Listataanpa kaikkein noloimmat jutut ja karmeimmat tilanteet, joihin juopottelu on vienyt. Oletko paskonut housuun, sammunut outoihin paikkoihin, rikkonut lakia tai tehnyt omituisia asioita, jotka hävettävät tai naurattavat jälkeenpäin? Sana on vapaa.
Nolointa mitä olet kännissä tehnyt?
42
4446
Vastaukset
- Katariina4
Oksensin käsilaukkuuni,yritin omilla avaimillani naapuriin yöllä,kusin huotoaseman ikkunan alle,ja omistaja katsoi ikkunasta just silloin...
- Pro deeku
Kuulostaa ihan hyvältä illalta!
- Aatu-Iivari
Pari juttua jotka itse muistan. Kaverit ovat kertoneet varsin eloisia tarinoita tekosistani, mutta ne ovat toisen käden tietoa.
Jokainenhan on kussut vaate- tai muuhun komeroon, joten sellainen ei ole edes mainitsemisen arvoista.
Pirtua juotuani en muistanut taksissa nimeäni, mutta minua ihmetyttää miten voin muistaa tapauksen. Prahassa sosialismin aikaan tappelin ravintolan (mies)tarjoilijan kanssa ja revin hänen takkinsa. Hakivat minut hotellihuoneesta putkaan; 50 DM:n sakko josta en saanut kuittia. - pelit pussiin
Nuorena miehenä olin kyläreissussa ja panin isännän vanhaa siskoa. Luulin naista jokskuks toiseks.
- Kylmät kädet
Yritin iskeä prätkä-kimmaa, joskus 90-luvun lopulla. Yritin esittää muka kovaa jätkää, vaikka ei minulla ole edes tatuointeja.
- ei lainkaan noloa
Tuohan oli ihan järkevää kaikinpuolin.
- Kylmät kädet
ei lainkaan noloa kirjoitti:
Tuohan oli ihan järkevää kaikinpuolin.
Juu, mutta kun kakskymppisenä kaikki on kaikkien kavereita ja kaikki tuntee sinut. Siitä riitti, kuule, juttua.
- Iso juoppo
Vastasin jo aiemmin mutta viesti näköjään poistettiin, tiedä sitten miksi, oliko tekosissa jotain, joka loukkasi luotseja. Joka tapauksessa tässä omalta osaltani lämmittelyksi muutama kännisekoilu vuosien varrelta. Humalassa olen:
- Kussut ja paskonut housuun nukkuessani
- Sammunut ison kaupungin keskuspuistoon housut nilkoissa.
- Sytyttänyt vahingossa tulipalon.
- Varastanut naapurin sähkölaskun ja syönyt sen.
- Soittanut keskellä yötä kansanedustajalle ja tivannut tämän kantaa Suomen alkoholiverotukseen.
- Laittanut itsestäni alastonkuvia nettiin oikealla nimelläni ja täysin tunnistettavana.- Kk
Pesukarhu?
- dyzgshahah
Kk kirjoitti:
Pesukarhu?
Pilasin ihmissuhteeni.
- Kk
dyzgshahah kirjoitti:
Pilasin ihmissuhteeni.
Pilasit ihmissuhteesi? Kerro tarkemmin. Kaveriin, vaikko naiskumppaniin?
- Anonyymi
Minä muuten kysyin 020202 palvelusta iso arskan numeroa ja se löytyi. Koitin soittaa,mutta ei vastannut.
