Naapurin tyttö

Naapurin kundi

Olin pihalla puuhastelemassa kun kuulin naapurin Millan huutelevan aidan takaa minua auttamaan jonkun kaapin siirrossa. Hän sanoi olevansa siivoamassa eikä jaksanut yksin siirtää sitä. Tietenkin menin auttamaan. Olin aina katsellut Millaa aidan raosta ja ihaillut hänen pitkiä hoikkia sääriä, pieniä terhakoita rintoja, jotka sopivat täydellisesti hänen hoikkaan vartaloon. Millalla on päällään vaaleat läpikuultavat shortsit ja hihaton löysä toppi. Vaaleat hiukset on nostettu nutturalle. Kävelen Millan perässä sisään. Housujen läpi näkyy hänen stringit ja takapuoli keikkuu kivasti. Tekisi mieli tarttua kiinni ja puristella. Siirrettävä kaappi on yläkerrassa Millan makuuhuoneessa. Sanon jaksavani nostaa sen yksin kunhan Milla vain kertoo mihin se on saatava. Nostan kaapin ja huomaan Millan seuraavan tarkasti liikkeitäni. Ajatuksissani törmään sängyn päätyyn ja kaappi heilahtaa niin että osa tavaroista tippuu lattialle. Pyytelen anteeksi kömpelyyttä samalla kun Milla alkaa kiireellä keräillä tavaroita lattialta.
Näen lattialla Millan alusvaatteita sekä niiden alta pilkottavan pienen dildon. Milla on selin minuun eikä nähnyt että minä näin mitä lattialle oli pudonnut. Kaluni ponnahti pystyyn kun mietin miten tuo pieni vaaleanpunainen kapistus on tehnyt tuolle edessäni pyllistelevälle nuorelle naiselle orgasmeja. Painauduin Millan takamukseen kiinni painaen kovan kaluni häntä vasten. Milla jähmettyi hetkeksi, mutta sanaakaan sanomatta alkoi heiluttaa persettään kaluani vasten. Kiedoin kädet Millan ympäri hänen rinnoilleen ja puristin tiukemmin itseni tuota ihanuutta vasten.
Milla hinkkasi itseään minua vasten samalla kun riisuin hänen toppinsa pois.
Milla käntyi ympäri eteeni ja suuteli minua. Hänen kätensä availivat samalla shortsieni nappeja ja minun käteni hääräili Millan housuilla.
Milla otti kalustani kiinni ja teki muutaman runkkaus liikkeen. Hän ilmoitti haluavansa sen heti sisäänsä. Milla siirsi itsensä nojaamaan sängyn päätyyn ja käski minun naimaan häntä takaapäin. Näin jalkojen välistä kiimasta kiiltävät häpyhuulet ja olin laueta jo pelkästä katsomisesta. Otin Millaa lantiosta kiinni ja painoin kaluni varovasti tuon kiimasta uikuttavan teinin pilluun. Vaikka kaluni ei ole suuremmasta päästä, oli tuo pillu ihanan tiukka.
Kauaa ei tarvinnut naida, kun Milla alkoi kiemurrella edessäni. Milla käski jatkamaan ja minä koitin itse olla laukeamatta vaikka se tiukkaa tekikin. Tunsin kuinka Millan pillu supisteli ja hänen hengitys muuttui raskaaksi. Jatkoin naimista ja Milla voihki entistä kovemmin. Tunsin että nyt en voi itsekkään enää pidätellä laukeamista. Milla vinkui orgasmin ravistellessa edelleen ja minä laukesin Millan sisään pumpaten viimeisetkin pisarat hänen pilluunsa. Milla lyyhistyi sängylle ja minä hänen päällensä kalu edelleen sisässä.
Maattiin siinä hetki niin, kunnes minä nousin, nostin kaapin sinne mihin se kuului. Keräsin vaatteeni ja sanaakaan sanomatta kävelin ovelle päin. Kun olin ovella milla huusi perääni, että kun olet huilannut minulla on vielä toin enkin kaappi siirrettävänä. Vilkaisin taakse ja Milla makasi selällään sängyllä jalat levällään ja dildo käsissään. Sanoin, että pitäähän se auttaa jos apua tarvitaan. ..

2

10536

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kkk5

      mä oon milla

    • Ählämsählämkähläm

      Wallah joku fobbas ton stoorille

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe