Ovat niin ruosteisia ja mutenkin ongelmallisia autoja ettei ole mitään rajaa.
kyllä sitä ei moni väyrystä riesakseen hanki.
17
165
Vastaukset
- paskaväyry
Näin on! Ei väyrystä, sehän saa vaan naapuritkateellisiksi.Parenpi ostaa volkkaari tai saab
- paskakärry
Laiskoja ja kokoonsa nähden alitehoisia lotjoja ja kaiken lisäksi kuluttavat polttoainetta tehoonsa nähden aivan liikaa.
- kakkaläjä
paskakärry kirjoitti:
Laiskoja ja kokoonsa nähden alitehoisia lotjoja ja kaiken lisäksi kuluttavat polttoainetta tehoonsa nähden aivan liikaa.
Mäkin ajan mieluummin mun mopo-autolla, kyllä jämpti on niin...
- Paavo Pesusieni
Vaikka minulla on lukihäiriö ja mobiililaitteella tulee kirjoitusvirheitä niin ketjun aloittajan ei kannata hommata paavoa itselleen. Se on kuin heittäisi helmiä sialle, hänen kannattaisi siellä yläkoulussa pyytää tukiopetusta äidinkielessä.
- älä osta mersua
totta väyrysmersu on vaan ongelma jätettä piste ainut mersu w124 ottakaa uudemmista se tähti pois nokasta
- Katsellut
Kannattaako enään ostaa 1995 300 farmari dieseli automaattia? autolla ajettu 600000km,on kuulema hyvässä kunnossa ja rekisteröity pakuksi,on ilmastointia ja ortopedi penkkiä niin ja kattoluukkukin,ollut taksissa kajaanissa ja tuotu saksasta 2004.
Miten on mitä tälläinen 600000km ajettu hyvässä kunnossa olevalla on mielestänne hintaa???????????????? Kuulema pitäisi käyttää heti diesel huolossa kun vedot on heikonlaiset,eli pumpussa lienee jotain.
Mutta jos olisitte ostamassa itse vastaavaa niin maksaisitko 3000e autosta joka on juuri tuolainen?????? - näin on näreet
Kyllä se mersu vaan herättää uskomatonta kateutta. Mitäs muutakaan sanoa.
- mbman
Kyllä mersut ovat parantuneet joka malliuudistuksen yhteydessä. Ainut poikkeus oli W124, joka oli huonompi kuin edeltäjänsä W123. W124 oli eräänlainen nykymallien prototyyppi. W210 kärsi alkuvaiheessa EU direktiiveistä joidenka takia siirryttiin vesimaaleihin ja ruostesuojaus käytännössä kiellettiin liuottimien takia.
Samat ongelmat tosin olivat kaikilla eurooppalaisilla autovalmistajilla, Useimmilla vielä pahempina.
Omaa kokemusta löytyy -50 luvun ponttooneista lähtien,sen jälkeen perheessä on ollut kaikki taximallit tähänpäivään asti ja jokunen s-mallikin pyhäautoina. Joitain muunmerkkisiäkin on pihassa käynyt, eurooppalaisia ja japsejakin, mutta eivät ne kauaa ole pihassa viipyneet.
Tekniseltä laadultaan meset ovat olleet ylivoimaisia koko ajan mutta täytyy myöntää, että muut merkit ovat parantaneet viime aikoina, jotkut premiumit alkavat olla lähes tasoissa. Tosin hintakin alkaa olla tasoissa, erään valmistajan mersua vastaavat mallit ovat jo kalliimpia kun mersut.
Huipulta on vaikea kavuta ylemmäs. - älä osta mersua
ei kannata ostaa mersua parempia ki on saatavilla
- Paavo Pesusieni
Se riippuu auton kunnosta, käyttötarpeesta ja kuinka paljon itse pystyy tekemään autolle. Siitä esim. saa kuljetuskykyisen kakkos auton perheen tarpeisiin tai työauton. Silloin puhutaan käyttöarvosta ei siitä paljonko se maksoi tai mitä siitä myytäessä saa. Ja kyllä mbman on oikeassa laadusta, muuten kun olen liikkeellä tuolla missä talvet ovat kylmempiä, kuivempia ja tiesuolaa ei käytetää hiekoitushiekan seassa on aika siistejä w201, w202, w203 ja w124 ja w210 sekä w211 liikenteessä. Nämä jotka mersupalstalla huutavat vioista eivät koskaan ole ajaneet tai omistaneet mb. Jutut kaivetaan missä luotettavuudesta kertoo se että joku tuntematon kirjoitti internetin keskustelupalstalla.