- en kerro ; )
Moi "dyzgshahah". En voinut kirjoittaa yhtäkään omaa mokaani sun kirjoituksen luettuani. Esim uusia housuja saa mutta ei samaa suhdetta takaisin kun toiselle tulee se viimeinen pisara : (. Että ei naurata. T: Saman kokenut eikä kerrasta silti viisastunut
- Ihanromuna
Mun skenaario on ollut että olen noita ilmeisen vakoojamiesten makuun sellainen :D DDDD..... Tää osio olikin viellä pitkään hauskaa pidin tyyppejä aivan dilleinä (miehiä), oli niin vitun mystistä olevinaan kai, kunnes kasaantukin kaikki elämän paska niskaan ja olinkin aivan sekoamistilassa ja JOIN perjaatteessa koko sen sekoamisajan kännipäissä kuvitellen että on oikea noitavaino eikä johdu viinasta kun sekoaminen, ym muut juuri siihenaikaan käyneet elämän kuormitukset-.- .. Jopa laitoksessa tissuttelin :D? ????? -.- kyllä.. Noin vuoden helvetti, mikä ihme kyllä taantui kun loppui päivittäinen juominen. Näin selvänä on helppo moralisoida juomisen järkevyyttä????, mutta siinä tilassa oli aivot niin kierroksilla paniikista että EI. Kiitos äitille että pelasti mut :*(, ei olis enään varmaan näitä raksuja päässä tai olisin tehnyt itsarin sillä menolla. Ja mä laitoin viellä siinä tilassa vastaan juujuu ja minä tiedän ja vielläkin kuvittelen vähän tietäväni kun viikonloppuisin pitäis saada ottaa vaan muutamaa, eikä se pidä ainakaan nyt.
- Ihanromuna
Näitä psykooseja en pidä edes noloina NE MENEE KAIKKIEN RAJOJEN ALI JA REIPPAASTI NIIN ALAS ETTEI MUN PÄÄ KESTÄNYT kuvittelin olevani telepaattinen ja lauoin kaikille telepaattisesti että olen niin vitun sairas ja alhainen kun vaan voi mieli kehittää, käänsin kaiken negatiiviseksi sairaaksi haukkumiseksi itseäni kohtaan että olen ihan sairas vitun kinki päästävialla seksuaalirikollinen ja kaikkea lievemmästä ihan kamalimpiin.... sitärataa omaahuutoa kuullen päässään rajusti puolisenvuotta jotain hallintaa ja huutotaukoja toiset puolivuotta, lisänä muiden puheita pään sisällä, jotain lieviä hallusinaatioita tavarat liikkuu itekseen, piru hallusinaatioita, ääniä, huminoita,.. Ei uskoisi että nyt on ihan hiljaista kun miettii mitä oli, mutta selvisin, selvisin väkipakolla, kuuntelin sitä vitun paskaa saatana vuoden päivät..VITTU. Enkä pystynyt nukkumaan alkukuukausina , en pystynyt puollustamaan itseäni äänille ne vei aina voiton, vitunmoista epätoivoa, ja jos säälin itseäni en päässyt ylöspäin.. Toisten mielestä ehkä noloa musta aivan sairasta nolous24/7kokoajan.
- Ihanromuna
Ja kaikki lähinnä runsaalla oluella hankittua en voinut vaan usko että ilman kamoja näin nuori 25v voi seota juoppohulluuteen. Ja se mitä oikeasti pelkäsin ja häpesin oli että mua pidettiin noitana epäaitona ihmisenä joka saa miehiä vaan taioilla, ystäviä kaikki ihmis-suhteet pelkkää petostä, en ollut missään aito minä, että olisin oikeasti ihan looseri niiden taikojen alla mitä ne uskoi ja mä en, asiaa ei pystynyt selvittämään mitenkään kasvotusten ääneen puhumalla, mua ei uskottu, oikeesti yksi mun tapailema äijä väitti mulle että olen noita vittuili ja vihjaili ja koitin selvittää sitä paskapuhetta ja olisin halunnut kuulla perusteet että MILLÄHÄN VITUN MUOTOA OLEN NOITA????, se jäi mulle ihan mysteeriksi. En edes uskonut koko noitapaskaan oikesti mutta tarpeeks näköjään, ja vielläkin on mysteeri ja saa luvan olla. Mutta kaikki se eräiden miesten toiminta mua kohtaan ja viinapehmeä pää.
