Miksi qruiserissa ei kysyntä ja tarjonta kohtaa?

komea tai ruma

Eli olen yrittänyt qruiserissa viestitellä komeille kundeille, mutta yleensä saamatta minkäänlaista vastausta. Mutta sitten taas tyypit jotka minua siellä lähestyvät ovat jotain tynnyrivartaloisia pullukoita, pitkätukkia, karvanaamoja tai liian vanhoja. Että voisiko tämä johtua siitä että itseäni rumemmat näkevät minut itseänsä komeampina, ja taas itseäni komeammat näkevät minut puolestaan itseänsä rumempana? Vai kenties jostain ihan muusta?

58

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teinikaikkitietävä

Juurikin noin. Tynnyrille keskivertokundi on kultaa, komistukselle puolestaan paskaa. Ja yleensä noilla puistattavimmilla olennoilla on kaikkein löysimmät kriteerit, kun taas toiselle ääripäälle ei kelpaa mikään.

Itse koen niiden tutustumisen arvoisiksi ne ihmiset joiden kanssa kokisin seksin miellyttäväksi, ihan vain siitä syystä että qruiserilaiset yleensä joko etsivät/haluavat aloittaa tuttavuuden seksillä.

• Veggku

Qruiserissa naamoja riittää päiväkausiksi. Jos kohteesi on komea tai kuuluisa, hän tukehtuu viestipyyntöihin ja rima jo senkin takia nousee pilviin. Aika moni joutuu siihen ansaan, että jäävät itkemään, miksi maailman komein jätkä ei ihastu juuri minuun. Onni syntyy parhaiten oman tasoisen kanssa.

• joopajoojaniinpäniin

Paitsi että se taso on aika subjektiivinen juttu. Tästäkin löytyy aikas hauskoja tapauksia tuttavapiiristä; yhden perässä juoksee kundi jos toinen, mutta eräs "vanhempi keskiverto", johon tämä yksi ihastui, ei ole tästä pätkääkään kiinnostunut. Siis pitäisi olla, mutta ei ole.

Aika usein ikä selittää tuota jaottelua, koska siinä iässä tuttavapiiri tekee päätökset siitä, mikä on hot ja mikä not. Jos tuttavapiiri on sitä mieltä, että uusi frendi on "juntti", frendi lähtee vikkelään. Merkkiasusteet ja tyyli ovat tietysti se must, joka määrittelee aikas paljon siitä hottiudesta.

Pieni vinkki, joka todistaa pointin... kokeilkaapa joskus illanvietossa tehdä sellainen testi, jossa yritetätte nimetä joukolla hyvännäköisen kundin tyypeistä, jotka jokainen valitsee... Ette taatusti pääse lähellekään mitään yhteistä ihannetta ;)

• komea tai ruma

Mitä tulee tuohon tuttavapiirin sanelemaan jaotteluun niin mielestäni sellainen touhu kuuluu tuonne 13-17 teini ikään. En oikein jaksa uskoa että ainakaan täysi ikäiset ihmiset antaisivat enää kavereidensa holhota itseään.

Mutta itse asiaan niin olen aina ihmetellyt sitä että jos ja kun kerran niin on että komeille ei kelpaa kukaan, keskivertoille kelpaa vain komeat ja rumille kaikki muut paitsi rumat. Niin mistä ylipäätäsäkkään syntyy sitten parisuhteita? Vai onko niin että kaikissa parisuhteissa toinen on vain mukana täydellä sydämmellä ja toinen vain säälistä kun ei muutakaan satu saamaan?

• hadhaehjhEHHeh
        komea tai ruma kirjoitti:

Mitä tulee tuohon tuttavapiirin sanelemaan jaotteluun niin mielestäni sellainen touhu kuuluu tuonne 13-17 teini ikään. En oikein jaksa uskoa että ainakaan täysi ikäiset ihmiset antaisivat enää kavereidensa holhota itseään.

Mutta itse asiaan niin olen aina ihmetellyt sitä että jos ja kun kerran niin on että komeille ei kelpaa kukaan, keskivertoille kelpaa vain komeat ja rumille kaikki muut paitsi rumat. Niin mistä ylipäätäsäkkään syntyy sitten parisuhteita? Vai onko niin että kaikissa parisuhteissa toinen on vain mukana täydellä sydämmellä ja toinen vain säälistä kun ei muutakaan satu saamaan?

Kyllä tuollainen ajattelu on yleistä vielä parikymppisten yliopisto-opiskelijoidenkin joukossa. Jos pariudut ystäväpiirin mielestä jonkin köyhän, koreilemattoman tapauksen kanssa, niin kyllä se vaikuttaa sunkin suosioon. Ei kerro hyvästä mausta.

Riippuu tosin siitä, mitä opiskelet; tietyillä linjoilla on omat ihmistyyppinsä, jotkut linjat suorastaan imuroivat ne pinnallisimmat suorittajat, joilla on hyvä ulkolukutaito, mutta muuten elämässä yksi ainoa päämäärä, menestyminen. Kaikki on alisteista tuolle päämäärälle, jopa avioliitto, ystävyyssuhteet, opinnot, harrastukset... Nyky-Suomessa, jossa on jatkuva kilpailu harvenevista hyväpalkkaisista työpaikoista, urista, tuo on vielä tarpeellisempi ominaisuus.

Kaipa sitä voisi sanoa kiipeämiseksi yhteiskunnan arvohierarkiassa, pyrkyryydeksi. Joillakin se tulee suoraan selkäytimestä, mutta kotiolot ja sieltä saatu arvopohja selittää ehkä enemmän. En siis sanoisi, että kyseessä on johonkin ikäluokkaan paikallistuva ominaisuus, keskenkasvuisuus . Pikemminkin kakaroissa näkyy kodista saadut eväät selvemmin, kyllä ne 13-17 -vuotiaat ovat aikuisinakin yhtä ahneita ja laskelmoivia.

• Alexboy
        hadhaehjhEHHeh kirjoitti:

Kyllä tuollainen ajattelu on yleistä vielä parikymppisten yliopisto-opiskelijoidenkin joukossa. Jos pariudut ystäväpiirin mielestä jonkin köyhän, koreilemattoman tapauksen kanssa, niin kyllä se vaikuttaa sunkin suosioon. Ei kerro hyvästä mausta.

