Mitä mieltä olette, kannattaako pyytää tyttöä ulos, jolle ei ole koskaan jutellut, eikä tiedä edes nimeä? Katseita ollaan vaihdeltu ja hymyilty. (Eli pientä kiinnostusta näyttäis olevan ilmassa, jos oikein oon tilannetta tulkinnut...)
Oon tosi huono alottaa keskusteluja tuntemattoman kanssa, ilman että olis aihetta.
Vielä säälittävämpää tästä tuntuu tekevän se, että ollaan yli parikymppisiä. :D
Ujoja molemmat.
Varmaan pyydän joka tapauksessa, mutta mielipiteitä olis kiva kuulla? :)
Kannattaakohan pyytää ulos?
20
1257
Vastaukset
- Mjoo
jopas on samanlainen tilanne itselläni. naisen nimen olen kyllä kuullut :)
mutta jos pokkaa löytyy anna mennä. - red1
Ehdottomasti! Itse naisena olen odotellut ja odotellut, mutta ei :(
- JusTMeYeah
Onpas tutun kuuloinen tilanne. :)
Mutta vastaukseni on että kannattaa kyllä! :)
Ei se ota jos ei annakaan
ja sittenhän huomaat oletko
tilanteen oikein. ;)- *sama*
Siis tulkinnut. :)
- Perujannu85
Monesti ihmiset ajavat onnensa ohi kun eivät uskalla tehdä aloitetta, suosittelen että et itse kuulu näihin. Rohkeus palkitaan aina, ennemmin tai myöhemmin. Uskoisin että sinkkujen yleisin ongelma on just se ettei uskalleta tehdä alotteita pakkien pelossa, toisaalta pakit on jo saanut jossei yritä.
http://ikisinkkumies.blogspot.fi/ - Sanaton viestintä
Voi miten tuttua...
Älä kävele onnesi ohi.
Laita vaikka numerosi paperilapulle ja sanat haluaisin tutustua sinuun
Näin molemmat saatte mahdollisuuden ottaa tai jättää
Onnea matkaan- .?..
Mihis sen lapun si laittaa?
- 9+9
.?.. kirjoitti:
Mihis sen lapun si laittaa?
Käteen tai jos näet kohdetta jossain koulussa tai työpaikalla niin pöydälle
- SeYksMies
Enpä kysy ulos. Löysin netistä profiilin jotenki ihmeellisesti &
sain selville, että on varattu.
Kiitos kannustuksista anyway. :)- JustMeYeah
Varatulla on varmasti syynsä ollut katsella sinun suuntaasi. Parisuhde ei välttämättä ole kovin vakaalla pohjalla, tai siitä on hankala lähteä. Toki jos tilanne harmittaa, voit silti kokeilla tutustua häneen niin saanet selville hänen syynsä. Kaikki varatut eivät ole pettäjiä, ihastumisia tulee toisinaan tahattomastikin ja niistä on joskus erittäin vaikea irtaantua, varsinki jos varatun oma parisuhde ei muuten ihan helpolla korjaannu. Sanon tämän koska itselläni on hiukan samanlainen tilanne ja olen kahden vaiheilla perääntyäkö vai antaa asioiden kehittyä tiettyyn suuntaan, silti liiallisuuksiin menemättä. :p
- SeYksMies
JustMeYeah kirjoitti:
Varatulla on varmasti syynsä ollut katsella sinun suuntaasi. Parisuhde ei välttämättä ole kovin vakaalla pohjalla, tai siitä on hankala lähteä. Toki jos tilanne harmittaa, voit silti kokeilla tutustua häneen niin saanet selville hänen syynsä. Kaikki varatut eivät ole pettäjiä, ihastumisia tulee toisinaan tahattomastikin ja niistä on joskus erittäin vaikea irtaantua, varsinki jos varatun oma parisuhde ei muuten ihan helpolla korjaannu. Sanon tämän koska itselläni on hiukan samanlainen tilanne ja olen kahden vaiheilla perääntyäkö vai antaa asioiden kehittyä tiettyyn suuntaan, silti liiallisuuksiin menemättä. :p
En halua olla kolmas pyörä.
