täällä palstalla. Hän ei koskaan enää ota minuun yhteyttä. Alan olla varma asiasta ja tällä palstalla ei käy. Loukkaan vain itseäni ja saan turhia toiveita. Nyt on aika irroittautua täältä.
Suotta minä
10
191
Vastaukset
- nyt heti
tuu lojumaan mun lasiterassilla olevalle ihkauuteen porealtaaseen.
- ap.
tule hakemaan. mua väsyttää
- ed.
ap. kirjoitti:
tule hakemaan. mua väsyttää
jeps. Laitan pari olutta jääkaappiin. Poreallas siis odottaa.
Pitkäaikainen haave omasta altaasta toteutui tänään. :) - ap.
ed. kirjoitti:
jeps. Laitan pari olutta jääkaappiin. Poreallas siis odottaa.
Pitkäaikainen haave omasta altaasta toteutui tänään. :)hyvälle kuulostaa. et vaan ole hän. onnea sulle :)
- kylläpä.
Samoilla linjoilla. Tosin en sitä kyllä odotakaan, että ottaisi. Ja epäilen vahvasti ettei ole palstalla.
- vaivaan myös
Olen täällä koska tahdon vaivata päätäni, olen mielipuoli ' , ] ]
- vaivaan myös
..hyvällä tavalla tietysti. :)
- toimintaa
Miksi aloittaja itse ei ota häneen yhteyttä?
Lusikka kauniiseen käteen jos jotain haluat, ei kaikki ole aina jonkun toisen tehtäviä.- ap.
Kaikki ei aina ole niin helppoa ja selkeää.
- Älkää jankuttako
Taas tää sama jankkaus."Miksi ei ota yhteyttä?"Miksi ihmiset ajattelee noin ahtaasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583