Riippuu tosin siitä, mitä opiskelet; tietyillä linjoilla on omat ihmistyyppinsä, jotkut linjat suorastaan imuroivat ne pinnallisimmat suorittajat, joilla on hyvä ulkolukutaito, mutta muuten elämässä yksi ainoa päämäärä, menestyminen. Kaikki on alisteista tuolle päämäärälle, jopa avioliitto, ystävyyssuhteet, opinnot, harrastukset... Nyky-Suomessa, jossa on jatkuva kilpailu harvenevista hyväpalkkaisista työpaikoista, urista, tuo on vielä tarpeellisempi ominaisuus.

Kaipa sitä voisi sanoa kiipeämiseksi yhteiskunnan arvohierarkiassa, pyrkyryydeksi. Joillakin se tulee suoraan selkäytimestä, mutta kotiolot ja sieltä saatu arvopohja selittää ehkä enemmän. En siis sanoisi, että kyseessä on johonkin ikäluokkaan paikallistuva ominaisuus, keskenkasvuisuus . Pikemminkin kakaroissa näkyy kodista saadut eväät selvemmin, kyllä ne 13-17 -vuotiaat ovat aikuisinakin yhtä ahneita ja laskelmoivia.

no entäs amiksessa opiskelevat jätkät?

• kokkaripoika
        Alexboy kirjoitti:

no entäs amiksessa opiskelevat jätkät?

- Ullkonäkö
        - Varallisuus
        - Koulutus
        - Yhteiskunnallinen asema

Mitä korkeammat pisteet noista, sitä enemmän vipinää parisuhde/seksi markkinoilla. Pelkkä ulkonäkökin riittää tietynlaiseen tulokseen. Jos omaa tarpeeksi komean ulkonäön joka osa-alueella niin aina on joku lääpällään valmiina tekemään vuoksesi lähes mitä vain.

Amispohjaltakin voi päästä melko korkeisiin tuloihin. Status on toki tärkeää. Jos varallisuustaso on sama niin akateemisesti koulutettu on aina haluttavampi kuin amiksen käynyt.

Tärkeää myös parisuhteen kannalta huomioida, että amiskat ovat aina vähän tyhmiä ja akateemisesti koulutettujen kanssa keskustelu on lähes mahdotonta. Amiskoilla ei ole tavoitteita ja kunnianhimoa elämässä tarpeeksi ja tämä ärsyttää joitain parempia ihmisiä suunnattomasti.

Ja jollain kauniilla elämänarvoilla, empaattisuudella, uskollisuudella jne. ei ole tässä maailmassa mitään väliä, niillä voi ihan suoraan pyyhkiä perseensä. Pyri aina elämässä pääsemään ns. "vähän parempiin piireihin" missä itse olet. Se on elämässä tärkeintä ja siitä saa henkisesti suurimman tyydytyksen.

• akaateemiton
        kokkaripoika kirjoitti:

- Ullkonäkö
        - Varallisuus
        - Koulutus
        - Yhteiskunnallinen asema

Mitä korkeammat pisteet noista, sitä enemmän vipinää parisuhde/seksi markkinoilla. Pelkkä ulkonäkökin riittää tietynlaiseen tulokseen. Jos omaa tarpeeksi komean ulkonäön joka osa-alueella niin aina on joku lääpällään valmiina tekemään vuoksesi lähes mitä vain.

Amispohjaltakin voi päästä melko korkeisiin tuloihin. Status on toki tärkeää. Jos varallisuustaso on sama niin akateemisesti koulutettu on aina haluttavampi kuin amiksen käynyt.

Tärkeää myös parisuhteen kannalta huomioida, että amiskat ovat aina vähän tyhmiä ja akateemisesti koulutettujen kanssa keskustelu on lähes mahdotonta. Amiskoilla ei ole tavoitteita ja kunnianhimoa elämässä tarpeeksi ja tämä ärsyttää joitain parempia ihmisiä suunnattomasti.

Ja jollain kauniilla elämänarvoilla, empaattisuudella, uskollisuudella jne. ei ole tässä maailmassa mitään väliä, niillä voi ihan suoraan pyyhkiä perseensä. Pyri aina elämässä pääsemään ns. "vähän parempiin piireihin" missä itse olet. Se on elämässä tärkeintä ja siitä saa henkisesti suurimman tyydytyksen.

Tuo kuullosta ihan pikkupoikien possun punaisilta unelmilta.
        Voit olla aikuinen mutta ajatukset ala-asteelta.
        No selitä se miksi suurin osa näistä "akateemisesti viisaista" ovat kunnan,valtion ja toisten palveluksessa.
        Todellista kunnianhimmoa maisteri uransa huipulla jossain valtion toimessa,osaston vara-johtaja ja opiskelee samalla saavuttaakseen ennen eläkettä seuraavan tason.

Noita joista kerroit ei taida löytyä mistään muualta kuin kokkkaripenikoista joten sinne sinun on mentävä kyttäämään toisia samanlaisia typeryksiä.

Jos luulet jokin koulutus on status ja varma tie hyvä palkkasiin töihin olet erehtynyt,minulla oli aikoinaan työkavereina just kansalaiskoulun käynneitä ja tienasivat paremmin kuin yksikään lääkäri.

• komea tai ruma
        hadhaehjhEHHeh kirjoitti:

No jos kerran näin on niin täytyy kyllä sanoa että sellaiset ihmiset ovat kyllä todella lapsellisia ja raukkamaisia jos pitää kavereilta kysyä lupa että ketä saa rakastaa. Kyllä aikuisissa ihmisissä pitää olla sen verran miestä että osaa itse päättää omista asioistaan. Ainakaan itse en ole koskaan kysellyt keneltäkään lupia mitä saan tehdä omalla elämälläni ja mitä en, vaan aina olen toiminut niin kuin olen itse parhaaksi katsonut. Ja jos joku erehtyy arvostelemaan valintojani niin sellainen on välittömästi entinen kaveri.