- Ihanromuna
Ihanromuna kirjoitti:
Ja kaikki lähinnä runsaalla oluella hankittua en voinut vaan usko että ilman kamoja näin nuori 25v voi seota juoppohulluuteen. Ja se mitä oikeasti pelkäsin ja häpesin oli että mua pidettiin noitana epäaitona ihmisenä joka saa miehiä vaan taioilla, ystäviä kaikki ihmis-suhteet pelkkää petostä, en ollut missään aito minä, että olisin oikeasti ihan looseri niiden taikojen alla mitä ne uskoi ja mä en, asiaa ei pystynyt selvittämään mitenkään kasvotusten ääneen puhumalla, mua ei uskottu, oikeesti yksi mun tapailema äijä väitti mulle että olen noita vittuili ja vihjaili ja koitin selvittää sitä paskapuhetta ja olisin halunnut kuulla perusteet että MILLÄHÄN VITUN MUOTOA OLEN NOITA????, se jäi mulle ihan mysteeriksi. En edes uskonut koko noitapaskaan oikesti mutta tarpeeks näköjään, ja vielläkin on mysteeri ja saa luvan olla. Mutta kaikki se eräiden miesten toiminta mua kohtaan ja viinapehmeä pää.
Ja vittu kun haluan kuulla ne perusteet edelleen *koko porukalta*?, se tässä on ongelma etten meinaa uskoa ettei se vaino ollut kuvitelmaa. Mutta ihan järjellä ajateltuna kyllä vois olla/ON. Puhukaa joku jhulluuden käynyt vittu mulle järkeä NYT????
- Sarrra_-_
- Olen tuhonnut monta hyvää ihmissuhdetta juomisella.
- Viiltänyt käsivarteni ja aiheuttanut tällä hermovarion toiseen käteen.
- Kuseskellut rappukäytäviin
- Pannut julkisilla paikoilla
- Ollut monta kertaa putkassa tai vaihtoehtoisesti kytät vieneet nukkumaan
- Potkinut taksin takaikkunat ollessa taksikyydissä
- Ollut hienossa ravintolassa syömässä' ja sanmnut oman ruoka-annoksen päälle
Tuossa nyt ne joita häpeän todella paljon oishan noita muitakin. Ikä alle 23 ja alkoholista haluaisin eroon, kun käytös muuttuu niin paljon, mutta maistuu liian hyvin. - Drunkass
Joskus teininä mennyt nukkumaan rappukäytävään ryyppäyksen jälkeen, kotiinhan minulla ei asiaa olisi ollut. (On hävettänyt sillä olen ollut samassa seurassa ihmisen kanssa ketä minut sieltä pihalle ohjasti nykypäivänä.)
Analysoinut kaikkea paskaa maan ja taivaan väliltä pokalla naamalla ja vakuuttaen muut aatteistani kuin ne olisivat realistiset ja kun en olisi kännissä.
Olen juossut alasti uimarannalla, kyllä tutussa seurassa eikä ketään tuntemattomia mailla eikä halmeilla. (Pahin moka.)
Olen tullut torjutuksi baarissa selitettyäni paskaa. Örvelsin jotakin omaani ja eräs miespuolinen henkilö tokaisi minulle: '' Mitä vittua.. ? '' ja lähti menemään.
Olen jauhanut paskaa randomeiden kanssa yön pimeille tunneille.
Olen angstannut julkisesti.
Olen ollut kuoseissa missä itse en itsestäni ole kyennyt huolehtimaan.
Näistä on aikaa pari vuotta. - -------------
Laitetaanpa kaverin kännimoka:
Lähti juovuksissa taksilla kotiin vain noin 10 km:n päähän, ja nukahti.
Havahtui hetkellä, kun taksi ajoi isossa liikenneympyrässä.
Kännisessä päässään päätteli, että taksi on ajanut ympyrää ties kuinka kauan saadakseen hinnan ylös.
Sai raivarin, ja hajotti potkimalla auton kojelaudan ja elektroniikan.
Kuski juoksi karkuun. Poliisit tulivat, raudottivat ukon ja putkaan.
