En tiedä häpeänkö enemmän itseäni, sitä että vielä menin laittamaan viestin.
Vai häpeänkö enemmän sinua. Kaikesta. Jokaisesta antamastasi iskusta.
Jokaisesta kyyneleestä.
En voi ymmärtää niin suurta pahuutta.
Häpeän
6
464
Vastaukset
- lkajghkdh
Häpeään ei ainakaan ole syytä.
En tiedä taustoja, mutta ei siinä että on tunteva ihminen ole mitään häpeämistä. - ciöciö
Tuskin sä ainakaan häntä häpeät, jos kerran vieläkin laitat hänelle viestejä.
Tunteissa ei ole mitään häpeämistä, mutta kiellon päälle pommittaminen on eräänlaista pahuutta, itsekkyyttä sekin. Muidenkin tunteet on hyväksyttävä.- Mielsin toisin
Itselle viesti antoi kuvan toisen ihmisen välinpitämättömyydestä, oli miten oli, ei
ainakaan aleta haukkumaan mistään ilman tietoa, oman ajattelutavan mukaan sekin kuuluu kategoriaan pahuus ja itsekkyys. Kommentoidaan mutta asialinjalla. - ciöciö lle
on häpeä haukkua ketään mistään pelkästään omien mielikuvien peusteella.
- ciöciö
ciöciö lle kirjoitti:
on häpeä haukkua ketään mistään pelkästään omien mielikuvien peusteella.
Aivan, minua ainakin on haukuttu aivan loputtomasti mielikuvien, mielikuvituksen ja huvituksen takia. Kiva ajatus, että joku ymmärtäisikin hävetä. :)
- Kuule...
Tiedätkö, välillä tuntuu että teillä on väärä numero käytössä, vai minkä viestin laitoit? Vaikea käsittää että joku sanoo ettei joku vastaa ollenkaan. Kannattaa tarkistaa asiat, ennen kuin häpeää. Ja rohkeutta ja rehellisyyttä ei kannata koskaan hävetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705