• qruiserissaonjuntta

Vain vilkaisu Qruiserin ilmoitustaululle kertoo jo kaiken,miksi ei monikaan vaivaudu vastaamaan viesteihin.

• provopaljastus

Provo vedätys 5 ensimmäistä on saman viestejä.Lukekaa tarkasti ajatuksella ja arvatkaa henkilö,ei ole kovinkaan vaikea tehtävä.

• komea tai ruma

Eipä muuten pidä paikkaansa, vain viestit 1 ja 5 ovat minun kirjoittamia mutta ei 2-4. Ja tuohon henkilön arvailuun on aivan turha lähdeä koska ylläpidolla ei ole oikeutta luovuttaa kenenkään henkilötietoja kenellekkään poliisia lukuun ottamatta. Ja jos poliisi paljastaa täällä julkisesti jonkun henkilötiedot niin silloin poliisikin tekee vakavan virkavirheen. Joten älä ala leikkimään ihmisten yksityisyyden suojalla jos et halua joutua poliisin kanssa tekemisiin.

• komea tai ruma

Kenellähän tässä oikeen viiraa. Jos alkaa arvailemaan ja syyttelemään anonyymejä kirjoituksia tiettyyn henkilöön, niin siihen täytyy olla varmat näytöt. Ja mistä sinä ne näytöt saat jos et ole ylläpitäjä etkä poliisi? Et mistään! Joten kaikki vain perustuu omaan vainoharhaiseen mielikuvitukseesi.

• krfl

Ei varmaan kannattaisi katsoa pelkkää naamaa, vaan ihan muita asioita kuten millainen ihminen on kyseessä ja miten hän elää, mitä kiinnostuksen kohteita, jne.

Ellet sitten etsi pelkkää seksiä ja haluat siihen minkä tahansa hyvän vartalon? Nimittäin muuhun tuolla mentaliteetilla et tule pääsemään.

• komea tai ruma

En todellakaan etsi pelkkää seksiä vaan ihan tositarkoituksella olen liikkeellä, mutta jos joku haluaa olla pelkkä frendi niin toki sekin on parempi kuin ei yhtään mitään. Mutta mitä tulee tuohon ulkonäköön niin niin omituiselta kun se saattaa kuulostaakkin niin kyllähän se ulkonäkö on juuri se joka antaa ihmisestä sen ensi vaikutelman

Jos sinä menet ostamaan itsellesi vaikka autoa, ja ensimmäinen yksilö joka sattuu kohdalle on yltäpäätä ruosteessa kumet puhki puskurit roikkuu maassa ja on muutenkin kaikin puolin päälle päin täysin rämän näköinen. Niin alatko tutkimaan sitä sisältä ja konepellin alta että jos siitä kuitenkin löytyisi jotain hyvääkin? Vai siirrytkö seuraavaan?

• krfl

En todellakaan etsi pelkkää seksiä vaan ihan tositarkoituksella olen liikkeellä, mutta jos joku haluaa olla pelkkä frendi niin toki sekin on parempi kuin ei yhtään mitään. Mutta mitä tulee tuohon ulkonäköön niin niin omituiselta kun se saattaa kuulostaakkin niin kyllähän se ulkonäkö on juuri se joka antaa ihmisestä sen ensi vaikutelman

Jos sinä menet ostamaan itsellesi vaikka autoa, ja ensimmäinen yksilö joka sattuu kohdalle on yltäpäätä ruosteessa kumet puhki puskurit roikkuu maassa ja on muutenkin kaikin puolin päälle päin täysin rämän näköinen. Niin alatko tutkimaan sitä sisältä ja konepellin alta että jos siitä kuitenkin löytyisi jotain hyvääkin? Vai siirrytkö seuraavaan?

No totta kyllä, mutta en myöskään lähtisi ehkä sen hienoimman, kiiltävimmän auton ostajaksi, eihän ikinä tiedä, millaisia ominaisuuksia siitä paljastuu myöhemmin. Tarkoitankin ehkä sitä, että jokaisessa ihmisessä on asioita, jotka ei välttämättä miellytä, kokonaisuus onkin se, mikä ratkaisee. Ja tosi elämässä olen huomannut että henkilökohtaisesti minuun vetoaa tietty sisältä kumpuava asenne ulkoisten ominaisuuksien sijaan. Olen huomannut, että usein on niin, että mitä täydellisempi ulkomuoto, sitä todennäköisemmin suhde ei tule kestämään.

• komea tai ruma
        krfl kirjoitti:

No totta kyllä, mutta en myöskään lähtisi ehkä sen hienoimman, kiiltävimmän auton ostajaksi, eihän ikinä tiedä, millaisia ominaisuuksia siitä paljastuu myöhemmin. Tarkoitankin ehkä sitä, että jokaisessa ihmisessä on asioita, jotka ei välttämättä miellytä, kokonaisuus onkin se, mikä ratkaisee. Ja tosi elämässä olen huomannut että henkilökohtaisesti minuun vetoaa tietty sisältä kumpuava asenne ulkoisten ominaisuuksien sijaan. Olen huomannut, että usein on niin, että mitä täydellisempi ulkomuoto, sitä todennäköisemmin suhde ei tule kestämään.

Kysymys on lähinnä siitä että mikä saa sinut onnelliseksi. Jos vaikka istut kahvilla pojan kanssa joka on muuten mukava mutta päälle päin kuin variksen pelätti, ja viereiseen pöytään tulee istumaan joku tuntemasi komea poika. Niin pystytkö keskittymään vain siihen omaan seuralaiseesi vai kinnittyykö huomio siihen naapuri pöydässä istuvaan? Mutta on toki totta sekin että jos on komea mutta muuten vaikea ihminen niin sekään ei toimi. Eli kumpikaan ei yksistään riitä vaan molempia tarvitaan, sekä ulkoista että sisäistä kauneutta.

