Täältä terveisiä, en ehtinyt aiemmin. Olin ostoksilla. Olet aina mielessä, joka päivä.
Dont forget that. Kaipaan olemustasi.
Naiselle
9
85
Vastaukset
- elämä odottaa
Kiva juttu.
Mä vastaan sulle koska olen joskus tänne hänen takiaan eksynyt.
Mä olen onnellinen , koska naiset eivät ole minua varten. Tiedän sen nyt. Minä haluan turvallisuutta elämääni, en sitä lesbojen maailmassa vallitsevaa kaaosta.
Ole onnellinen.- ed.
En kestäisi sitä suhteen arkistumista naisen kanssa.... * alappa naisen kanssa kinastella......*
- alappa....
ed. kirjoitti:
En kestäisi sitä suhteen arkistumista naisen kanssa.... * alappa naisen kanssa kinastella......*
Neuvotella....Tai ylipätään kestää sitä, mitä nainen mielenkoukeroissaan ikinä ajattelee.... No thanks.
Kuten ers skitsofreniaa sairastava asiakas joskus sanoi: "lesbot ovat pahimpia"
Ja tämä on tosi.
Jotakin joo ja just.
- Jäi Kaunis Kaipuu!
Niinpä niin. Tavataan seuraavassa elämässä. Rakkautemme oli kaunis. Pidetään muistot. Mennään elämässä eteenpäin. Niin on paras. Olet kaunis ja ihana nainen. Löydät koska vain ihanan miehen. Toivotan sinulle ihanaa ja onnellista loppuelämää. Hyvästi elämäni Rakkaus!
- elämä on.
Heido! Kiitti kaikesta!
- pitihän se arvata
Näin sä sitten hylkäät mut :(
- ed.
elämä on. kirjoitti:
Heido! Kiitti kaikesta!
Se oli pahin mahdollinen. Kaikessa mittakaavassa. Eikä me tavata seuraavassa elämässä. tai mistä sitä tietää -olen nyt sarkastinen. Mun sielu tulee täydeksi kyllä täälläkin, joten luultavasti en kokenut mitään sielunkumppanuutta. Sen ymmärtää kun sen kokee. Toista ei voi koskaan tuntea.
- En sentään
pitihän se arvata kirjoitti:
Näin sä sitten hylkäät mut :(
Älähän nyt.
- SE KATSE
Kaipuu on tuttu tunne.Ei sitä montaa rakasta elämässään tapaa vai ookko erimieltä.Me sovittas hyvin yhteen kuin vakka ja kansi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652855
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151485
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231474- 281458