Halusin vaan sanoa että...
että...
että...
(olet tosi suloinen)
Niin. Ei muuta.
Vietä kiva viikonloppu.
E
7
235
Vastaukset
- uniin yhteisiin
Tottaka,i olen enkeli, joka itkee, nauraa ja rakastaa elämää.
- Sepä E
Kiitos samoin.. JOs oot mun "ällä" - voisit yhteyttä oottaa ja pian?
- ei kenenkään ällä
ootellessa..
- Ällä
Ihanaa, sun Ällä...voisin mä kyllä olla yhden E:n ällä, jos huolis. Taitaapi vaan pitää minua vähän vinksahtaneena ;D Joo, yhteyttä ottasin, jos olisin varma, että ei tule turpaan, mutta niin...riskit on suuret ja minä olen oikeesti pieni ja pelokas ihminen, you know?
- 7+3
Mitäs oottelet?
- 3+3
Hitto, oisin voinut kirjoittaa ihan samanlaisen viestin yhdelle E-naiselle, mutta ehdit ensin. Noh, kaipa tämä hänellekin käy.
- E1009
Tää yks E-nainen ottaa ihan niin monta viestiä vastaan kun haluatte kirjoittaa :)
TIetäen, etttette todennäköisesti ole kumpikaan se ällä joilta viestiä toistaiseksi kaipailisin, vaan en odota.
Antakaa pojat palaa vaan, kyllä tänne viestejä mahtuu.
Lisätäänkö mukaan musiikkia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573