• Lihaskimppu

Kysymys on lähinnä siitä että mikä saa sinut onnelliseksi. Jos vaikka istut kahvilla pojan kanssa joka on muuten mukava mutta päälle päin kuin variksen pelätti, ja viereiseen pöytään tulee istumaan joku tuntemasi komea poika. Niin pystytkö keskittymään vain siihen omaan seuralaiseesi vai kinnittyykö huomio siihen naapuri pöydässä istuvaan? Mutta on toki totta sekin että jos on komea mutta muuten vaikea ihminen niin sekään ei toimi. Eli kumpikaan ei yksistään riitä vaan molempia tarvitaan, sekä ulkoista että sisäistä kauneutta.

Jotkut pitävät siloposkisista ja toiset lihaksikkaista. Hempeyden ja komeuden kaunis tasapaino on hienoa katseltavaa. Voimme painnottaa asioita hieman eri tavoin, mutta on, missä me olemme samaa mieltä. Siksi jotkut jätkät ovat suositumpia kuin toiset.

Minä pidän maskuliinisuudesta, johon minusta kuuluu tiettyä särmää. Miehekäs mies saa olla vähän karskimpikin. Luonne, käytös ja puheet, koko olemus, vaikuttavat paljon siihen, minkälainen mielikuva jää seurasta.

Haen aitoutta. Siksi nukkemaiset siloposket, vaikka olisivat kuinka klassisen kauniita, eivät vetoa minuun. Aitous syntyy siitä tunteesta, että olen tavannut tuollaisia kivoja ihmisiä aiemminkin. Muuten ihastuminen on paljolti vuorovaikutusta, jossa kuva on vain pieni asia. Hei, mutta, vaikka en ihastu kaikkiin mallinkasvoisiin otuksiin, olen varma, että myös sinä voit ihastua minun ihastuksiini.

Kun Qruiserissa jätkän ainoat lauseet ovat "saanko kuvaa", "saanko lisää kuvia?", naapurinpoikamaisuuus karsiutuu aika nopeasti mielikuvista.

• Alexboy

Jos ei ole vara hommata parempaa, niin se on tyydyttävä sit romuautoon. Tai jos muut autot on jo ostettu/varattu, toki ainahan sitä kaverin autoa voi lainata :D

• komea tai ruma
        Alexboy kirjoitti:

Jos ei ole vara hommata parempaa, niin se on tyydyttävä sit romuautoon. Tai jos muut autot on jo ostettu/varattu, toki ainahan sitä kaverin autoa voi lainata :D

Jos ei ole varaa kunnolliseen autoon niin itse kävelen mielummin ennen kuin laitan mitään romua josta ei ole muuta kuin harmia. Ja mitä lainaamiseen tulee niin siihen täytyy olla aina omistajan lupa, muutenhan se olisi varkaus.

• puhdas arvaus

Puhdas arvaus tai sitten hyvä tunnistuskyky ei ole harvinaista eikä ole kiellettyä Suomi24:ssä,joka on provopaljastus henkilön erityislahja ja näytti osuuvan ihan nappiin.
      Ei provopaljustus ole nimenyt ketään tiettyä henkilöä eikä myöskään huhhuh viirapäitä,joten missään määrin ketään ei ole paljastettu julkisesti ja komea tai ruma on ihan omalla käytöksellään,että on sama henkilö kirjoitusten takana,miksi muuten tälläinen mielenpurkaus.
      Mitä vainoharhaisuuteen tulee,niin komea tai ruma on ihan itse siihen syyllistynyt,ei täällä kukaan maininnut ylläpidosta eikä poliisista ennen sinua,sehän on juuri sitä vainoharhaisuutta.
      Eikä arvailu ole mitään vainoharhaisuutta vaan ihan terveen ihmisen toimia.
      Ei se ole edes syyttelyä ja miksi arvailuihin pitäisi olla vahvat näytöt.

Kuten tämä huhhuh viirapäitä kehoitti sinua me heti poliisin juttusille ja esitä tämä viestiketju heillä,kyllä saat sitä kautta ihan oikeaa ammati apua.

Provopaljastus pyysi kyllä lukemaan viestit 1-5 ja miettimään kirjoituksia,eikä pyytänyt ketään ilmoittamaan omaan arvauksen kohdetta,eikä myöskään kertonut sitä itse,olisi ollut hauska jos oli kertonut sen,aivan hauska olisi ollut verrata omaa ehdokasta.

Minullakin on vahva kanditaatti kyseisiin kirjoituksiin.

Provopaljastus olisitko ystävällinen ja kertoisit ketä henkilöä ajattelit .

ps ota hammasharja ja muut henkilökohtaseen hygieeniaan tarpeellisia tavaroita mukaan mennessäsi poliisin juttusille,sillä reissu on paljon pitempi kuin uskotkaan.

• komea tai ruma

Ensinnäkin montako kertaa se pitää sanoa että viidestä ensimmäisestä viestistä ovat vain 1 ja 5 minun kirjoittamia. Ja toiseksi tuo provopaljastksen viesti ei liity millään tavalla tämän sivun aloitukseen joten eiköhän pysytä asiassa! Mutta jos tuo aloitukseni ärsyttää jota kuta niin tännehän ei ole pakko tulla.

• byebyebeibi

Aloitus kylläkin aika omituinen ja ei kylläkään edusta mitään järkevää, oli sekava josta ei oikein ottanut selvää mitä haluat tuoda julki ja jatkossa oli vain sekoilun jatkoa.
      Eli sinulle vastaavat vain tyypit mistä et pidä ja yrität viestillä tyypeille jotka eivät noteraa sinua miksikään,eli summarum olet ruma luuseri joka luulee jotenki olevansa haluttu hottis,aika hankala yhtälö ettei ihan mahdoton.
      Parempi on et suutari pysyy lestissään.....

Kyllä tänne mahtuu keskusteluihin rönsyilyä joten herra aloittaja malttia ja tuskin ne sinun etsimät komistukset noikin änkyrää rumistusta haluaa....

• komea tai ruma

Älä ala haukkumaan sikaa säkissä koska et tiedä ulkonäöstäni yhtään mitään.

Ja muutenkin tuokaan ei liity millään tavalla aloitukseeni. Joten pyydän joko pysymään asiassa tai poistumaan täältä!