Makseli auton korjauskustannuksia pitkään. Nolointa?
Been there done that and more.
Hetkinen,,,?
Oikeastaan yritän miettiä mitä noloa en olisi tehnyt siinä vasta haaste.
Nyt olisi hyvä aihe ketjuun "en ole koskaan..."
Mutta ap:n ketju.- humpuuki2
kerran humalassa sain idean pissata 0,5l tyhjään limsapulloon ja sen jälkeen kuvittelin jotenki et ompa taas yks kalja lisää ja join sen alas..jälkeenpäin naureskellu et olipas höpsöä,mut olihan kuitenkin vappu
- Olikohyvääkaljaa?
Joit oman kusesi.
- känniääliö
Onhan näitä, mutta nää huvittaa vieläkin (mitä nyt muistan)
- ekaks laattasin bussissa, matkalla kusin siihen roskikseen ja sitten alkoki vielä paskattaa, ja niinpä tein kyykkypaskankin. mitä lie kuski ajatellu...
- oli 20km matkaa kotiin enkä jaksanu kävellä joten menin selälleen makaa tien varteen. auto toki pysähty ja ottivat kyytiin kun esitin tajutonta siinä. joku piti saarnaa mulle mutta sillonkin mua paskatti ja tais tulla housuun. no, kiroiluhan jatku vaan. tais kysyy että minne mut jätetään. sanoin osoitteen, "ei tää ole mikään taksi saatana!".
tää oli joskus nuorena.
Sit on semmosia juttuja mitkä ei onnistu huvittamaan vieläkään.- Anonyymi
Määkin kusin armeijassa tuvan roskikseen, kun luulin olevani vessassa.
Olin ottanut iltavapailla tukevan kännin.
Panssarimiehet vittuilivat tietysti jälkikäteen.
Eri tarina oli , kun viskipullon jälkeen paskansin löysät housuun. Silloin olin jo siviili.
- 18 vuotias idiootti
-Sain yhtäkkiä päähän piston baarissa mennä kilistämään tuntemattoman tuoppia.
-Sammuin munasilteen rappukäytävään kun olin lähdössä kaupungille. - opiksi otettu
Pidin tärkeää esitelmää ulkolaisille sijoittajille ja paskansin kesken puheeni housuihini. Vedin esitelmäni jotenkin silti läpi vaikka en muista mitään puheestani.
Minut vaiennettiin kuoliaaksi ja toimari ei puhunut mitään, antoi vain irtisanomislapun kouraani.
Sain vuoden palkan kotiin ja ryyppäsin puoli vuotta ja sitten raitistuin ja kuntoutin itseäni toiset puoli vuotta.
Nyt olen ollut raittiina yli 7 vuotta ja hyvn menee. - jiithewee
Tämähän onkin hauska ripittäytymispalsta. Tässä ehkä 10 kärjestä
1. Vetänyt hyvää kaveria turpaan, ihan vaan mielijohteesta
2. Haukkunut toisen kaverin vaimon helvetillisen rumaksi ja joutunut sen jälkeen tappeluun
3. Juossut karkuun poliisia ja ambulanssimiehiä
4. Järkyttänyt vaimoni ihan liian monta kertaa, silmä mustana, puhuen sekavia ja itkeskelen
5. Hukannut 2 kännykkää, 2 lompakkoa ja silmälasit
6. Vaatinut poliiseja käymään ravintolassa, johon väitin unohtaneeni lompakkoni, koska portsari ei päästänyt enää sisään. Eihän siellä mitään lompakkoa ollut, taskusta löytyi
7. Järkyttänyt vieraani ja sukulaiseni monen monta kertaa itkemällä, laulamalla, riisuutumalla ja puhumalla sekopäisiä
8. Nainut vieraita naisia
9. Kävellyt bileiden jälkeen kotiin mennessä noin 15 kilometriä väärään suuntaan
10. sammunut niin täydellisesti, että hengitys ja sydämenlyönnit lakkasivat hetkeksi
ja kyllä...
