Hei! Olen nuori 18 v mies ja kutsunnat ovat pian edessä. Olen kavereilta kuullut, että armeija on aika rankka mesta. Siellä kuulemma on aika miehekästä menoa. Erityisesti minua huolestuttaa tämä homoilu, mitä armeijassa ilmeisesti esiintyy aika paljon. Eli jos menee armeijaan, niin onko siellä pakko homoilla? Olen ihan hetero, enkä haluaisi imeä kenekään munaa tai edes pussailla toisia poikia, persejutuista puhumattakaan! Armeija on kuitenkin velvollisuus, mutta en tahdo, että joku humalainen kapiainen panee perseeseen.
Onko pakko?
15
260
Vastaukset
- KapiainenM
No... Ei siellä nyt tietenkään PAKKO ole, jos ei tosiaan halua... Mutta saanko kysyä, että miksi kummassa sinä armeijaan sitten ylipäätään olet menossa? Vähän sama kuin tilaisi ja maksaisi pizzan, samalla pelokkaasti kysyen kulmien alta että ei kai sitä pizzaa ole kuitenkaan pakko syödä.
Minun mielestäni oman seksuaalisuuteni tutkiminen ja eräänlainen itsestäoppiminen oli armeijan suurin anti. Kumpaakaan näistä en olisi oppinut ilman antautumista toisen miehen hyväilyihin.- Anonyymi
Pietarin trolli vain esitti omia halutaan, mutta aito suomalainen on perään antamaton.
- Sa-int rules
Intin homoilusta on esitetty paljon perättömiä väitteitä tälläkin foorumilla ja väitteet ovat aivan tuubaa aluista loppuun.
Jos joku on asiasta eri mieltä niin esittäköön tuoreita todisteta tältä vuosituhannelta ja SA-inttiin liittyen. - Anonyymi
On.
- Anonyymi
Pakko mikä pakko. Kyllä siellä joutuu homoilemaan.
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Eikä se ole edes yhtään vastenmielistä kunhan pääsee homoilun makuun.
- Anonyymi
Eikö siellä ole myös tyttöjä?
- Anonyymi
Olet kuullut väärin, koska intti on hauskaa yhdessäoloa ystävien kesken, oppii uusia taitojakin. Pietarin trollin mielestä se on huono asia.
- Anonyymi
Tuo Pietarin trolli on kätevä leimakirves jolla voidaan aina YRITTÄÄ ampua alas kaikenlaiset väittämät, mutta totuushan on se että 2020-luvun Suomen armeijassa homoillaan. Sinne hakeutuvat nuoret viriilit miehet, joita kiinnostavat toiset nuoret miehet ja nykyajan PV ei edes enää raakkaa homoja poies kuten aiemmin tekivät vaan homot on jopa tervetullaita armeijaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo Pietarin trolli on kätevä leimakirves jolla voidaan aina YRITTÄÄ ampua alas kaikenlaiset väittämät, mutta totuushan on se että 2020-luvun Suomen armeijassa homoillaan. Sinne hakeutuvat nuoret viriilit miehet, joita kiinnostavat toiset nuoret miehet ja nykyajan PV ei edes enää raakkaa homoja poies kuten aiemmin tekivät vaan homot on jopa tervetullaita armeijaan.
Paljon entistä enemmän homoillaan koska homoilusta on tullut yhteiskunnassa hyväksyttyä eikä sitä tarvitse enää hävetä ja peitellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljon entistä enemmän homoillaan koska homoilusta on tullut yhteiskunnassa hyväksyttyä eikä sitä tarvitse enää hävetä ja peitellä.
Jopa armeijassa työskenteleviä henkilöitä on nähty gay-paraateissa juhlaunivormu päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietarin trolli katsoo venäläisestä näkökulmasta.
Siellä kitketään pehmeys pois sotilaista ja seksuaaliväkivalta on osa koulutusta.
Homous on kiellettyä, mutta sillai miehekkäällä tavalla raiskataan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa armeijassa työskenteleviä henkilöitä on nähty gay-paraateissa juhlaunivormu päällä.
Niin on nähty eikä edes Pietarissa https://yle.fi/a/3-9007196?utm_source=social-media-share&utm_medium=social&utm_campaign=ylefiapp
- Anonyymi
Totta se on, kaikki on totta. Uskonnollisuus on siksi että kaikki on totta, käytävä läpi.
-temunnut-
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593865Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun252537Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152040Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5011706Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141685Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491621Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist3011566- 171354
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631156- 211134