Kerron sinulle

rajansa hyvyydelläki

Hänellä on paha olla, sinulla on paha olla. Hän ei ole onnellinen, enkä puhu nyt itsestäni ! Jos tietäisit, et käyttäytyisit eritavalla häntä kohtaan. Kehottaisin ottamaan kovemmat keinot käyttöön. Tämä menee yhdelle miehelle tänne

23

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rajansa pahuudellaki

Mitä sä tavoittelet noilla kovemmilla keinoilla? Rajansa pahuudellakin, joka viestistäsi kuultaa lävitse.

• et ymmärrä !

ei ole paha, vaan epätoivoinen vetoomus ystäväni puolesta, joka on nainen.

• siinäpä oli oiken
        et ymmärrä ! kirjoitti:

ei ole paha, vaan epätoivoinen vetoomus ystäväni puolesta, joka on nainen.

päivän vitsi !! ystävän puolesta, ei vittu sentäs. kujkaan ei kerro toiselle et käy näillä palstoilla.

• nyt...
        siinäpä oli oiken kirjoitti:

päivän vitsi !! ystävän puolesta, ei vittu sentäs. kujkaan ei kerro toiselle et käy näillä palstoilla.

erehdyt, et tiedä

• Toive.
      • aloittajalta

Tämä ei ollut minulle vaan niille kahdelle ihmiselle. olen toivoton, kn näen ystäväni kärsivän

• ed.
        aloittajalta kirjoitti:

Tämä ei ollut minulle vaan niille kahdelle ihmiselle. olen toivoton, kn näen ystäväni kärsivän

Niin. Maailma ei muutu noin vain. Eikä toisen puolesta voi päättää. Voi vain tukea, potkia hellästi eteenpäin ja toivoa parasta.

• aloittajalta
        ed. kirjoitti:

Niin. Maailma ei muutu noin vain. Eikä toisen puolesta voi päättää. Voi vain tukea, potkia hellästi eteenpäin ja toivoa parasta.

Yritä tuota potkimista. Tiedän kummankin tilanteen, enkä voi paljastaa kummallekkaan toisesta mitään. Kumpikin rakastaa toista eivätkä ole onnellisia

• mut hei
        aloittajalta kirjoitti:

Yritä tuota potkimista. Tiedän kummankin tilanteen, enkä voi paljastaa kummallekkaan toisesta mitään. Kumpikin rakastaa toista eivätkä ole onnellisia

sullahan ei oo aavistustakaan kelle nyt puhuit ???

• aloittajalta
        mut hei kirjoitti:

sullahan ei oo aavistustakaan kelle nyt puhuit ???

Ei ole. En niin ole väittänytkään

• Ei pidä koskaan

sotkeentua muiden rakkauselämään, ja naurettavinta on tehdä se anonyymillä nettipalstalla.

• aloittajalta

niinpä. Tuntuu, että minut on sotkettu tähän ja alkaa itsellä pää leviämään.

• M.... Mies

Jos tiedät keillä on paha olla niin kirjoita sinä heille suoraan oikeassa elämässä.
      Sano että ottavat toisiinsa yhteyttä ja lopettavat tuon. Saat sitten joku päivä kutsun heidän häihinsä. :) Eikös tuo olisi mukav ajatus? :)

Minusta jos tiedät että asia on noin niin voit toimia rakkauden lähettinä ja auttaa heitä. :) Kannattaa muistaa että hyvien tekojen tekeminen tuo hyviä ja onnen hetkiä myös sinulle. :)

• aloittajalta

tilanne on tämä : kumpikin puhunu vuosia minulle toisistaan, kuinka he rakastavat ja kaipaavat ja kumpikin kieltää puhumasta, paljastamasta tälle toiselle. Kumpikin kärsii ihan tosissaan ja minä myös siinä välissä. purkauduin tänne.

• Älkää aristelko

Kyllä joidenkin ihmisten käytös on kummallisia estoja täynnä.Miksi ihmisten on niin vaikea suoraan lähestyä toisiaan, jos kerran haluavat?Ylpeys, vai mikä siinä estää?
      Ei se niin kauheaa ole, jos tulee pakit.Ompahan ainakin yrittänyt ja ellei tärppää, niin eikun jatkaa matkaa.Eihän aina voi onnistua.Kummallista arkuutta tälläinen, käytetään välikäsiä, mutta itse vaan nynnyillään, aikuiset ihmiset.

• No hei

niinku ööööö, jos tiedät että käy täällä niin miksi ihmeessä laittaa noin anonyymiä viestiä jonka puolet lukijoista omii?
      t. Porvoooooosta

• aloittjalta

Tyhmyyttäni ja väsynyt tähän tilanteeseen jo itsekkin. Tarvin purkautumista. En voi muille puhua tästä.Purkauduin. ei mene Porvooseen. Ymmärrän kuitenkin tarkoituksesi ja mietin tuota itsekkin.

• ed.
        aloittjalta kirjoitti:

Tyhmyyttäni ja väsynyt tähän tilanteeseen jo itsekkin. Tarvin purkautumista. En voi muille puhua tästä.Purkauduin. ei mene Porvooseen. Ymmärrän kuitenkin tarkoituksesi ja mietin tuota itsekkin.

Idea:
        Mitäs jos kutsuisit kylään silleen ettei kumpikaan tiedä että 'hän' on tulossa, onko mahdollista?

• aloittajata
        ed. kirjoitti:

Idea:
        Mitäs jos kutsuisit kylään silleen ettei kumpikaan tiedä että 'hän' on tulossa, onko mahdollista?

Ei ole ennenkään tuottanut tulosta

• ed.
        aloittajata kirjoitti:

Ei ole ennenkään tuottanut tulosta

No sitten se on aika hankala tilanne, jos se asia aiheuttaa myös sinulle tuskaa niin ehkä parempi kun kerrot tilanteen heille suoraan.
        Pyydä että jättävät sinut tilanteen ulkopuolelle jos eivät kerta mitään saa aikaseksi.
        Tiedän että kuulostaa julmalta ystävää kohtaan, mutta jossain se rajakin kulkee.

• oikeass olet
        ed. kirjoitti:

No sitten se on aika hankala tilanne, jos se asia aiheuttaa myös sinulle tuskaa niin ehkä parempi kun kerrot tilanteen heille suoraan.
        Pyydä että jättävät sinut tilanteen ulkopuolelle jos eivät kerta mitään saa aikaseksi.
        Tiedän että kuulostaa julmalta ystävää kohtaan, mutta jossain se rajakin kulkee.

Kait se on pakko, huoh !

• Olen tehnyt sen

minkä olen voinut ja en hänelle kelvannut. Nyt saa luvan olla koko homma.

• aloittajalta

No, sitten et ole hän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      36
      11476
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9950
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      150
      5629
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3794
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3760
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3645
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3388
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3193
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      65
      2835
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2633
    Aihe