kenenkään ihmisen puhuvan musta mitään positiivista?
Oletko sä kuullut
12
260
Vastaukset
- ennustajaeukko
Kaikkihan susta puhuu pelkkää positiivista. Kortit kertoo.
- Olen.
Muistaakseni kyllä.
- kaksi mustaa löytyi
yksi minuutin ja yksi seitsemän minuutin sisään
- korvia kuumottanut
Sen tiedän varmaksi ettei kukaan ole minusta mitään hyvää puhunut ;D
- joku tämän sanoi
ON. mm. **** on hyvä jätkä nykyään
- kyllä mä susta
positiivisuuden havaitsen, jätä lääkkeet. tuut tänne ja jätät ne alkkaritkin(alkoholit),
mä olen täällä- minne tänne?
Lääkkeet olen jättänyt jo. Paitsi tärinälääkettä otan silloin tällöin (propral). Alkoholia en jätä ;D
- vastaanrannankiiski
Itseni. Muitten paskapuheista en välitä. Puhukoon, jos tulee hyvä mieli. Varmaan minuakin haukutaan selän takana, eikö niin?
Minä en tuomitse toista ihmistä kuulopuheiden perusteella ja sinusta minulla ei ole mitään pahaa sanottavaa. Pelkästään hyvää - Ketä kyselet?
Kenestä?
- Odotas kun mietin..
..en varmaankaan.
Mutta samoilla aalloilla surffataan vastarannankiisken kanssa. - nightrider123214
Kello puhuu kun ritari ässä väänsi kättä, vastustaja sanoi siinä kun hämääntyi: näittekö tuon äijän kello puhui sille?
jollain kaverilla on juuri tuollainen pontiacci kuten ritari ässällä ohjelmassa, on tullut oltua monta kertaa kyydissä. Mutta ei ollut puhuvia tietokoneita kyllä :)
Tuohon konepellin pallukkaan saa lisävarusteena kierroslukumittarin, joka on näkyy sitten tuulilasin läpi. - Tilhi tiainen
Olen ne miehet puhelee jatkuvasti.
Naiset on kauhuissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583