• pyhätpaavinpallit

kala86 mitä halvattua se sinulle kuuluu ja jos sinua se häiritsee voit käydä postaamassa tuon saman kaikkiin keskusteluihin. johan nyt kaikki arvaa kuka olet ja mikä olet tietämään mitenkä paljon tiedämme.

On aika outoa että joku tuntematon aloittaa tuollaisen puolustelun keskustelun aloittajasta.Ettet vain olisi ihan aloittaja itse,haisee ihan siltä ja sopii aloittajan tyyliin.

Aloittajalle jos et kestä tulevaa kritiikkiä niin miksi ihmeessä aloitat keskustelua
      ei tämä mikään hiekkalaatikko ole jossa itse voi valikoida itselleen sopivat vastaukset.Ja taisit ihan itse kertoa ulkonäkösi jo aloituksessa joten sitä nyt on aivan turhaa kieltää.
      VOI TROLLIA,FEIKKIPEIKKOA

• komea tai ruma

Tästä lähtien tulen poistattamaan kaikki asiaan kuulumattomat viestit täältä!

• älytöntapaus

No poista nyt ihmeessä kaikki mistä et pidä,kuten poistavat sinut ne komiat urhot jos nyt yleensä pääset heidän lähettyville.

• Gay"boiga"

Eikös kaikki qruiserit oo ihan passé? Nythän kaikki käyttää vain Grindr:iä tai kikkiä?

Eli aloittaja ei ole seurannut aikaansa, sekin ilman muuta vaikuttaa ettei niitä nuoria, seksikkäitä, muodikkaita unelmapoikia ole joka sormelle ja varpaalle.

Itse en käytä yhtikäs mitään, jo siitäkin siitä syystä että olen vanha ikäloppu paska, 38vee. Ihme että edes seisoo tässä iässä(!)

Itse seurustelen itseäni 15 vuotta vanhemman miehen kanssa, eikä mua haittaa rypyt eikä harmaantuva ja oheneva tukka. No OK, SE toki auttaa että äijäni on yli 190-senttinen ja timmimmässä kunnossa kuin itsekään olen >)

Mutta silloin harvoin kuin käymme jossain homopaikoissa niin on se kyllä aikamoista. Sekä asiakkaiden että henkilökunnankin taholta toljotetaan kuin 2-päistä lehmää, tyyliin "mitä vittua nuo tekee yhdessä?!?!?"

Kun taas kävimme katsomassa Dallas Buyers Clubia, samassa rivissä istui yksikseen naama vitulla joku kakskytrisat pissis, joka poislähtiessään tuijotti silmät leimuten.

Mua ei tietenkään yllä kuvattu haittaa hevonpersettä, enkä aio tulevaisuudessakaan pysytellä mieheni kanssa sisätiloissa jottei muiden homojen tarvitse pahoittaa mieltään tällaisesta luonnottomuudesta.

• Samaakokenut

Tuo oli kyllä hyvin sanottu. Hyvä ettei kaljaa heitetty päälle. Mulle tultiin raivokohtauksia esittämään samasta asiasta.

• komea tai ruma

No olette molemmat kumminkin täysiikäisiä ja silloin ei haittaa vaikka ikäeroa olisi 50 vuotta. Ja ihmisiä on erilaisia. Toiset hakevat vain ikätovereita, toiset itseään nuorempia, toiset vanhempia, kun taas toisille ikä on täysin yhdentekevä asia. Ja itse taas kuulun niihin jotka etsivät nuorempaa seuraa. Olet tehnyt sen 15 vuotta itseään vanhemman miehen onnelliseksi mutta jos itse olet yhtä onnellinen niin silloinhan siihen ei pitäisi olla kenelläkään nokan koputtelemista.

• kokkaripoika

Jos et itse ole kovin innokas vastailemaan itseäsi rumempien vikittelyihin, miten kuvittelet, että sinua komeammat vastailisivat sen enempää sinulle?
      Parhaimpaan lopputulokseen kai yleensä pääsee kun keskittyy siihen ulkonäöllisesti omaa tasoaan vastaavaan seuraan.

• komea tai ruma

Mutta toisaalta ulko näköhän on myös makuasia joten en voi tietää kenen mielestä olen komea ja kenen taas ruma.

Ja toiseksi missään kohti en ole väittänyt ettenkö itse vastaisi myös niille "rumille". Ainoa joille en vastaa ovat liian vanhat miehet koska olen profiilisivullani ilmoittanut selvät ikärajat. Mutta mitä taas tulee niihin nuoriin mutta muuten rumiin poikiin niin vastaan kylläkin pitkin hampain heille mutta vastaan kumminkin. Koska haluan seistä sanojeni takana toisin kuin monet muut qruiserissa.

• hitonrumaa

Olipa vastaus... "Mutta toisaalta ulko näköhän on myös makuasia joten en voi tietää kenen mielestä olen komea ja kenen taas ruma." ja "Mutta mitä taas tulee niihin nuoriin mutta muuten rumiin poikiin niin vastaan kylläkin pitkin hampain heille mutta vastaan kumminkin"
      Eikö ole enään makuasia kuka ruma tai ei.....Hyvin seisot sanojen takana tai sanoisin ei seiso

• kala86

Eikös makuasia tarkoita juuri sitä että kauneus on katsojan silmässä eikä mikään muuttumaton tai vastaajan valitsemattomissa oleva yleinen standardi? Tuskin nm. komea tai ruma tarkoitti hänenkään pitävän kaikennäköisistä vaikka sanoikin sen olevan makuasia. Nm. hitonrumaa: järjen käyttö on sallittua :)

• kala86

Eikös makuasia tarkoita juuri sitä että kauneus on katsojan silmässä eikä mikään muuttumaton tai vastaajan valitsemattomissa oleva yleinen standardi? Tuskin nm. komea tai ruma tarkoitti hänenkään pitävän kaikennäköisistä vaikka sanoikin sen olevan makuasia. Nm. hitonrumaa: järjen käyttö on sallittua :)

• kala86
        kala86 kirjoitti:

Sori tosta tuplaviestistä, tää anto virheilmotuksen ku koitin lähettää sitä ekan kerran mut se näköjää meniki silti perille...

