Heippa. Nyt tarvittas vähän tsemppiä tänne suuntaan. Mulla lääkäri määräsi aloittaa cymbaltan 30 mg aluksi cipralexin 15 mg ja buspironin 10 mg x2 rinnalle...noita kahta viimestä siis syönyt jo vaikka kuinka kauan mutta masennus ja ahdistus ja paniikkihäiriöt vaan pahenee ja jos mulla ei olis alprox 0,25 mg varalla niin en olisi liikkunut kotoota mihinkään viimeseen kahteen viikkoon. Mulla on joskus kokeiltu cymbaltaa mutta sain kaamean paniikkikohtauksen pari tuntia lääkkeen oton jälkeen jonka jälkeen en enää uskaltanut koskea niihin...tästä on vuosia aikaa..kaik lääkkeet kahlattu läpi..tiedän että nää alotus jutut yksilöllisiä mutta helpottas kovasti tietää jos täällä olisi joku kohtalotoveri joka ois saanu avun lääkkeestä? Mulla on ihan kaamea pelko lääkkeitä kohtaan nykyään ja pelottaa valmiiksi alottaa lääke. Mutta toisaalta tää olotila mikä nyt on niin on sietämätön.
Cymbaltan aloitus
panikoija
1
73
Vastaukset
- No Panik
Totta kai pahenee, kun esim. essitalopraamin yleisimpiä haittavaikutuksia ovat juuri masennus ja ahdistuneisuus. Siihen vielä duloksetiini päälle niin kyllä on aivot sooseissa. Kerroiot itsekin, että sait paniikkikohtauksen kun kokeilit duloksetiinia... niin sitä se tekee. Psykiatriset lääkkeet voivat olla hyödyksi akuutista. Krooniseen käyttöön ne eivät ääriharvoin soveltuvat.
Kun haluat lopettaa psykiatrisen pelleilyn ja oikeasti tehdä jotain fiksua ongelmillesi:
Www.BeyondMeds.com
Toivotan tsemppiä ja rohkeutta tuleviin päätöksiisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922127Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n332070Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501835Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751360- 861251
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191141Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311060Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561003- 67936
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.282895