Jotain tarvitsee tehdä. Nytkin kylmä kalja jääkaapissa odottaisi. - kyrpäkasa
Paskansin housuun ja söin sen ku luulin et oli suklaata
- Kännissäeihuomaa
Kyrpäkasa kuule se mitä olit syönyt kännissä oli sitä ihteää paskaa.
- lentäjä pro
Toimin lentäjänä. Tulin töihin ympäripäissäni ja sammuin kesken lennon (hki-milano). Heräsin juuri ennen laskeutumista, autopilotti hoiti lentämiset. Tämän jälkeen menin hotelliin ja panin susirumaa lentoemoa paljaalla, ja sain herpeksen.
- Karmeaakankkunen
Herrä isä tokkiisa. Kuinka sulle noin nolosti kävi? Reppana kait sinä vielä lennät? Jos ota et lennä. Jos lennät niin et ota. Tämä paras ohjeistus sinulle matkustajakoneen lentäjä. Älä ryyppää enään ennen lentoa muuten käy samalla tavlla. Vai saitko potkut kun olit lentänyt kännissä lentokoneela? Sammuit vielä kaiken lisäksi voi sua ressukka? Älä tee noin toisten ethän? Hyvä kun heräsit. Oliko kovakin kankkunen päällä? Oliko pääsi kipee? Kun sammuit oliko ohjaussauva kädessä? Kaukanako olit kun heräsit laskeutumispinnalta? Hyvä luoja jos olisit vielä nukkunut mitä olisi tapahtunut? Oisko koneen pilootti osannut ajaa koneesi maihin? Sitten menit ympärikännissä hotelliin höyläsit lentoemäntää paljaalla kyrvällä? Sait siitä sukupuolielimeesi taudin nimeltä herbes? Miten sinä noin hyvä mies? Onko vielä lentoluvat kunnossa? Mitä vielä Helsinki - Milano Finnairin koneellako herran jumala olit tehdä ns. harakirin kännipäissäsi?
- Anonyymi
Karmeaakankkunen kirjoitti:
Herrä isä tokkiisa. Kuinka sulle noin nolosti kävi? Reppana kait sinä vielä lennät? Jos ota et lennä. Jos lennät niin et ota. Tämä paras ohjeistus sinulle matkustajakoneen lentäjä. Älä ryyppää enään ennen lentoa muuten käy samalla tavlla. Vai saitko potkut kun olit lentänyt kännissä lentokoneela? Sammuit vielä kaiken lisäksi voi sua ressukka? Älä tee noin toisten ethän? Hyvä kun heräsit. Oliko kovakin kankkunen päällä? Oliko pääsi kipee? Kun sammuit oliko ohjaussauva kädessä? Kaukanako olit kun heräsit laskeutumispinnalta? Hyvä luoja jos olisit vielä nukkunut mitä olisi tapahtunut? Oisko koneen pilootti osannut ajaa koneesi maihin? Sitten menit ympärikännissä hotelliin höyläsit lentoemäntää paljaalla kyrvällä? Sait siitä sukupuolielimeesi taudin nimeltä herbes? Miten sinä noin hyvä mies? Onko vielä lentoluvat kunnossa? Mitä vielä Helsinki - Milano Finnairin koneellako herran jumala olit tehdä ns. harakirin kännipäissäsi?
Eikös kaikki lentäjät puhalluteta ennen lentoa? Suomessa ainakin.
- tåuni
Heräsin kerholta, löylykauha suussa ja percereikä täynnä OMOa :(
- Anonyymi
Vittu sentään kun luulin yöllä siskoani Arjaksi ja hän puristeli munia luullen minua poikakaverikseen! Voi Viipurin Viktoria ettei tullut sentään lapsia tehtyä! Taitaa mennä järki jo tai se oli jo mennyt!! Haluan varoittaa kaikkia että juovuksissa saattaa käydä tällaistakin!