• komea tai ruma

Esimerkiksi jos ilmoitan profiilisivulla selvällä suomen kielellä että etsin poikia miehiä 20-30 vuotta. Ja jos viestejä tulee siitä huolimatta yli 30 vuotialta ja niihin jätän vastaamatta. Mutta kaikille 20-30 vuotiaille miehille vastaan olivatpa sitten minkä näköisiä hyvänsä. Niin voisitko kertoa että mitä tässä on sellaista missä en seiso sanojeni takana?

• komea tai ruma

Esimerkiksi jos ilmoitan profiilisivulla selvällä suomen kielellä että etsin poikia miehiä 20-30 vuotta. Ja jos viestejä tulee siitä huolimatta yli 30 vuotialta ja niihin jätän vastaamatta. Mutta kaikille 20-30 vuotiaille miehille vastaan olivatpa sitten minkä näköisiä hyvänsä. Niin voisitko kertoa että mitä tässä on sellaista missä en seiso sanojeni takana?

Edllinen viestini tuli jostain syystä väärään paikkaan. Se oli tarkoitettu nimittäin tuolle hitonrumaa nimimerkille.

• syytäepäillä

Kahdelle typerykselle kala86 & komea ja ruma .

Suosittelen molemmille ajatuksen kanssa lukemista kun ette kumpikaan huomaa mistä tuo hitonrumaa kirjoitti.
      Sehän ilmiselvästi tarkoittaa jos komea ja ruma ei tiedä onko sitten ruma vai komea niin miten hän arviomaksi ruma voi tietää et hän on ruma just tämän komea ja ruman silmissä.

Että kukahan se nyt on sen järjen käytön tarpeessa ? Vai onko nyt tässä yhdellä henkilöllä trolli vedätys menossa kuten aikaisimmin joku epäili.
      Harvinaista herkkua keskusteluissa tälläinen yhtäköyttäyhdistys toiminta on.

Lapellista touhua on todellakin,että jos joku erehtyy arvostelemaan valintojani on heti entinen kaveri,tuollainen on tasapainottaman kehittymättömän häiriintyneen ihmisen toimia,lyhyesti olet myöskin ärtynyt,kärsimätön,kärtyisä,minä keskeinen huomion kipeä aino oikeassa oleva tyyppi.

• komea tai ruma

Joidenkin on näköjään vaikea ymmärtää sellaista kuin itsenäinen ajattelu. Minun ei tarvitse kysellä keneltäkään lupia siihen että ketä milloinkin tapailen, millaista musiikkia kuuntelen, millaisia vaatteita käytän, millaisissa paikoissa kuljen, mitä ohjelmia tykkään katsoa tv:stä, mitä harrastan ja millaisista asioista olen yleensäkkin kiinnostunut. Ne ovat minun henkilökohtaisia asioita eivätkä kuulu kenellekkään muille!

Mutta sinä "syytäepäillä" olet kaikesta päätellen täysin kaveripiirisi holhouksen alla. Ilmeisesti kaverisi määräävät ruokailu ja nukkumaan meno ajatkin. Käyvät pesemässä hampaasi syöttävät sinut juottavat maitoa sinulle tuttipullosta pesevät sinut ja käyvät pyyhkimässä perseeskin kun käyt vessassa. Kun näytät olevan niin raukka ja avuton ettet osaa mitään päättää ja tehdä itse.

• syytäepäillä

Joidenkin on näköjään vaikea ymmärtää sellaista kuin itsenäinen ajattelu. Minun ei tarvitse kysellä keneltäkään lupia siihen että ketä milloinkin tapailen, millaista musiikkia kuuntelen, millaisia vaatteita käytän, millaisissa paikoissa kuljen, mitä ohjelmia tykkään katsoa tv:stä, mitä harrastan ja millaisista asioista olen yleensäkkin kiinnostunut. Ne ovat minun henkilökohtaisia asioita eivätkä kuulu kenellekkään muille!

Mutta sinä "syytäepäillä" olet kaikesta päätellen täysin kaveripiirisi holhouksen alla. Ilmeisesti kaverisi määräävät ruokailu ja nukkumaan meno ajatkin. Käyvät pesemässä hampaasi syöttävät sinut juottavat maitoa sinulle tuttipullosta pesevät sinut ja käyvät pyyhkimässä perseeskin kun käyt vessassa. Kun näytät olevan niin raukka ja avuton ettet osaa mitään päättää ja tehdä itse.

No meni hitosti metsään arvauksesi.
        Olet aika pahasti sekaisin.Hakeudu hoitoon vai oletko jossain avolaitoksessa ja surffaillet henkilökunnan koneella aina kun heiltä silmä välttää.

• komea tai ruma
        syytäepäillä kirjoitti:

No meni hitosti metsään arvauksesi.
        Olet aika pahasti sekaisin.Hakeudu hoitoon vai oletko jossain avolaitoksessa ja surffaillet henkilökunnan koneella aina kun heiltä silmä välttää.

Minusta tuntuu että arvaukseni osui juuri oikeaan kun reaktiosi on noin voimakas. Se älähtää johon kalahtaa.

• syytäepäillä

Minusta tuntuu että arvaukseni osui juuri oikeaan kun reaktiosi on noin voimakas. Se älähtää johon kalahtaa.

Etkö edes huomaa että vastasit ihan sellaiseen mistä en edes maininnu yhtään mitään olet trolli joten siinä kaikki..

• komea tai ruma
        syytäepäillä kirjoitti:

Etkö edes huomaa että vastasit ihan sellaiseen mistä en edes maininnu yhtään mitään olet trolli joten siinä kaikki..

Väitit että olisin arvannut väärin mutta kun arvasin juuri oikeen niin sehän sinua harmittaakin. Ja jos täällä joku on trolli niin se olet sinä, koska itse aloitit. Ja minulla on oikeus puolustaa itseäni, joten pidä se sairas pääsi kiinni!

• Homotiainen

"Että voisiko tämä johtua siitä että itseäni rumemmat näkevät minut itseänsä komeampina, ja taas itseäni komeammat näkevät minut puolestaan itseänsä rumempana? Vai kenties jostain ihan muusta?"

