En tiedä häpeänkö enemmän itseäni, sitä että vielä menin laittamaan viestin.
Vai häpeänkö enemmän sinua. Kaikesta. Jokaisesta antamastasi iskusta.
Jokaisesta kyyneleestä.
En voi ymmärtää niin suurta pahuutta.
Häpeän
6
551
Vastaukset 6
- lkajghkdh
Häpeään ei ainakaan ole syytä.
En tiedä taustoja, mutta ei siinä että on tunteva ihminen ole mitään häpeämistä. - ciöciö
Tuskin sä ainakaan häntä häpeät, jos kerran vieläkin laitat hänelle viestejä.
Tunteissa ei ole mitään häpeämistä, mutta kiellon päälle pommittaminen on eräänlaista pahuutta, itsekkyyttä sekin. Muidenkin tunteet on hyväksyttävä.- Mielsin toisin
Itselle viesti antoi kuvan toisen ihmisen välinpitämättömyydestä, oli miten oli, ei
ainakaan aleta haukkumaan mistään ilman tietoa, oman ajattelutavan mukaan sekin kuuluu kategoriaan pahuus ja itsekkyys. Kommentoidaan mutta asialinjalla. - ciöciö lle
on häpeä haukkua ketään mistään pelkästään omien mielikuvien peusteella.
- ciöciö
ciöciö lle kirjoitti:
on häpeä haukkua ketään mistään pelkästään omien mielikuvien peusteella.
Aivan, minua ainakin on haukuttu aivan loputtomasti mielikuvien, mielikuvituksen ja huvituksen takia. Kiva ajatus, että joku ymmärtäisikin hävetä. :)
- Kuule...
Tiedätkö, välillä tuntuu että teillä on väärä numero käytössä, vai minkä viestin laitoit? Vaikea käsittää että joku sanoo ettei joku vastaa ollenkaan. Kannattaa tarkistaa asiat, ennen kuin häpeää. Ja rohkeutta ja rehellisyyttä ei kannata koskaan hävetä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi4702079Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri35848Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et39834Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut
Somesta tuttu lääkäri Ari Miettinen on kuollut. Asian vahvistaa hänen puolisonsa ja leski. Miettinen kuoli traagisesti 33831- 71828
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht444794- 55741
- 44685
Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40630Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi40616