- Anonyymi
Ketjusta on poistettu 108 viestiä. Mitähän täällä on puhuttu? :o
Kertokaa heti!- Anonyymi
Sulle mitään kerrota, joten GTFO.
- Anonyymi
Onhan näitä kommelluksia sattunut.
- paskat housussa
- kuset housussa
- oksennukset milloin missäkin
- puhelin, avaimet ja lompakko hävinnyt
- vieraissa käyty
- palovaroitin huutaa kun pizza kärähti uuniin sammumisen seurakuksena
ois paljon lisää mutta tuossa keskeisimmät- Anonyymi
Hernekeitto kattila kärähti liedellä, koko kämppä täynnä savua
Näytin pitkää nenää paskajaloille Suojatiellä ja ne vei kaappiin
Takki jäi raflaa n
ja kysyin poliisiasemalta nukkumispaikkaa, ei muuta kun takas pakkaseen
Tönin matua ja sakot
Paskansin kymmenen kertaa tortut ulkorappusille ja pyyhin perseensä housuihin
Kännissä töissä, ratissa, kuseskellu mihin vaan.
Viski kännissä paskat housuun.
Nussin kellarikomerossa jotain ämmää.
Lista olis paljon pitempi, tässäkin oli muistettavia, hauskoja kin osittain
- Anonyymi
Hmm... 18h kitaspömmiä yhtä soittoa osana kostoiskua.
-Yksi putkareissu,
-kaksi kertaa 2-3partiota perässä kun etsin hyvää spottia hypätä junan alle.
-Hyvinkään sairaalassa aloin tuhoamaan paikkoja,heitin vaaseja seinään ja uhkasin henkilökuntaa.
- Erään varakkaan takin heitin talon katolle vittuuksissani. Jouduin maksamaan
-Poliisit kävi useamman kertaa kotona.
-sammuin mikkeliin erään liiketilan pihalle
-oksensin anopin keittön työtasolle
Tuossa nyt pari juttua.
Haukalle sädetetään tuhmaikä tai unipöpö- Anonyymi
Jatkan...
-löysin itseni tallinnasta huoratalosta. Meni pupu pöksyihin ja en meinannut päästä uloss sieltä
-yksi on,mutta se meni lehteen se juttu ja jos kerron, Kylmis tunnistaa heti paikan. Sanotaanko että ilkivaltaa eli kuningasidea veljeni kanssa.
-ajoin ympäripöissäni kaksi naista kotiin hyvinkäällä. Kövin tankkaamassa ja poliisit ajoi ohi.
-Pohjois-Karjalassa ajoin ympäripäissäni naisen kotio paalasmaan juhannusbileistä juukaan.
-Aa .uhkasin kirkkonummen vesilaitosta sabotaasilla. Enkä kertakaikkiaan osaa ymmärtää miksi.
-Vaatteet päällä vaahtobileisiin . Lensin ulos kun alkoi ihmisiä menmä nurin kuin keilat konsanaan.
-itsemurahyritysyöllä varastin ison lapion ja aloin särkemään paikkoja. En jäänyt kiinni.
-sain turpaan naiselta. Ei mtn hajua kuka oli ja en koskaan ole jutellut hänelle. Istuin keinulla ja juttelin kaverin kanssa juhannusbileissä,kun iskua tuli kaksi kappaletta. En tippunut,mutta oli naama viikon kipeänä. Jälkeenpäin selvisi että linnamuija ja isokokoinen skrode. Olikohan piilomies.
Sitten on sellaisia juttuja,jossa mennään lain väärälle puolelle ihan huolella. Niistä ei täällä puhuta. Onneksi oli juomauran loppuvaiheissa. Sanotaanko että viinaa on otettu aika rajussa seurassa.
Nyt olisi ei hauskaa,mutta mielenkiintoista kuulla Kylmiksen tai Sauniksen sekoiluja.
Ketjusta on poistettu 108 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2062459
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo401624Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1411276Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol2911063Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3131025Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe561012Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen22965- 55926
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S19804Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58773