Jos olisin nainen haluaisin olla lesbo

heteromies

Olen kauan pohdiskellut asiaa liittyen tähän homoseksualismiin. Itse olen heteromies, melkoisen onnellisessa ja tasapainoisessa suhteessa. Perheellinen ja useita lapsia. En ole koskaan tuntenut minkäänlaista vetoa toisia miehiä kohtaan. Pohjimmiltaan, se sanottakoot rehellisesti, suhtaudun kielteisesti homoseksualismiin. Mutta en jos kyseessä on lesbous. Tämä on askarruttanut minua. Miksi siis itseni kaltainen heteromies suhtautuu jopa hyvinkin myönteisesti lesboihin? Miksi tosiasiassa jopa äimistelen sitä mitä kiehtovaa naiset meissä miehissä näkevät?

Syy on yksinkertainen: naiset ovat parempia rakastamaan kuin mies. Miehillä, joitakin poikkeuksia lukuunottamatta näyttää olevan aika heikko kauneudentaju. On salettivarma asia jos minut muutettaisiin tässä ja nyt miehestä naiseksi en taatusti haluaisi olla heterosuhteessa vaan valitsisin lesbouden. Kannustan tämän asian kanssa kamppailevia naisia reilusti solmimaan suhde toiseen naiseen. Valheessa ei kannata elää.

8

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ymmärrän tavallaan

      Kiitos näistä sanoista. Minä olen itse lesbo ja todella iloinen siitä, se on parasta mitä tiedän maailmassa :) Muita vähättelemättä, olen onnelinen että olen lesbo ja ylpeä siitä ja se tuntuu mahtavalta.

      Mutta sinun pitää myös hyväksyä homot. Ei sinun täydy ymmärtää mitään yksityiskohtia, mutta et voi tuomita tai suhtautua kielteisesti homoihin. He ovat ihan samanlaisia ihmisiä niinkuin lesbot ja heterot. Kaikki rakkaus on samanlaista ja samanarvoista.

      Jos sinua vähän ällöttää vaikka ajatus homoseksistä, etkä voi käsittää sitä, tiedän tunteesi. Minä kun pidän heteroseksiä vastenmielisenä ajatuksena. En tajua. miksi kukaan nainen on kiinnostunut miehistä, tai miksi kukaan mies haluaa olla naisen kanssa :D Minulle homous ja lesbous ovat niitä enemmän "normaalilta" tuntuvia asioita kuin heterous.

      Siedän ajatusta heteroseksistä, mutta en esim. mielelläni katso sitä televisiosta, en halua sitä "pilaamaan" elokuvia, joita katson. Minusta se on vain outoa ja tuntuu väärältä :D Kun on lesboseksiä, se on mainiota eikä tunnu lainkaan likaiselta tai omituiselta, eikä homoseksikään. Homoihin suhtaudun niin neutraalista, koska he eivät tavallaan tuu mun tonteille, ei astu mun varpaille :D

      Mutta kuten jo sanoin, minulla ei ole mitään heteroita vastaan, enkä tuomitse enkä vastusta. Koita sinäkin ymmärtää homoja, koska kellään ei ole oikeutta tuomita toisten ihmisten rakkautta ja seksuaalista suuntautumista.

    • 5767567

      Lesboutta ei voi valita. Muuten ihan kiva kirjoitus. Mukavaa, että on heteromiehiä, jotka suhtautuvat myönteisesti lesboihin.

    • 474nhih

      Pystytkö rehellisesti selittämään mikä sinussa hämää kahden miehen välisessä seksissä ja miksi?

    • että silleen...

      Eikö se ole aivan itsestään selvä asia että heteromiehellä ja lesbonaisella on kaksi tärkeää yhdistävää tekijää:

      1) molemmat pitävät naisista
      2) molempia ei kiinnosta miehet

      Miksi te teette yksinkertaisesta asiasta niin kompleksisen?

      • 14+14

        Oletpas yksinkertainen. Totta kai tuo ukko tykkää lesboista, kun hän toivoo saavansa jonkun lesbon, mieluummin kaksi, sänkyynsä ja parantavansa heidät taivaallisella munallaan. Yksinkertaista


      • 9+13
        14+14 kirjoitti:

        Oletpas yksinkertainen. Totta kai tuo ukko tykkää lesboista, kun hän toivoo saavansa jonkun lesbon, mieluummin kaksi, sänkyynsä ja parantavansa heidät taivaallisella munallaan. Yksinkertaista

        En jaksa tota joidenkin idioottien lesbojen hyökkäävää asennetta heteromiehiä kohtaan -.-

        Ei aloittaja maininnut sanallakaan tuosta, ilmoitti jopa olevansa onnellisessa ja tasapainoisessa suhteessa. Oletpas itse yksinkertainen.


    • Jannapanzku

      Ukkeli näköjään vastailee täällä useilla nimimerkeillä ja vakuuttelee olevansa onnellsisessa suhteessa. Tai sitten kyseessä on taas näitä bi-naisia, jotka vakuuttavat pystyvänsä suhteeseen naisen kanssa, mutta jalat levähtävät levällleen, kun ensimmäinen mies hymyilee.

    • 12+5

      Enkä yhtään ihmettele ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1785
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1174
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1163
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1161
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1116
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1111
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1084
    Aihe