Kantsiiko vuokrata 34 neliön yksiö Kaukovainiolta 455 eurolla (ei saunaa)? En ole mitenkään hirveän säikky jos onkin pikkasen äänekästä elämää ympärillä yms. Ammattina itselläkin ravintola-ala. En tunne Oulua.
Kaukovainio
15
432
Vastaukset
- jorppa5
Mikä ettei
- 715715
Ei kannata, elämä menee pilalle
- jopasvuokra
itse kaukovainion olosuhteisiin nähden mitenkään kommentoiden niin vuokra kyllä tosi paljon liikaa. ainakin 70-8o e pois.
- aika korkea
Yksityisen vuokraama koska vuokra noinkin korkea? Oulussa on moniin muihin kaupunkeihin verrattuna alhaiset vuokrat. Mutta jos palkkaa ei ole kuin alun toista tonnia sais asumistukea.
- Vaikuttaa kalliilta
Vuokra vaikuttaa mun mielestä korkeahkolta alueen sijaintiin & "viihtyisyyteen" nähden... tuolla vuokralla saa yksiön jo lähempää keskustaakin, vieläpä viihtyisämmältä alueelta ja erityisesti -talosta. Kaukovainiolta saa olla kokoajan kulkemassa muualla, kun ei ole oikein kunnollista kauppaa jne, eli kulkemiskustannukset tuohon päälle tekee vielä oman lisänsä.
- kokeile
Hae asuntoa sivakalta vuokra huomattavasti halvempi. varmaan tulee kommentteja että ovat rauhattomia asuntoja mutta omasta kokemuksesta sanon että eivät kaikki. Itselläni sivakan 46 neliön asunto vuokra parkkipaikan kanssa 402 sisältää veden ja ilmaisen nettiliittymän.
- nestori2014
EI missään tapauksessa 450e / kk on keskustan hinta. Kaketsun hintataso yksiön vuokralle on noin 380e/kk. Keskustan reuna-alueet heinäpää raksila karjasilta asetuu tuohon 400-420e/kk.
- Kauko90250
Vuokraovi.com halvin yksiö 400 e kk eli ei paha vuokra. Postinumerolla 90250 kallein yksiö 485e sauna ja uusi , ei paha sekään.
- Kohtuuvuokra se on
Nuo alle 400 hyyryt Kaketsulta ovat läävien vuokria. Lähiöissä maksaa kunnon yksiä Oulussa nykyään n 450 euroa kuussa ja vesimaksu plus autopaikka päälle. Sivakat ovat sivakoita, käytävät paskaisia, humalikot huutaa yötä päivää ja hurtat haukkuu,pysy niistä erossa vaikka säästäisitkin 10-30 euroa kuussa.
Itse asuin Kaukovainiolla toista vuotta ja palvelut olivat mielestäni OK. - KOKENUT TIETÄÄ
EII PUHETTAKAAN ETTÄ uULEOPORISTA SAISI KUNNON YKSIÖN NYKYÄÄN ALLE 400LLA.
KOPPEROT JA MELKEIN SIKOLÄÄVÄTKIN ON JO YLI 400
SIVAKAN ASUNNOISTA KANNTTAA PYSYÄ KAUKANA VAIKKA MIKÄ OLIS, NE ON LAATUUN JA YMS. NÄHDEN YLIHINTAISIA - huh huh...
Ihan päätön vuokra, mutta omatpa on rahasi.
- Oma näkemys
Sanoisin että tuolla neliömäärällä aika sopiva hinta. Itselläni on neliömäärään suhteutettuna kalliimpi. Siis vesimaksu mukaan lukien. Olen opiskelija.
Asun tämmöisessä 7 kerroksisessa talossa ja rauhallista on. Äänieristyskin on hyvä. Juoppoja ja pahempiakin raatoja tulee välillä vastaan. Siksi pitää katsoa eteensä.
Talossa itsessään ei mitään vikaa. Mitä nyt vähän vanhanaikainen ja kolso ulkoapäin. Mutta hiljainen, lämmin ja hyviä naapureita sattunut.- äsköne
Siis ulkona tulee spugeja vastaan, mutta ei talossa.
- näkemys tämäkin
Saahan sitä maksaa ylihintaa vuokrista, jos tykkää. Minulla Sivakan kaksio, 57 neliötä. Rakennettu 1992. Vuokra 517 euroa, eli neliövuokra 9.07 euroa, sisältää myös veden (kulutusta ei mitata, eli tasauslaskuja ei tule), 2 megan laajakaistan, ja ilmainen pyykkitupa. Ihan nykyaikainen talo minun mielestä, eikä ole spurguja näillä nurkilla.
- Mäntylän kolli
Mulla on ainakin hyviä kokemuksia sivakan asunnoista itse asun mäntylässä 2h kk 41 neliötä vuokra vaan 428 ei paha ja alue on kyllä rauhallinen ja keskustaankaan ei oo matkaa ku muutama kilometri
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633