Muutenkin huonoja kokemuksia naisista, kun tuppaavat leikkiä toisten tunteilla. :/
Jos tätä naista kiinnostaa, niin tehkööt aloitteen itse, minä en sitä tee.
Olen sinkku ja hän ei. Aloite ei ole miesten tehtävä yksistään.
Taidan laittaa uutta matoa koukkuun... - JustMeYeah
SeYksMies kirjoitti:
En halua olla kolmas pyörä.
Muutenkin huonoja kokemuksia naisista, kun tuppaavat leikkiä toisten tunteilla. :/
Jos tätä naista kiinnostaa, niin tehkööt aloitteen itse, minä en sitä tee.
Olen sinkku ja hän ei. Aloite ei ole miesten tehtävä yksistään.
Taidan laittaa uutta matoa koukkuun...Okei puolustin ehkä liikaa varattuja
kun itselläni on ollut ongelmia liian
herkästi ihastumisten kanssa. :p
Pettämistä en muuten
missään nimessä kannata ja vielä vähemmän kenellekään edes suosittelen.
Ajattelet kuitenkin asian erittäin järkevästi,
pisteet siitä sinulle. Säästyt myös turhilta
tunnemyrskyiltä kunhan löydät ihmisen
jolla on alusta asti rehellisyys pelissä.
Kovasti onnea siis yritykseesi ja paljon kireitä siimoja sinnepäin! :D - SeYksMies
JustMeYeah kirjoitti:
Okei puolustin ehkä liikaa varattuja
kun itselläni on ollut ongelmia liian
herkästi ihastumisten kanssa. :p
Pettämistä en muuten
missään nimessä kannata ja vielä vähemmän kenellekään edes suosittelen.
Ajattelet kuitenkin asian erittäin järkevästi,
pisteet siitä sinulle. Säästyt myös turhilta
tunnemyrskyiltä kunhan löydät ihmisen
jolla on alusta asti rehellisyys pelissä.
Kovasti onnea siis yritykseesi ja paljon kireitä siimoja sinnepäin! :DJuu, kiitos.
Onhan tässä muitakin näpyjä ollut,
mutta tärppiä odotellessa. :) - *sama*
SeYksMies kirjoitti:
Juu, kiitos.
Onhan tässä muitakin näpyjä ollut,
mutta tärppiä odotellessa. :)Kiva tietää. :)
Joku saa sinusta
itselleen uskollisen kumppanin. :) - SeYksMies
*sama* kirjoitti:
Kiva tietää. :)
Joku saa sinusta
itselleen uskollisen kumppanin. :)Varmasti tulen olemaan uskollinen,
mutta samaa vaadin naiseltanikin.
Vaikka enhän siitä takuita saa. :)
- 67k6r7
Kannattaa kokeilla :)
Se on kuitenkin sellainen juttu että vaikka pakit tulisikin niin nainen voi myöhemmin muuttaa mieltään. Rohkeus on kuitenki aika ihailtava piirre tietyssä suhteessa. - olivie1
Mua kaduttaa varmaan loppuikäni, etten pyytänyt yhtä tuntematonta miestä ulos tai vaihtanut numeroita tai mitään. Nyt ei ole tyyppiä enää näkynytkään eli juna meni jo. Tehkää vaan ne aloitteet kun ehditte älkääkä jääkö miettimään liikoja!
- Jorkki
Onneks et ehtiny pyytämään ulos. Olisit saanut pervon leiman, kun varattua yrität.
- Anna palaa...
Anna puh nrosi lappu hänelle kuitenkin. . Päättää itse mitä tekee kanssasi. Älä sinä päätä hänen puolestaan. Jotkut laittavat fb varattu ihan turvallisuussyistä..
- SeYksMies
En koske varattuihin.
Siviilisääty ei näy profiilissa, mutta kuvat kertoo omaa tarinaansa, kommenttien kera. :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423836Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393426- 693028
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912880- 351878
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no841877- 241719
- 291651
- 321643
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231614