tahtoisin sut tähän.....! tiedäthän mitä voisi tapahtua....
hei mies
8
89
Vastaukset
- menisi 0,3 sekuntia
kypsyisin sun viisivuotiaan tasolle jääneeseen ajatuksenjuoksuusi ja lähtisin lataa ? voi tosin olla että menisi jopa 1,8 sekuntia jos et hirveästi avaisi suutasi
- ap.
...puhut nyt itsestäs...et ole se ketä tarkoitan...
- en niin mutta
ap. kirjoitti:
...puhut nyt itsestäs...et ole se ketä tarkoitan...
vastaukseni oli yleispätevä. olen näet ekspertti vajakintunnistuksessa
- xxxxx..
en niin mutta kirjoitti:
vastaukseni oli yleispätevä. olen näet ekspertti vajakintunnistuksessa
hienoa kun sä olet niin ekspertti .....täällä pitää silti roikkuu....
- olen vähän kuin
xxxxx.. kirjoitti:
hienoa kun sä olet niin ekspertti .....täällä pitää silti roikkuu....
eläintieteilijä viidakossa. täältä teitä vajakkeja löytyy uskomattomia ja vielä uskomattomampia yksilöitä :)
- xxxxx..
olen vähän kuin kirjoitti:
eläintieteilijä viidakossa. täältä teitä vajakkeja löytyy uskomattomia ja vielä uskomattomampia yksilöitä :)
sä mukaanlukien :)
- no myönnetään
xxxxx.. kirjoitti:
sä mukaanlukien :)
että tutkijan pitää _vähän_ samaistua _joskus_ siihen mitä tutkii näin saa syvemmän ymmärryksen siitä mitä niitten piruparkojen aivoissa liikkuu
- ....................
noh sanoisit:"kuka vittu sää oot,painu helvettiin". Sori kirosanat,pesen hampaat/suun kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583