pelasta mut edes tältä hirveältä palstalta !!
Apua !!
13
153
Vastaukset
- Luovuin ajatuksista
Tämä on vain ajatusten kaatopaikka, suhtaudu siihen niin, ei hätää :)
- rak..ihastuin
Hirveä hätä
- siellä helpottaa
rak..ihastuin kirjoitti:
Hirveä hätä
Mee vessaan
- pöntös piilos
siellä helpottaa kirjoitti:
Mee vessaan
Miksi, onko hän siellä ?
- varmuudeksikinvoi
Varmuuden vuoksi kannattaa käydä välillä pissimässä jotta ei tule vahingossa ns. "ilopissi" housuun kun lukee hauskoja juttuja.
- enpä usko
Vai hauskoja
- vahingossakinnauraa
On erittäin hauskoja kun alat ymmärtämään hieman, niin hauskojakin jotta naurattaa jo unissaankin huomaamattasi.
- tätäkö tarkoitat
Että tämä on pelleily-palsta ja leikki-kenttä, vai ?
- yöjapäiväkerhot
Julmia juttuja täällä on yöllä, ja päiväkerholaisten päivällä kai. Yökerhon jutut voivat olla pelottavia.
- kyllä
Sitä minä juuri tarkoitin
- löysät pois
kyllä kirjoitti:
Sitä minä juuri tarkoitin
Pakko löysätä joskus, ei tätä muuten kestä...
- Apua !
löysät pois kirjoitti:
Pakko löysätä joskus, ei tätä muuten kestä...
Mulla meinaa tulla löysät jo näitä lukiessa :(
- ilmanlaitteita
Yökerholaisten harrasteidea on etsiä kaikenlaisia kummitustaloja ja käydä tutkimassa onko siellä oikeasti kummituksia, vai pelkästään teinitytteleiden mopojen kumituksia asfaltilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403701Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333274- 692898
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912740- 351768
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811729- 241569
- 281527
- 291509
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231494