En tiedä häpeänkö enemmän itseäni, sitä että vielä menin laittamaan viestin.
Vai häpeänkö enemmän sinua. Kaikesta. Jokaisesta antamastasi iskusta.
Jokaisesta kyyneleestä.
En voi ymmärtää niin suurta pahuutta.
Häpeän
6
337
Vastaukset
- lkajghkdh
Häpeään ei ainakaan ole syytä.
En tiedä taustoja, mutta ei siinä että on tunteva ihminen ole mitään häpeämistä. - ciöciö
Tuskin sä ainakaan häntä häpeät, jos kerran vieläkin laitat hänelle viestejä.
Tunteissa ei ole mitään häpeämistä, mutta kiellon päälle pommittaminen on eräänlaista pahuutta, itsekkyyttä sekin. Muidenkin tunteet on hyväksyttävä.- Mielsin toisin
Itselle viesti antoi kuvan toisen ihmisen välinpitämättömyydestä, oli miten oli, ei
ainakaan aleta haukkumaan mistään ilman tietoa, oman ajattelutavan mukaan sekin kuuluu kategoriaan pahuus ja itsekkyys. Kommentoidaan mutta asialinjalla. - ciöciö lle
on häpeä haukkua ketään mistään pelkästään omien mielikuvien peusteella.
- ciöciö
ciöciö lle kirjoitti:
on häpeä haukkua ketään mistään pelkästään omien mielikuvien peusteella.
Aivan, minua ainakin on haukuttu aivan loputtomasti mielikuvien, mielikuvituksen ja huvituksen takia. Kiva ajatus, että joku ymmärtäisikin hävetä. :)
- Kuule...
Tiedätkö, välillä tuntuu että teillä on väärä numero käytössä, vai minkä viestin laitoit? Vaikea käsittää että joku sanoo ettei joku vastaa ollenkaan. Kannattaa tarkistaa asiat, ennen kuin häpeää. Ja rohkeutta ja rehellisyyttä ei kannata koskaan hävetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 132194
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831609Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731435Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2571432Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2321326Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121110Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041069Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341050- 92993
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65983