Heeheheheee! TUO oli kyllä hulvattomin lause vuoteen!

Ihan sama kuin kirjoittais että pitääkö Bill Gates mua itseään köyhempänä kun mullei oo 50 miljardii, mutta pitääkö yömajassa nukkuva spurgu mua kenties itseään varakkaampana?

• komea tai ruma

Kiva olla trolli kun kaikki täällä ihan idiootteja.Minun on oikeus sanoa mitä haluan ja olen aina oikeassa.Minulla ei kaverit määrää se on minä joka määrään muuten ne ei ole enään kavereita.Joten kaikki pitäkää sairaat päät kiinni.

• komea tai ruma

Kukahan täällä kirjoittelee oisten nickeillä, tuo edellinen ei ole nimittäin minun kirjoitukseni. Ja itse ainakin olen kirjoittanut kaikki täällä amalla nimimerkillä, joten mene vaikka pikku kakkoseen kertomaan niitä satujasi!

• komea tai ruma

Kyllä minä ihan kaikki itse kirjoitan eihän nyt toisten nickeillä kirjoitus onnistu,mulla hiukan muisti heittää,syynä pitkään jatkunut mieliala lääkkeiden käyttö.Sori tätä mun sekoilua.

• Average

Mielenkiintoinen avaus. Itse olen ulkonäöltäni keskitasoa tai vähän sen alle, eli 4 tai 5 tasoa. 9-10 tason tyyppejä en koskaan edes yritä lähestyä; se olisi silkkaa ajan haaskausta. 7-8 tason tyypeille laitan joskus koemielessä viestiä, mutta vastausta tulee ani harvoin, ja silloinkin paistaa läpi, ettei ole kiinnostusta jatkaa viestittelyä, vaikka vastaus sinänsä olisi kohtelias. Tämä ei tietysti ihmetytä. Mutta se mikä ihmetyttää, on se, etten saa vastauksia edes oman tasoisiltani! Ilmeisesti kaikki haluavat hakata päätään seinään tavoitellessaan oman tasonsa yläpuolelta. Vaikkei ole periaatteessa väärin pitää rimaa korkealla, tällainen pinnallisuus on ällistyttävää.

• IamSorrow

No paska koko Qruiser... bi ukkomiesten temmellyskenttä... ainakin oma kokemus on tälläinen. Ihan kuvan kanssa olin siellä ja kerroin mitä hain. Muutama viesti tuli, jossa komeeksi kehastiin yms... mutta aina lopulta kaikki päättyi siihen, kun kävi ilmi, että mies on naimisissa. Ja tietty heidän profiileistaan ei kuvaa löytynyt. Itse häippäsin sieltä, kun ei enää jaksanut sitä pettymysten sumaa. Ja kuvattomien profiileja ei jaksanut kaikkia kahlata läpi, että joskohan niissä olisi ollut jotain... kun moni kuvaton profiilikin oli sitten todella niukka infoinen. Ei kauheasti herätä mielenkiintoa.
      Ja mitä tuohon ulkonäköön tulee, niin jokainen tykkää mistä tykkää. Itselläni on sen verran outo maku miesten suhteen, että moni onkin sitä ihmetellyt. Mutta se, mitä jotkut pitää jopa rumana on mulle monesti komeaa. Mutta joo... kaveriksi kelpaa kuka vaan, niitä en erottele ulkonäön tai iän perusteella. Jos kemioita löytyy, niin mikäs siinä.
      Mutta se on juurikin kuten tuossa jossain viestissä olikin, että "kauneus on katsojan silmässä". Jokainen saa kauniina ja komeana pitää ketä haluaa. Se ei ole kenenkään muun päätettävissä. Mutta sekin on totta, että "moni kakku päältä kaunis"... sisus voi olla sitten ihan jotain muuta! Tuo höpötys tasoista on mun mielestä pinnallisten ihmisten jorinoita... se on niille, jotka vain ja ainoastaan hakevat sitä kiiltokuvapoikaa sänkyyn vähäksi aikaa... sitten kun huomataan toisen olevan itseään täynnä oleva paska, niin siihen se sitten loppuukin lyhyeen. Tai vähintäänkin siihen, että löydetään uusi komistus, jota on pakko saada kokeilla. Toki vastaavaa saattaa tapahtua "rumillakin"... mutta luulen vain, että jos ns. "ruma" löytää kumppanin, hän tekee kaikkensa sen pitääkseen, kun hänellä ei luultavasti ole varaa diivailuun. Itse en vaan vierelleni huolisi sellaista, joka olisi muiden mielestä tasoa 9-10... mulle sen tason tyyppi on ihan jotain muuta...

• vitunqx

Olipas ruikutus ;) juuri sinulle ihan oikein, haet täältä seuraa tuolta peepingtommi1:seltä se on sinun makuusi ja tietysti sillä löyttyy myös qx jutut :)

• Average

Vaikka jokaisella on omia persoonallisia mieltymyksiä, ei voi sanoa ykskantaan, että kauneus olisi pelkästään "katsojan silmässä", vaan kauneus on hyvinkin selvästi todettavissa oleva ominaisuus: ulkoisesti viehättävimmät seuranhakijat saavat kasapäin yhteydenottoja, vaikka olisivat täysin passiivisia, kun taas keskitason tyypit eivät välttämättä saa lainkaan vastauksia, vaikka laittaisivat kuinka aktiivisesti viestiä potentiaalisille partnereille. Puhumattakaan rumista ja epäviehättävistä, joita kaikki välttelevät kuin spitaalisia. Deittimarkkinat ovat hyvin polarisoituneet juuri sen "kauneuden" ratkaisevan merkityksen takia.

• IamSorrow
        vitunqx kirjoitti:

Olipas ruikutus ;) juuri sinulle ihan oikein, haet täältä seuraa tuolta peepingtommi1:seltä se on sinun makuusi ja tietysti sillä löyttyy myös qx jutut :)

Syö jätkä paskas... täältä en seuraa hae, se on varma. Ja mistä vitusta sä tiedät piipparin olevan makuuni? Et tunne meistä kumpaakaan, joten turha urputtaa!