- lahooooooooooooooooo
mersut lahoooooooooooooooooooooooooooooooo ei kannata ostaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
- Paavo Pesusieni
Hei taas unohdit iltalääkityksen.
- Mersu pipot
Aloituksen aloittajana (katsellut)merkillä kommentoin sen verran tässä vaihessa että voi taivaan tali kynttilät.
Olen omistanut 11kpl omassa käytössä olevia mersuja mutta nyt katselen uudestaan kaikenlaisia mersuja ja muitakin autoja.
Kävin katsomassa nyt noita,reissuhan oli henkisesti raskas,lukematon määrä puhetta puhelimessa ennen kuin pääsin katsomaan.Lopulta koitti katsominen.
Ensimmäisenä pihalla liejussa asteli reteesti kuin kuninkalinen mersun pipo siis mersun pipo pääsä ja väyrysmersu oli siinä vierellä liejussa , 320 cdi farkku no sen näki kaukaa jo mitä se oli ????voitte siis ihan arvata.......penkit oli nahkariekaletta,no en toki sitä mennyt edes ostamaan vaikka hän niin mainosti että jompikumpi myydään.
No autotallissa oli 124 melko siisti mutta huonosti pidetty,autollahan oli ajettu oletetusto 600000km ja sillä väyrysellä 400000km yli,no erohan oli kuin päivällä ja yöllä,mutta se yksilö 3000e 124 mersu ei ollut sen kuntoinen että olisi ollut aihetta kauppaan,uusi hinnoittelu olisi ollut jota en toki kertonut olisi ollut 124:tä 1500e ja väyrynen vaikka olikin farkku 320 cdi mallia 2001 siitä tonnin korkeintaan 1500e siis enintään kun puekurikin oli tuhannen pil-lunriekaleina ja kori täynnä sanomista nahkariekaleistuimineen.
Vuotojahan oli 124 ja ei täyttänyt kriteerejä ei ollut yksilö ei sinnepäinkään,ei oikein siinä kunnossa käyttöönkään vaan diesel korjaamoon pumpunlaittoon ym hommaa aika reilusti.
Vielä eilen illalla puhelimessa mainosti että olisi toinenkin mersu isällään 320cdi farkku,kahdenpitkän tunnin keskustelun jälkeen sanoin että soitan kun mietin tuossa yön yli,aamulla sitten soitin niin ääni muutui kellossa,etpä sinä tästä väyrysestä maksa kuitenkaan(piti siis olla ihan huippu yksilö 320000km ajettu auto)
Käyt vielä kumminkin tinkaamaan kun tässä on sielä täällä ruostetta (eilen ei ollut)sitten oli ajettu talvella jäniksen päälle ja tästäkin oli puskuri kappaleena,herra jumala että ei voinut kun kuunnella mitä tää voi olla ,puhelimessa molemmat veijarit isä ja poika kummalikin valio mersut osoittautui täydeksi romuläjiksi,vielä tämä pojan isäkin kertoi että hänekin isällä on mersu eli pojan ukilla.
Voi luoja mikä uskonto ja niin huippu yksilöitä mutta oikeasti romuja,tämä pojan isä pyysi mersusta 6000e,mutta meni puihin kun tajusi ettei se ole kunnossa niin kuin oli kertonut joten en edes mennyt katsomaan kyseistä mersua.
Suku joka käveli mersupipot päässä ja oli niin kuninkaita mutta tyhjin käsin jäivät,rahaa ei laskeutunut käteen,oli rahat mukana 10000euroon asti mutta autot oli 1000-2000e autoja.huh että netti autosta ei pidä oikeasti vaikka kuinka näyttää hienolta mainospuheineen edes oikeasti vaivautua soittamaan.
Olen katsonut nyt useita mersuja ja aikaa siihen menee näköjään kuukausia ehkä voi löytyä keväällä joku ,taidan katsoa w211 korisia tai vaihdan ostan toyotan tai volvon tai citröenin joka ei ruostu ei ole ruostunut enään 20 vuoteen korit on niin hyviä.- Paavo Pesusieni
Jos sitten ostaisit, mutta ei taida olla tuota hilloa eli munkkia aka rahaa millä maksaa. Samalla voisit sitten siirtyä kehumaan vollea, mulkosilmä korollas tai shitikkaasi noille merkeille omistetuille palstoille. Täällä on tietosi luettu ja heikoiksi havaittu, jos nyt vaikka hommaisit jopon niin olisi pojulla kulkuväline.
