässä ja nyt, aamu auringossa, sateen ropinassa, ukkosen paukkuessa, kahvikupposessa. Kaikki me ollaan onnellisia omaisista terveydestä jne.., niitä vaan ei ajattele, eikä onni tunnu onnelta.

Uskon, että onni minulla on juuri siinä mitä minulla on, nyt! Ei se muuta sitä seikkaa, että haluan ja kaipaan jotakin sellaista, mikä ilmeisesti ei sitten mulle, koska olen nyt elämäni pattitilanteessa ja se vie multa energiaa, onni on se että energiaa on riittänyt, enkä ole vielä loppuun palanut :), vaikka toisinaan tuskailen elämäni vuoristoradassa, elämä on!

• Ei, sydämmeni sulla.

Kylmää Tää Ilman Sua E

• yönääni

• kylmä kala
        yönääni kirjoitti:

http://www.youtube.com/watch?v=rBqBIDlsrwY

Onnellinen. Mitä se on. Olen herkeämättä uurastanut ja aina perhettä ajatellut. Mitä olen saanut? Pikkuhiljaa kaikki murenee..meni työ ja kohta koti.sairas määrä työtä ja unelmia sekä jatkuvaa uurastusta. Kateelliset vievät elämän edellytykset. Näin minulle tehtiin. Pärjäsin eron jälkeen, hyvä koulutus..kodin perustin..en juhlinut sinkkuuttani, mutta kateellisia käärmeitä maamme on täynnä..no nyt on hyvä mieli ihmisillä. Olen tosi katkera ja entinen onnellinen. En jaksa kotiani purka myytäväksi..

• 18+3

En. Mies olen.

• Oikea Tosimies71

Voisin olla paljon onnellisempikin, eli en ole onnellinen noin keskimääräisesti. Syy on Ajiksen. Olen Tosimies

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      224
      4576
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      445
      3308
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2238
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1889
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      5
      1208
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      74
      1043
    7. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      26
      1035
    8. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1035
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      77
      966
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      54
      926
    Aihe