• IamSorrow
        Average kirjoitti:

Vaikka jokaisella on omia persoonallisia mieltymyksiä, ei voi sanoa ykskantaan, että kauneus olisi pelkästään "katsojan silmässä", vaan kauneus on hyvinkin selvästi todettavissa oleva ominaisuus: ulkoisesti viehättävimmät seuranhakijat saavat kasapäin yhteydenottoja, vaikka olisivat täysin passiivisia, kun taas keskitason tyypit eivät välttämättä saa lainkaan vastauksia, vaikka laittaisivat kuinka aktiivisesti viestiä potentiaalisille partnereille. Puhumattakaan rumista ja epäviehättävistä, joita kaikki välttelevät kuin spitaalisia. Deittimarkkinat ovat hyvin polarisoituneet juuri sen "kauneuden" ratkaisevan merkityksen takia.

No voi, voi... Kun juuri sitä meinasin, että itse kukankin pitää sitä viehättävänä mitä pitää. Eli kyllä se kauneus on katsojan silmässä aina, voin sen todeta ihan ykskantaan. Ainoastaan sillä on väliä mistä itse tykkäät. Vai määritteleekö sulle se yleinen kauneus ihanne sen, mistä tykkäät? Et voi sanoa, että itse hakisit seuraa, joka ei sua ulkoisesti miellyttäisi, juuri sitä sinun silmääsi. Eri asia on sitten se saako sitä mitä tilaa. Ja siitäkään et voi olla varma, että se mitä itse komeana pidät olisi monienkaan mieleen. Sanotaan nyt vielä se, että nää komeat poijat eivät kyllä ainakaan minulta yhteydenottoja saa... meinaan eivät ole mun mielestä kovinkaan komeita.
        Mutta minusta on hieman turha spekuloida, kuka niitä yhteydenottoja saa ja kuka ei... niistä ei liene mitään faktatietoo ole missään. Piruko sen sanoo, etteikö keskivertojäppinen voi saada yhteyden ottoja siinä missä se ns. komistuskin. Tulihan noita mullekkin, vaikken itseäni niin komeana pidäkkään... sääli vaan, ettei kiinnostanut alkaa bissejen panokaveriksi.

• vitunqx
        IamSorrow kirjoitti:

Syö jätkä paskas... täältä en seuraa hae, se on varma. Ja mistä vitusta sä tiedät piipparin olevan makuuni? Et tunne meistä kumpaakaan, joten turha urputtaa!

Taisi pikku-neiti hompero kilalhtaa :)

• Average
        IamSorrow kirjoitti:

No voi, voi... Kun juuri sitä meinasin, että itse kukankin pitää sitä viehättävänä mitä pitää. Eli kyllä se kauneus on katsojan silmässä aina, voin sen todeta ihan ykskantaan. Ainoastaan sillä on väliä mistä itse tykkäät. Vai määritteleekö sulle se yleinen kauneus ihanne sen, mistä tykkäät? Et voi sanoa, että itse hakisit seuraa, joka ei sua ulkoisesti miellyttäisi, juuri sitä sinun silmääsi. Eri asia on sitten se saako sitä mitä tilaa. Ja siitäkään et voi olla varma, että se mitä itse komeana pidät olisi monienkaan mieleen. Sanotaan nyt vielä se, että nää komeat poijat eivät kyllä ainakaan minulta yhteydenottoja saa... meinaan eivät ole mun mielestä kovinkaan komeita.
        Mutta minusta on hieman turha spekuloida, kuka niitä yhteydenottoja saa ja kuka ei... niistä ei liene mitään faktatietoo ole missään. Piruko sen sanoo, etteikö keskivertojäppinen voi saada yhteyden ottoja siinä missä se ns. komistuskin. Tulihan noita mullekkin, vaikken itseäni niin komeana pidäkkään... sääli vaan, ettei kiinnostanut alkaa bissejen panokaveriksi.

Puhuisin mielelläni hiukan laajemmalla perspektiivillä kuin pelkästään omista mieltymyksistäni. Ei voi mielestäni ajatella, että kauneus olisi vain subjektiivinen kokemus, vaan todella mitattava ominaisuus ihmisessä, ja ehkä periaatteessa jopa lähes yhtä mitattavissa oleva ominaisuus kuin ihmisen pituus tai paino. Koska jos järjestettäsiin koe, jossa testihenkilöt saavat tehtäväkseen laittaa joukon miehiä/naisia viehättävyysjärjestykseen näiden kasvokuvien perusteella, on oletettavissa, että samat naamat valikoituisivat lähes systemaattisesti viehättävyyshierarkian sekä ylä- että alapäähän. Ehkä tällaisia testejä on suoritettukin. Ihmiset reagoivat luonnostaan positiivisesti säännöllisiin, tyypillisiä maskuliinisia/feminiinisiä piirteitä ilmentäviin kasvonmuotoihin; poikkeamat siitä rumentavat ihmistä ja vähentävät siten hänen kilpailukykyään parinmuodostusmarkkinoilla. Ongelma käytännön parinmuodostuksessa syntyy siitä, että alemmalla tasolla olevat tavoittelevat nähtävästi lähes aina ylemmällä tasolla olevia. Mutta ylemmällä tasolla olevan ei ole mielekästä tyytyä omaa tasoaan alempaan, eikä sellaista voi keneltäkään odottaakaan. Ylimmällä tasolla olevien ongelmana lienee omaa tasoa vastaavan partnerin löytäminen tarjokkaiden tulvan joukosta; ylhäälla kärsitään ylitarjonnasta, alhaalla kroonisesta tarjonnan puutteesta.

• kokeilunhaluinen69

kik Axlboss123

• moderaattoriglxy

Kokeile Eestin qruiseria vastaavaa somea GLXY.EU siellä eivät qruiserin vakio äijät vielä riehu ja tuskin tulevat koskaan riehumaan.
      Sinne on tulossa ihan suomenkieliset sivut, nyt on venäjän,eestin.englannin,ruotsin ja ranskan kielet käytössä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3908
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      353
      3027
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1937
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1665
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      821
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      69
      793
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    Aihe