- Mersupipot
Paavo Pesusieni kirjoitti:
Jos sitten ostaisit, mutta ei taida olla tuota hilloa eli munkkia aka rahaa millä maksaa. Samalla voisit sitten siirtyä kehumaan vollea, mulkosilmä korollas tai shitikkaasi noille merkeille omistetuille palstoille. Täällä on tietosi luettu ja heikoiksi havaittu, jos nyt vaikka hommaisit jopon niin olisi pojulla kulkuväline.
hei paavo...
Ei mulla ole corollaa enkä varmaan haluakkaan sitä,tosin se on huippu auto myydä vanhanakin,ajattele tuttava omisti 2000 pienen corollan jota itse katsoin silmät pyöreenä taitaa olla justiinsa niitä mulkosilmäsiä niin kuin se väyrynen ja lipponenkin eli w211:kin.
No ukko laittoi corollan eräänä perjantaina myyntiin niin samantien varaus tuli ja sunnuntaina haki sen mulko silmän,koitappa laittaa mersu,ja arvaa mitä?ne on kalliitta sitten corollat kun vertaa sen ostohinnan ja iän,niin noissa muuten on hirminen tekniikka ,ne ei mene miksikään ja korit jo tuon ikäisessä kohtuullisia,siinäkään ukon corolassa ei ollut ruostetta.
Ai pitäs hommata jopo,voi helkkari,mulla on sellainen uniikki 1970 luvun se on siis huippu siisti,se on vähän kuin mersulla olisi 123 malli ensimmäinen tai 115:nenkin.
Mulla siis on se jo,niin seuraavaksi laitat mummo pyörän niinhän?
No mulla on ihan uuden veroinen 1980 luvun uniikki tunturi mummopyörä 28 tuumainen,no muitakin on kuwaharakin ja muita merkkejä ja ne on oikeasti minulla.
Sitten kysyt varmaan osta se potkuri? nosekin on autotalissa ,säitytän sitä kun sekin omn yksilö.Mitähän minulla ei tuolaista halpaa juttua ole?no ei tuu nyt heti mieleen.
Eikä minulla ole munkkia ja hilloakaan,mutta rahalla maksan,aatteleppa nyt ja istahda ja tämäkin on tosi minulla on nostettu rahat pankista 10000e asti,juuri muuten soitti mersu mies tämän kirjoituksen aikna siksi on viivettä tässä,omistaa 2004 E 270cdi ,kaupittelee sitä kun ei ole käteisostajia jonossa,kymppiä pyytää mutta arvioin sen 7000e-8000e kantimille mikäli on siisti,uhkasi soittaa uudestaan,tälläkin kaverilla sattui paha haaveri justiinsa tänään,peräkärrin aisa teki puskuriin reiän ja pienen vekin kanteen,sekin menee laitettavaksi,on kuulema vakuutus joten uuden laittattaa.
Tämmöstä,mitenkäs sielä,onko kotona 10000e ja takassa tulet.
Ja on totta havumetsien maasta.(oikeasti).
- Katselin
Paavo pesusienelle ja eemeli miehelle kerrottakoon ihan näin vielä että jos epäilette niin tämä oli totta havumetsien maasta.
Minä sanonkin että on ne rujoja nuo väyryset nykyää,minulla kun oli uuden karheana aikonaan 290td muttei nuo pirut ole kunnossa nämä väyryset ,ne hirveessä ruostepommina liikenteessä,ajatella että se 124 oli ruosteeton käytännössä,kaikki ovien tiivisteiden aluset oli ihan huiput ja ovien alapuolet ,ei missään ollut ruostetta,mutta autoa pidetty huonosti,3000e 1995 mallin auto pitää myös olla kunnossa kori ei aivan riitä,samoin kun väyrysellä taas kori on ihan tuhanen rupisena niin kone taas kyllä yleensä toimii,hirveetä katsella teitä kuninkaalisia kun te ajatte useimmat siis ihan huimilla vehkeillä,oma toyotani pesi nuo molemmat mersut ,on maasturi ja ajettu 440000km mallia 1993,ei voinu verrata,löytyyköhän sitä kunnollita matka autoa?
Tiedä tuosta tiedä vaikka menee kesälle ja pitkälle,nettiautossa ei ole kyllä kuin pas-kimmat myynissä. - lahhooooooo
mersu lahooo käsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin lahooooooooooooooooooooooooooooooo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291909Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651880Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3751748Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221158- 121131
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81066- 881066
- 2851025
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks501001